English Version
This Site Is Available In English

باید از سایت و اینستاگرام کنگره حمایت کنیم

باید از سایت و اینستاگرام کنگره حمایت کنیم

جلسه هشتم از دوره چهل و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی البرز کرج با استادی مرزبان خبری همسفر سپیده، نگهبانی همسفر افسانه و دبیری همسفر الهام با دستور جلسه «از سایت و اینستاگرام در کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی» در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر که یکبار دیگر این توفیق شامل حال من شد تا در این جایگاه در کنار شما عزیزانم خدمت کنم. از ایجنت محترم خانم فریبا و دو یار مهربانم خانم آمنه و خانم زهره عزیز ممنونم که این اجازه را به من دادند که در این جایگاه خدمت کنم. ابتدا این هفته را به جناب آقای مهندس عزیز و عزیزانی که در قسمت سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰ از جمله خانم شانی که ایجنت اینستاگرام هستند و اسیستانت محترم خانم لیلا و دستیار ایشان خانم بهار که خیلی زحمت می‌کشند و بی‌وقفه برای سایت و اینستاگرام تلاش می‌کنند خداقوت می‌گویم.

دستور جلسه این هفته سایت و اینستاگرام است، آقای مهندس از همان سال‌های اولیه که کنگره را تأسیس کردند به فکر راه‌اندازی سایت بودند و به نظر من پشت این دستور جلسه یک فکر مهمی بوده و تلاش در این بخش بسیار جدی گرفته شده و عزیزانی هستند که در این بخش شبانه‌روز در تلاش هستند و خدمت می‌کنند. از طریق همین سایت است که ما می‌توانیم پیام کنگره را در سرتاسر کشور و حتی دنیا برسانیم. ما با نوشتن مطالبی که هر هفته نوبتمان می‌شود و در سایت بارگزاری می‌شود ممکن است یک شخصی که در سایت جستجو می‌کند و مطالب برایش باز می‌شود با خواندن آن مطلب راه درمان برایش نمایان می‌شود و به آرامش می‌رسد.

من خودم اوایلی که می‌خواستم مطلبی برای سایت بنویسم زیاد آن را جدی نمی‌گرفتم و می‌گفتم خوب باید برای چه بنویسم و این نوشته من به چه دردی می‌خورد، ولی بعدها و به‌مرورزمان متوجه شدم این نوشته من ممکن است حال یکی را خوب کند ممکن است راه یکی را به اینجا باز کند و بیاید و به درمان برسد، پس خیلی بهتر است این نوشته‌هایی که برای سایت آماده می‌کنیم کاملاً دلی و با عشق و حس خوب و با علم و آگاهی بنویسیم تا شخصی که آن را می‌خواند این انرژی و حس خوب را از ما دریافت کند و به علم و راه درمان کنگره ۶۰ ایمان بیاورد و بتواند به اینجا بیاید و اگر شخص مصرف‌کننده‌ای را در خانواده‌اش دارد بیاید و به درمان برسد.

دستور جلسه ما راجع به اینستاگرام هم هست. اکثراً از این برنامه استفاده می‌کنیم، یک برنامه مجازی است که در همه جای دنیا  و به‌راحتی در دسترس همه افراد قرار گرفته است. کنگره ۶۰ یک صفحه رسمی دارد که همه می‌شناسید و عزیزانی هستند که بی‌وقفه در این صفحه تولید محتوا می‌کنند و پست‌ها و مطالب بسیاری را می‌گذارند. به نظر من بر ما واجب و ضروری است که از این برنامه استفاده کنیم آن هم استفاده درست تا بتوانیم یک‌گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم. تقاضا می‌کنم راهنماهای عزیز این صفحه را به رهجوها معرفی کنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. اگر ما این پست‌ها را لایک کنیم و یا کامنت بگذاریم می‌توانیم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم و ان‌شاءالله با این تلاش‌ها کنگره ۶۰ روزی جهانی شود و افراد بسیاری از طریق علم کنگره به درمان و رهایی برسند.

در ادامه از خدمتگزاران سایت مخصوصاً مسئول سایت خانم پریسا عزیز که همیشه در کنار من هستند و به بهترین شکل خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم و همچنین به عزیزانی که در قسمت‌های دیگر سایت خدمت می‌کنند خداقوت و تبریک می‌گویم و همچنین خانم ترانه عزیز مسئول سایت و مرزبان خبری دوره قبل که همیشه در کنار من بودند و هستند، به ایشان هم تبریک می‌گویم و ممنونم که همیشه در کنار من هستید.

و در ادامه از خدمتگزاران سایت همسفران نمایندگی البرز با اهدای لوح سپاس توسط ایجنت محترم همسفر فریبا قدردانی شد.

عکس: همسفر نغمه رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون سوم)
تایپ: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون یازدهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .