English Version
This Site Is Available In English

گروه سایت در جهانی کردن کنگره‌۶۰ نقش بسیار مهم و کاربردی دارند

گروه سایت در جهانی کردن کنگره‌۶۰ نقش بسیار مهم و کاربردی دارند

سلام دوستان مرضیه هستم همسفر

دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس تر از لب‌های هستند که دعا می‌کنند. در حال حاضر افراد با پیشرفت تکنولوژی برای کمک گرفتن، پیدا کردن راه حل بسیاری از مشکلات در اینترنت جستجو می‌کنند. با وردم به کنگره‌۶۰ و آشنا شدن با آموزش‌ها و متد درمان به مرور زمان متوجه شدم که از طریق سایت هم می‌توان آموزش گرفت. سایت ویترین کنگره است که با دیدن تصاویر، رهایی، صحبت‌های آقای‌ مهندس، تصاویر رشته‌ ورزشی، خدمت‌گزاران رده بالا که با شال‌های مختلف که در حال خدمت هستند و بسیاری از موارد دیگر که برایم جالب و دیدنی است. همان قدر که کنگره تاثیرگذار می‌باشد، سایت هم به همان اندازه آموزش و انرژی دارد. خدمت‌گزاران سایت کسانی هستند که بی‌دریغ به انسان‌ها محبت دارند، همت و پشتکار آن‌ها قابل ستایش است و چراغ خاموش خدمت می‌کنند، خدمات آن‌ها بسیار ارزشمند می‌باشد. در آخر هفته زیبا را به همه خدمت‌گزاران سایت و اینستاگرام کنگره‌۶۰ تبریک می‌گویم و کمال تشکر را دارم.

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر

هفته سایت و اینستاگرام را خدمت تمام اعضای کنگره‌۶۰، مخصوصا خدمتگزاران بی‌منت سایت تبریک می‌گویم. خدا را شاکرم که امروز در این مکان مقدس قرار گرفته‌ام. سایت گنگره‌۶۰ نقش مهمی در ورود من به کنگره داشت. حدود ۱۰ سال قبل که متوجه اعتیاد مسافرم شدم، در پی پیدا کردن راهی برای ترک اعتیادش برآمدم. در گوگل گزینه ترک اعتیاد را سرچ کردم، کنگره‌۶۰ اولین سایتی بود که به من معرفی شد؛ ولی آن زمان قسمت من و مسافرم نبود که وارد کنگره شویم. اذن ورود ما ۸ سال بعد صادر شد؛ اما در این مدت همیشه در مورد کنگره ‌۶۰، موسس آن و خدماتی که به افراد مصرف کننده ارائه می‌دهند، مطالعه می‌کردم. بعد از گذشت چند ماه از سفرم متوجه شدم که عده‌ای از اعضای‌ کنگره در سایت و اینستاگرام خدمت می‌کنند، خدمت این عزیزان در صور‌اشکار به چشم دیده نمی‌شود؛ ولی وظیفه سخت و مهمی دارند، چون بسیاری از مصرف‌کنندگانی که جذب کنگره می‌شوند به واسطه مطالعه مقالات، مشارکت‌های مکتوب و پیام‌های رهایی است که در سایت اصلی و شعب مختلف قرار می‌گیرد. از خداوند می‌خواهم به خدمتگزاران چراغ خاموش کنگره‌۶۰ قدرت و انرژی روز افزون عطا کند.

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر

خداوند بزرگ را برای آشنای با کنگره شکر می‌گویم، چون باعث شد که مسافرم از بند اعتیاد رها شود و من نیز بتوانم با آموزش‌های ناب کنگره به تعادل و آرامش برسم. هفته سایت را به تمامی زحمت‌کشان سایت که همیشه چراغ خاموش کار می‌کنند، تبریک می‌گویم، مخصوصا به خانم زهرا مهربان و زحمت‌کش، خانم مرضیه عزیز و دوست داشتنی و تمامی دوستانم که در سایت خدمت می‌کنند، خدا قوت می‌گویم. گروه سایت بزرگترین نقش را در کنگره ایفا می‌کنند. افراد بسیاری از طریق سایت با کنگره‌۶۰ آشنا شدند و به درمان رسیده‌اند.
مسافرم از طریق سایت با کنگره آشنا شد و شکر خدا به رهایی رسید. من از طریق اینستاگرام و سایت جدیدترین اخبار کنگره را دریافت می‌کنم. مشارکت‌ها، مقاله‌ها و مصاحبه‌های تمام شعب کنگره را مرور می‌کنم، از آگاهی و دانش تمام دوستان آموزش می‌گیرم تا شناخت خودم را بالا ببرم. گروه سایت در جهانی کردن کنگره‌۶۰ نقش بسیار مهم و کاربردی دارند.
من قبل از این‌که خدمتگزار سایت شوم، اصلا اشتیاق کار با گوشی یا کامپیوتر را نداشتم؛ اما اکنون خیلی علاقمند شدم و تلاش می‌کنم که به زودی مقاله نویسی را هم یاد بگیرم و بتوانم خدمتگزار خوبی برای سایت و کنگره باشم در انتها از آقای مهندس و خانواده محترمشان، خانم آرزو ایجنت شعبه و خانم مریم راهنمای عزیزم تشکر و قدردانی می‌کنم.

سلام دوستان مریم هستم راهنمای‌تازه‌واردین

خداوند را شاکر و سپاس گزارم که من هم عضو کوچکی از اعضای سایت هستم. هفته سایت را خدمت تمامی خدمتگزاران چراغ خاموش سایت تبریک عرض می‌کنم. سایت و اینستاگرام ویترین کنگره۶۰ می‌باشد که اکثر اعضای کنگره از طریق همین سایت عضو کنگره شده‌اند و این نشان‌دهنده نقش پررنگ سایت و اطلاع رسانی فعالیت‌های کنگره است. من که راهنمای‌تازه‌واردین هستم وقتی از تازه‌وارد می‌پرسم که معرف شما که بوده، می‌گوید از سایت با اینجا آشنا شدیم و این باعث خوشحالی است که سایت اینقدر قوی می‌باشد و باعث جذب افراد زیادی به کنگره می‌شود و همین دلنوشته‌ها و مقاله‌هایی که در سایت گذاشته می‌شود و شخص با مطالعه آنها انگیزه پیدا می‌کند تا به فکر درمان خود باشد و پی‌گیر گنکره۶۰ می‌شود تا عضو شود و این نشان‌دهنده با اهمیت بودن سایت کنگره می‌باشد.
امیدوارم تک تک اعضای سایت مثمر ثمر باشیم و بتوانیم خدمت کوچکی به کنگره۶۰ داشته باشیم تا یک فرد به درمان و رهایی برسد.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر

دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند؛ در ابتدا این هفته بسیار قشنگ را به آقای‌مهندس و خانم آنی تبریک عرض می‌کنم. خیلی خوشحالم که در سایت کنگره‌۶۰ مشغول به فعالیت هستم. همیشه با خودم فکر می‌کردم که خدمت در قسمت سایت خیلی راحت و آسان است و آرزو داشتم که در این قسمت خدمت کنم. از زمانی که این مسئولیت را بر عهده گرفتم متوجه این موضوع شدم که فعالیت در قسمت سایت بسیار تا بسیار سخت و دارای قوانین خاص است؛ اما مزیت‌های بی شماری هم دارد. خدمت کردن در این بخش موجب شد سطح اطلاعات، دانایی و دایره لغات من افزایش یابد. همین امر باعث شد که به سایت‌های دیگر مراجعه کنم و دلنوشته‌ها و مقالات مختلف را بخوانم. واقعا لذت بخش است، تصاویر رهایی را که می‌بینم جان تازه‌ای می‌گیرم، سرتاسر وجودم غرق در لذت می‌شود زمانی که خوشحالی اعضای کنگره‌۶۰ و خانواده‌هایشان را می‌بینم.
از خانم زهرای عزیزم، مسئول سایت شعبه امین قم، متشکرم که همیشه با صبوری تمام و بدون منت به بنده آموزش می‌دهند. امیدوارم نور این خدمات به زندگی‌‌شان هزاران بار برگردد.

 

رابط خبری و ویراستار: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون دوم)
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .