English Version
English

مسئله اعتیاد در کنگره ۶۰ کاملا حل شده است (نمایندگی میخک)

مسئله اعتیاد در کنگره ۶۰ کاملا حل شده است (نمایندگی میخک)

دومین جلسه از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک مشهد، با استادی مسافر زهرا، نگهبانی مسافر کبری و دبیری مسافر مهناز، با دستور جلسه "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" روز شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۳:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان زهرا هستم یک مسافر
در ابتدا خداوند را سپاسگزارم که لطفش شامل حال من شد تا در مسیر کنگره قرار بگیرم و با دانش نسبی که به دست آورده‌ام اکنون این جایگاه را تجربه کنم. از راهنمای خوبم خانم نوشین سپاسگزارم که این خدمت را به من محول نمودند. دستور جلسه امروز تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و روش درمان آن با متد DST"  می‌باشد.
می‌دانیم مهمترین ترکیب شیشه و کریستال،  "آمفتامین"  می‌باشد. آمفتامین چیست؟ سابقه تولید و مصرف آن به کجا برمی‌گردد؟ آمفتامین دارویی بود که اولین بار در آلمان استفاده شد برای لاغری، و بعد در جنگ جهانی دوم برای کارآیی بیشتر سربازان استفاده شد، ولی بعدها به عوارض آن پی بردند.
این ماده در ایران بخاطر شباهتی که به خرده شیشه دارد، شیشه نامیده شد. اما در کشورهای آمریکا و اروپا به آن آیس (ice) گفته می‌شود. شیشه و کریستال جزو محرک‌ها هستند، ولی جناب مهندس آن را جزو مخرب‌ها می‌دانند، چون تخریب زیادی به ناقل‌های سیستم عصبی وارد می‌کند.
مصرف شیشه باعث ترشح بیش از حد سروتونین، آدرنالین و دوپامین می‌شود، شخص از تعادل خارج شده و باعث توهم و بیماری‌های شیزوفرنی و دوقطبی می‌شود. به‌طور مثال؛ شخص با توهم پرواز خودش را از طبقه چهارم به پایین پرت می‌کند، شخص شیشه‌ای حتی خودش را معتاد نمی‌داند. به چه دلیل؟ زیرا معتقد است شیشه مرفین ندارد و باعث اعتیاد نمیشود! برای همین باور اشتباه خیلی‌ها به دام آن گرفتار می‌شوند. 
حال نظر کنگره ۶۰ چیست؟ هر نوع ماده‌ای که به سیستم ایکس آسیب برساند و انسان را از تعادل خارج کند، ماده مخدر محسوب می‌شود، شخص معتاد به مصرف شده و باید درمان شود. متاسفانه سیستم پزشکی ما اعتقادی به درمان شیشه با  OT ندارد. اما می‌بینیم در کنگره ۶۰ خیلی‌ها درمان شده و تقریبا ۳۰  درصد مراجعین مصرف‌کنندگان شیشه هستند.
ما باید سپاسگزار خداوند باشیم و یادمان نرود با چه شرایطی به کنگره آمده و درمان شده‌ایم. مسئله اعتیاد در کنگره ۶۰ کاملا حل شده، و باید از جناب مهندس، این دانشمند و حکیم بزرگ سپاسگزار باشیم که با نفوذ و فصاحت کلامشان ما را در این راه رهنمون و یاری نمودند تا به درمان و حال خوش برسیم.

تایپ: مسافر زهره لژیون دوم- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا راهنما
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .