English Version
This Site Is Available In English

خدمت در سایت باعث رشد جهان‌بینی می‌شود

خدمت در سایت باعث رشد جهان‌بینی می‌شود

از قلم است كه گام‌های بلندش در سراسر گيتي روان و جاری مي‌گردد، گویی جوی‌ها به هم می‌پيوندند تا رود يا رودهای خروشان را تشكيل دهند و آن محتوا را به انسان‌ها برسانند، اين‌ها مجموعه‌ای هستند كه اهداف و خواست‌های بشری را شكل می‌دهند و از تصور به تصوير و از تصوير به بنای حقيقت می‌رسانند.

به مناسبت دستور جلسه «از سایت و اینستاگرام در کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ (مقاله‌نویسی)» گفتگویی با همسفر سپیده مرزبان خبری نمایندگی البرز داشتیم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.

مفهوم مرزبان خبری را بیان کنید تا عزیزان با این عنوان آشنایی بیشتر داشته باشند؟

ابتدا هفته سایت و اینستاگرام را به بنیان کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و ایجنت محترم خانم شانی و همه ی عزیزانی که در قسمت سایت و اینستاگرام کنگره خدمت می‌کنند تبریک عرض می‌کنم. در همه شعبات کنگره ۶۰ در قسمت مرزبانی یکی از مرزبان‌ها به‌عنوان مرزبان خبری هم خدمت می‌کند. مرزبان خبری یک رابط در قسمت سایت و اینستاگرام است. اخبار و وقایع از جمله جشن‌ها و بازدید مسئولین از شعبات و خیلی موارد دیگر به مسئولیت مرزبان خبری است و در قسمت سایت افرادی که خدمت می‌کنند زیر نظر مرزبان خبری هستند. در میان خدمتگزاران سایت یک نفر به‌عنوان دستیار مرزبان خبری است که بارگذاری مطالب در سایت به عهدهٔ ایشان است که رویدادها و پیام‌های برگزاری هر جلسه و مطالبی همچون دل‌نوشته، مقاله و.. توسط مسئول بار گزاری سایت در سایت همان شعبه به اشتراک همگان بارگزاری می‌شود. در اینجا از دستیار خودم خانم پریسا عزیز و بقیه عزیزانی که در کنار من در سایت خدمت می‌کنند کمال تشکر را دارم.

هدف از خدمت در سایت کنگره چیست؟

به نظرم مهم‌ترین هدف سایت رساندن پیام کنگره ۶۰ به افراد در همه جای دنیا است، سایت نقش خیلی مهمی در رهایی افرادی که در خانوادهٔ خود شخص مصرف‌کننده دارند، دارد بسیاری از افراد بوده‌اند و هستند که از طریق سایت با کنگره آشنا شده‌اند و به درمان و رهایی رسیده‌اند. می‌شود گفت سایت یک وسیله برای امید دادن، یاری رساندن و نشان‌دادن راه به انسان‌های دردمند است.

خدمت‌کردن در قسمت سایت چه تأثیری در روان و جهان‌بینی اعضا دارد؟

ما در کنگره  یک مثلث درمان اعتیاد داریم که روان و جهان‌بینی اضلاع این مثلث هستند و ما برای رشد روان و جهان‌بینی در خود نیاز داریم که مدام در حال آموزش باشیم. عزیزانی که در سایت خدمت می‌کنند مدام در حال بازدید از دل‌نوشته‌ها و مقالات هستند که توسط همسفران و مسافران نوشته می‌شوند و همچنین شاهد وقایع از تمام شعبات کنگره ۶۰ که در سایت بارگزاری می‌شود هستند و به نظرم بازدید و خواندن این مطالب باعث آموزش می‌شود و ما باتجربه و با آموزشی که از بازدید مطالب سایت به دست می‌آوریم نقش بسیار مهمی در جهان‌بینی ما خواهد داشت.

نظرتان در مورد صفحه اینستاگرام کنگره ۶۰ و (استفاده) از آن چیست که به نظر می‌آید امروزه پرکاربردترین برنامه اجتماعی است؟

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند یکی از آن شبکه‌ها اینستاگرام است که در همه جای جهان در دسترس مردم است. کنگره ۶۰ در این برنامه یک صفحه با نام کنگره ۶۰ دارد که همه می‌توانیم به‌راحتی از آن بازدید کنیم و عزیزانی هستند که در قسمت اینستاگرام تلاش‌های زیادی می‌کنند تا برای این صفحه تولید محتوا کنند. به نظرم ما اعضای کنگره ۶۰ باید از این برنامه استفاده کنیم و با حمایت و بازدید از مطالب و پست‌هایی که در آن گذاشته می‌شود کمک به دیده‌شدن صفحه کنگره ۶۰ می‌شود و این هم خود به‌نوعی باعث رساندن پیام کنگره به همهٔ افراد جهان می‌شود و همچنین برای پیشبرد اهداف کنگره ۶۰ است. خداقوت می‌گویم به عزیزانی که در قسمت اینستاگرام کنگره ۶۰ فعالیت می‌کنند. با تشکر از شما عزیزان که در این مصاحبه در کنار من بودید.

از همسفر سپیده مرزبان خبری نمایندگی البرز سپاسگزاریم که وقت خود را برای تهیه این گفتگو در اختیار خدمتگزاران سایت همسفران گذاشتند.

مصاحبه: همسفر نغمه رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .