English Version
This Site Is Available In English

افراد زیادی به‌ واسطه سایت با کنگره 60 آشنا شده‌اند

افراد زیادی به‌ واسطه سایت با کنگره 60 آشنا شده‌اند

جلسه دهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی مسافر صادق نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر هادی، با دستورجلسه "از سایت و اینستاگرام در کنگره 60 چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی" یکشنبه 25 شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:



سلام دوستان صادق هستم یک مسافر از گروه مرزبانی و همچنین راهنمای خودم ایجنت محترم آقا یوسف، نگهبان و دبیر محترم تشکر می‌کنم. دستور جلسه "از سایت و اینستاگرام کنگره چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی" است.
این دستور جلسه به‌صورت سؤالی مطرح‌شده است؛ در واقع من چه بخواهم و چه نخواهم باید از سایت کنگره استفاده نمایم، چون یکشنبه‌ها سی‌دی هفته و چهارشنبه‌ها سخنان آقای مهندس و دستور جلسه‌های هفتگی لژیون‌ها همه در سایت منتشر می‌شوند. حالا چگونه از سایت استفاده کنم؟
راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد، یکی اینکه می‌توانم در موتورهای جست‌وجو آدرس سایت را بنویسم و نام کنگره را جستجو کنم یا از اپلیکیشن دژکام استفاده کنم که آن‌هم یک برنامه تحت وب هست. پس موظف هستم که از سایت استفاده کنم، حالا این‌که چگونه این کار را انجام دهم مهم است.
به نظر من همه افراد، خدمتگزار سایت محسوب می‌شوند. آقا حامد مرزبان اصلی سایت، آقا علیرضا مرزبان خبری در شعبه امین و تمام مسافرانی که کار تایپ را انجام می‌دهند، جزو این گروه هستند و تمام کسانی که از سایت دیدن می‌کنند خدمت گذار محسوب می‌گردند چون این کار باعث بهتر دیده شدن سایت می‌گردد. در سایت‌های دیگر وقتی توقع بازید دارند، اهداف دیگری موردنظرشان می‌باشد، اما هدف سایت کنگره فقط به‌منظور کمک فرد رهاشده به فرد در حال مصرف است.
به‌عنوان‌مثال من در سایت، از صفحه لژیون سردار بازدید می‌کنم، و این کار آمار سایت را بالاتر می‌برد؛ از طرفی یک شخص جستجو می‌کند که پانصد میلیون چند دلار می‌شود؟ همان‌جا در نتایج جستجوی او صفحه مربوط به لژیون سردار در سایت کنگره نیز نمایش داده می‌شود. ازقضا آن شخص جستجو کننده ممکن است سیگار هم بکشد و می‌بیند که در کنگره سیگار هم درمان می‌شود و همین اتفاق ممکن است زمینه آشنایی و اتصال آن شخص به کنگره شود. من موارد زیادی را دیده‌ام که به‌واسطه سایت با کنگره آشنا شده‌اند، پس یک بازدید کوچک من می‌تواند خدمت حساب شود.
چون وقتی‌که من از سایت بازدید می‌کنم، هوش مصنوعی در موتور جستجوی گوگل توجهش به سایت جلب می‌شود که حتماً این سایت مهمی است که این‌همه بازدید دارد و همین موضوع باعث بالاتر رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجوگر می‌گردد. زمانی که یک شخص مطلبی را جستجو می‌کند، آدرس سایت را در صفحه اولِ نتایج آن نمایش می‌دهد، این موضوع صرفاً به داخل کشور هم محدود نمی‌شود و یک‌قدم کنگره را به جهانی‌شدن نزدیک‌تر می‌نماید.
درواقع سایت ویترین کنگره محسوب می‌شود و هنگامی‌که من در شعبه خودمان مطلبی را تایپ می‌کنم به‌راحتی در همه‌جا دیده می‌شود که یک سفر اولی هم می‌تواند در سایت خدمت بکند. به نظر من هر مسافری وظیفه دارد که هر چهارشنبه منتظر جلسه کارگاهی آقای مهندس باشد و اگر مقدور بود از طریق اینستاگرام و اگر مقدور نبود از خود سایت یا از طریق لینک در آپارات این جلسه کارگاهی را تماشا نماید.
وقتی‌که من پست‌های کنگره را در اینستاگرام لایک می‌کنم باعث می‌شود که آن پست در اکسپلور اینستا نشان داده شود، از طرفی ممکن است خیلی‌ها که مصرف‌کننده هستند مشغول دیدن کلیپ‌های اکسپلور باشند و اتفاقی پست‌های کنگره را ببینند و با کنجکاوی در موردشان جستجو کنند و موجب وصل شدن آن‌ها به کنگره گردد.
همچنین بهتر است که از منابع کنگره در پیج‌های شخصی خود استفاده نکنیم، چون این کار به بهتر دیده شدن پیج اصلی ضربه می‌زند. استفاده از سایت بسیار مهم است، زیرا باعث بالاتر رفتن اطلاعات انسان می‌شود.
ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.



تایپ:مسافر حسن لژیون دوم و مسافرحمید لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر اسماعیل
عکاس: مسافر محمد جعفری
مرزبان خبری: مسافر محترم علیرضا
تهیه و تنظیم: گروه سایت مسافران امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .