English Version
English

مصرف کنندگان شیشه امروز قهرمان ملی شده اند و این مهم به یمن درمان و آموزش‌های کنگره است.(نمایندگی رز)

مصرف کنندگان شیشه امروز قهرمان ملی شده اند و این مهم به یمن درمان و  آموزش‌های کنگره است.(نمایندگی رز)

اولین جلسه از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز، با استادی مسافر زهرا، نگهبانی مسافر فهیمه و دبیری مسافر آرزو، با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۰۰ آغاز به کار نمود‌.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان زهرا هستم یک مسافر

خداوند را شکر می‌کنم که امروز در خدمت شما هستم. از ایجنت، گروه مرزبانی و خانم سمیرای نازنین که امروز، لژیون ایشان خدمتگزار هستند، بسیار سپاسگزارم.دستور جلسه این هفته در مورد تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان به روش DST  است.

من مصرف شیشه نداشتم، اما اقوام نزدیک مثل همسر و شوهرخواهرم مصرف‌کننده شیشه بودند و تخریب آن را در خانواده شاهد بودم.شیشه از زمان جنگ جهانی دوم به بازار آمد. در آن زمان برای بیدارماندن سربازها این مواد را در اختیارشان قرار می‌دادند تا بیشتر فعالیت نمایند و در جنگ شرکت کنند.

مواد مخدر در اوایل مصرف، سرخوشی دارد و شیشه هم در ایران به علت استعمال به‌صورت دودی، استقبال زیادی داشت. قرص‌های اکستازی و قرص‌های دیگر هم جزو مخدرهای جدید حساب می‌شدند؛ اما در ایران به نسبت شیشه، خواهان نداشتند.

مسئلهٔ دیگر اینکه شیشه توهم شدیدی دارد. خاطرم هست در منزل خواهرم بودم، همسرشان از خواب بیدار شدند و دنبال موادشان می‌گشتند. این توهم را داشتند که ما مواد ایشان را برداشتیم و هرچقدر دلیل می‌آوردیم، باور نمی‌کردند.

کنگره ۶۰ تنها جایی است که درمان شیشه در آن امکان‌پذیر است. البته به‌شرط آن که در صراط مستقیم باشند و به حرف راهنما گوش کنند. حتماً در نوشتن سی دی کوشا باشند. رهجو باید سر ساعت و همان اندازه که راهنما تجویز می‌کند، دارو مصرف کند، در این صورت قطعاً به حال خوش و درمان می‌رسند.

در تیم راگبی کنگره ۶۰، بسیاری از بازیکنان، مصرف‌کننده شیشه بوده‌اند و در حال حاضر در عضویت تیم ملی هستند. مهندس همیشه می‌فرمایند: به ما دزد هم نمی‌دادند تا پاسگاه ببریم؛ ولی الان این افراد قهرمان ملی شدند و این مهم به یمن درمان و آموزش‌های کنگره است.

درمان در کنگره بسیار قشنگ برنامه‌ریزی‌شده است. رهجویان اوایل ترس دارند یا وقتی تماس می‌گیرند می‌پرسند مگر شیشه درمان دارد؟ بله، در کنگره همه مواد مخدر درمان دارد و باید این راه و مسیر را امتحان کنند.

من دو بار در خانه ترک کردم؛ ولی بیش از دو ماه جواب نداد. ترس این را داشتم که در کنگره، اقوام همسرم من را ببینند و آبرویم برود. غافل از اینکه هر کس به کنگره می‌آید یا مصرف‌کننده است یا یکی از اعضای خانواده‌اش، مصرف‌کننده است، پس نباید از ترس اینکه کسی ما را ببیند درمان را به تعویق بیندازیم.

برای رسیدن به درمان که همان متد DST و امتحان شده است، و برای رسیدن به آن باید حرکت کرد. وقتی حرکت کنیم راه و مسیر باز می‌شود و به رهایی و حال خوش می‌رسیم.نکته دیگر که جا دارد خاطرنشان کنم، اینکه چهار پیام در کارگاه آموزشی خوانده می‌شود و خیلی مهم است که در زمان قرائت این پیام‌ها، سکوت و نظم جلسه را رعایت کنیم.

تایپ: مسافر رویا، لژیون هفتم - نمایندگی رز
ویرایش: مسافر سمیرا راهنما - نمایندگی رز
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .