English Version
This Site Is Available In English

برای کشف حقیقت باید به تلاش خود ادامه دهیم

برای کشف حقیقت باید به تلاش خود ادامه دهیم

نامه ۷ برای تاریخ  ۱۴۰۳/۵/۳۰ است که نامه‌ای به ادیتور برای اعتیاد است. در حقیقت برای کل بیماری‌ها است؛ زیرا اینجا بحث، انسان است تمامی ادیان و کتاب‌های آسمانی برای این که انسان در راه مستقیم قرار بگیرد آمدند.

اصل سوم: تعمیم است که می‌توانیم برای سایر بیماری‌ها هم استفاده کنیم. جناب مهندس در مورد سیستم ایکس صحبت کردند که سیستم ایکس چیست و عدم تعادل در سیستم ایکس باعث چه چیزهایی می‌شود و اینکه فقط سیستم ایکس مختص بیماری اعتیاد نیست. عدم تعادل در سیستم ایکس باعث بروز خیلی از بیماری‌ها می‌شود. در مورد بیان ژن هم صحبت کردند و ایشان خاطرنشان کردند که با بازسازی و ترمیم سیستم ایکس بیماری‌ها قابل‌درمان هستند.

مباحثی که در این مقاله عنوان می‌شود وضعیت را عوض می‌کند. در جهان هنوز به نقطه صفر درمان اعتیاد دست پیدا نکرده‌اند؛ زیرا تمامی تعریفشان از اعتیاد غلط است، تنها دانشمند در زمینه اعتیاد جناب مهندس هستند. جناب مهندس در انستیتو پاستور از ۵ ماده اصلی مواد مخدر ۳ ماده را روی موش‌های آزمایشگاهی آزمایش کردند که دریافتند اگر سیستم ایکس را درمان کنیم بیماری اعتیاد هم درمان خواهد شد، در حال حاضر آمریکایی‌ها می‌خواهند بدانند که کنگره ۶۰ چه کارهایی انجام داده که این‌قدر جواب گرفته و برای همین می‌خواهند به خودشان تعمیم بدهند.

جناب مهندس در مورد مقاله ام اس در فیلادلفیا صحبت کردند، جناب مهندس دژاکام یک مقاله‌نویس تصویری هستند، برای همین یک دیالوگ‌هایی بین بیمار و متخصص را که همه‌روزه در حال ردوبدل است را عنوان کردند که چگونه یک متخصص قادر به درمان بیماری نیست و تمام تلاش خود را می‌کنند که بیماری گسترش پیدا نکند.ایشان با بغض در گلو عنوان کردند که برای کشف حقیقت باید به تلاش خود ادامه دهیم تا معماها را یکی‌یکی حل کنیم و علت احساسی‌شدنشان را این‌گونه عنوان کردند که بار کلمات انسان را از پا درمی‌آورد. در ادامه باز هم سیستم ایکس را تعریف کردند که شامل ناقل‌های عصبی، هورمون‌ها، غدد درون‌ریز و بیرون ریز و...‌‌ است و چگونه یک بیماری درمان می‌شود، اکثر بیماری‌ها با متد DST و دارو OT قابل‌درمان هستند.

اصل چهارم: اعتیاد الزاماً بیماری روانی نیست در مورد الکل صحبت کردند و مصرف آن چه عوارضی دارد و در اثر مستی چه حرکاتی از خود بروز می‌دهند. بعضی از رفتارها که مانند بیماری‌های روانی هستند در اثر تخریب سیستم ایکس است با متد  DST  و داروی OT قابل‌درمان است. در اینجا مثلث DOD را هم توضیح دادند که چگونه اثر می‌گذارد. پایه و اساس درمان بیماری اعتیاد روی از حالت تعادل خارج‌شدن ناقل‌های عصبی، هورمون‌ها، مدیاتورها و...است که در یک مصرف‌کننده از تعادل خارج شده‌اند.

نویسنده: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر سعیده (لژیون هفتم)
رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .