English Version
English

اطلاعیه نگهبان (پروژه 120 روزه)

اطلاعیه نگهبان (پروژه 120 روزه)

پروژه 120 روزه

احتراماً، نظر به اینکه تعداد کمی از رهجویان سفر اولی، زمانی که به مرحله قطع نزدیک می شوند، اعلام می کنند که روی برنامه نیستند و انتظار دارند که OT آنها به میزان قابل توجهی بالا رود و دوباره سفر کنند و از آنجایی که این حرکت آنها باعث می گردد خساراتی را به کنگره وارد نمایند و جای یک نفر تازه وارد را که خواستار رهایی است دوباره اشغال نمایند، لذا تصمیمات زیر اتخاذ گردیده است و راهنمایان بایستی طبق موارد زیر عمل نمایند.

 

1- در این قبیل موارد، راهنما بایستی بلافاصله به رهجوی خود سقوط آزاد کامل بدهد و پس از آن، رهجو برای اثبات سقوط آزاد خود، بایستی آزمایش منفی را برای پنج ماده مخدر ارایه نماید.

2- در صورتی که رهجو آزمایش منفی را ارایه کرد، بایستی به مدت 15 روز در سقوط آزاد کامل باقی بماند و دوباره برای اثبات ادعای خود آزمایش مربوط را برای همان پنج ماده مخدر تکرار نماید.

3- در این شرایط رهجو با در دست داشتن دو برگ آزمایش منفی به کمیته انضباطی مراجعه می نماید و مبلغ پانصد هزار تومان به عنوان جبران خسارت پرداخت می نماید (حساب زمین).

4- مرزبانان پس از دریافت فیش واریزی خسارت، رهجو را به راهنما و قسمت OT  معرفی می نمایند و راهنما برنامه OT رهجوی خود را با حداکثر TDS یک سی سی (مصرف روزانه سه سی سی) رو به کاهش آغاز مینماید.

5- در هر حال این پروژه حداکثر در مدت 120 روز بایستی به پایان برسد و رهجو به قطع کامل مصرف و رهایی نائل گردد.

 

با احترام                  
نگهبان کنگره 60            
95/12/14                 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .