English Version
This Site Is Available In English

سایت در گسترش و پیشرفت کنگره نقش بسزایی دارد

سایت در گسترش و پیشرفت کنگره نقش بسزایی دارد

مشارکت مکتوب از خدمتگزاران سایت نمایندگی البرز کرج

همسفر معصومه
سایت کنگره ۶۰ به دستور آقای مهندس در سال ۱۳۸۲ شروع به کارکرد، در زمانی که افراد کمی از اینترنت استفاده می‌کردند سایت کنگره ۶۰ تشکیل شد. سایت کنگره ۶۰ از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و مانند یک ویترین عمل می‌کند و کنگره با این ویترین به افراد شناسانده می‌شود، تمام گزارش‌ها، جلسات، تولد، مقالات، دل‌نوشته‌ها... همه به‌صورت آنلاین وجود دارد و در حال به‌روزشدن است تا پیام کنگره را به تمام انسان‌هایی که در بند اعتیاد هستند برساند. همه ما باید لذت شیرین رهایی را که چشیده‌ایم با دیگران به اشتراک بگذاریم و این پیام درمان و رهایی را به دیگران برسانیم. ما با حمایت‌کردن اینستاگرام و بازدید از مطالب سایت در گسترش و پیشرفت کنگره نقش بسزایی داریم. یکی دیگر از مزایای سایت کنگره ۶۰ این است می‌توانیم به سایت‌ سایر نمایندگی‌های کنگره برویم و از مطالب و آموزش‌های دوستان در مورد دستور جلسه استفاده کنیم. پس ما اعضا کنگره باید بدانیم که یک نوشته ما چه تغییراتی ممکن است روی زندگی یک نفر به وجود آورد و یا حتی نوشته ما باعث به درمان رسیدن یک شخص شود و این بسیار ارزشمند است. در پایان هفته سایت و اینستاگرام را به آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و خانم شانی عزیز و تمام خدمتگزار سایت به‌خصوص نمایندگی البرز تبریک می‌گویم.

همسفر فاطمه
خدای خود را شاکر و سپاسگزار هستم که من را در این مکان مقدس و پرنور قرار داد تا در این جایگاه پر از آموزش خدمت کنم. از راهنمای عزیزم خانم ستاره نازنین ممنونم که این اجازه را به من دادند که در این جایگاه خدمت کنم. خدمت در سایت یکی از نعمت‌های خوبی بود که در اختیار من قرار گرفت، خداوند بزرگ نعمت‌های زیادی را در اختیار بندگان خود قرار داده که برای ما اعضای کنگره ۶۰ این نعمت بسیار ارزشمند و پرگوهر وجود مهندس نازنین و خانوادهٔ محترمشان است، هریک از اعضای کنگره ۶۰ به یک‌شکل باید بازپرداخت حال خوش، انرژی مثبت و این صلح درونی را که در این بهشت زمینی دریافت می‌کنیم پرداخت کنیم، چه‌بهتر است به‌جای وقت گذراندن در اینستاگرام و سایر پیام‌رسان‌ها که فقط باعث می‌شود زمان زیادی را بیهوده هدر کنیم با بازدید از سایت کنگره هم مطالب مفید را می‌آموزیم و در زندگی کاربردی می‌کنیم و هم باعث می‌شود سایت کنگره بازدید بیشتر داشته باشد و این کمک می‌کند که همهٔ ما و جناب مهندس ارزشمند به خواسته‌ای که داریم و آن هم جهانی‌شدن کنگره ۶۰ است برسیم. هفته سایت را به‌تمامی خدمتگزاران با عشق کنگره ۶۰ که چراغ خاموش خدمت می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

همسفر مریم
در ابتدا هفته سایت را خدمت بنیان کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان و ایجنت محترم سایت خانم شانی عزیز و تمامی خدمتگزاران سایت تبریک عرض می‌کنم. از اینکه از جانب خداوند این توفیق حاصل شد تا من هم یکی از خدمتگزاران سایت کنگره ۶۰ باشم خیلی خوشحال هستم، سعی می‌کنم از این فرصت بهترین بهره را ببرم. اوایل ورودم به کنگره وقتی مطالب سایت را می‌خواندم برایم جالب بود، شاید با خواندن دل‌نوشته‌ها گاهی انرژی هم می‌گرفتم و در زندگی و رفتار من تأثیر داشت. بعضی مطالب آن‌قدر با مفهوم بودند که می‌توانستم از آنها آموزش بگیرم آنجا فهمیدم که از طریق سایت هم می‌شود آموزش گرفت؛ چون مطالب سایت بسیار آموزنده هستند. اوایل زیاد درکی از خدمت در سایت نداشتم، شاید زیاد برایم مهم نبود شاید فکر می‌کردم توان انجام آن را ندارم، ولی یک روز حسی در من بیدار شد که باید در سایت خدمت کنم، شاید در ابتدا برایم سخت بود؛ چون این خدمت؛ نیازمند حوصله است و از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار است، چون سایت یکی از مسائل مهم در کنگره است و از این طریق افراد خارج از کنگره را با کنگره ۶۰ آشنا می‌کنیم. شاید خیلی از افراد برای رهایی از اعتیاد از مطالب سایت کنگره استفاده کنند پس مطالب باید دقیق و ریزبینانه در سایت قرار بگیرد. ورود من در این خدمت باعث پیشرفت در تایپ و نگارش مطالب در من شد، انرژی مرا دوچندان کرد و توانستم توانایی‌ام را در این خدمت بالا ببرم و بار آموزشی بالایی برای من داشت، من که همیشه محدودیت زمانی داشتم زمان در این جایگاه برایم معنا پیدا کرد. خیلی خوشحال هستم که توانستم قدمی هرچند کوچک در سایت انجام بدهم. از این بابت شاکر خداوند هستم.

ویراستاری: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .