English Version
English

بهشت و جهنم قابل خریدن است

بهشت و جهنم قابل خریدن است

جلسه ششم از دور اول لژیون سردار نمایندگی صالحی ۲ در روز دوشنبه مورخ ۰1/اسفند/۱۴۰۱ به استادی کمک راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر احسان و دبیری مسافر ولی‌الله با دستور جلسه «ثروت» رأس ساعت 15:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم مسافر، بعضی از موارد و یسری از اتفاقات روزی آدم‌هاست و امروز لطف خداوند شامل حالم شد که توفیق داشته باشم از کرج بیام شعبه صالحی ۲ در خدمت شما عزیزان باشم و انشالله بتونیم در کنار همدیگر یک جلسه خوب و با انرژی برگزار کنیم اولین و آخرین باری که آمدم به این نمایندگی با مرحوم آقای کروش آذرپور بود اولین جشن گلریزان برگزار شد و هرکدام اندازه بضاعت خودمان توانستیم در این امر مهم مشارکت کنیم و جا دارد در این هفته دیده‌بان هم یادی کنیم از زنده‌یاد آقا کروش، اگر اینجا و شعب دیگر برقرارِ به لطف تلاش و آموزش‌های ایشان می‌باشد. به عقیده من مهم‌ترین لژیون در کنگره ۶۰ لژیون سردارِ چرا؟ به خاطر اینکه کلید و راه‌حل همه مشکلات ماست.

می گویند بهشت و جهنم قابل خریدن نیست، اتفاقاً قشنگ قابل خریدن هست به شما میگم چطور، وقتی می حواییم بریم به کشور دیگه مثلاً ترکیه پول مون را چیکار می‌کنیم؟ تیدیل به لیر ترکیه می‌کنیم و ان جا خرجش می‌کنیم. آن دنیا چیکار می‌کنیم؟ اینجا پولمان را تبدیل می‌کنیم به باقیات و صالحات و توشه می‌کنیم و وقتی رفتیم ان جا همه چی داریم. اگر اینجا با فقر زندگی می‌کنیم پیشینه قبلی داشته. در ثروت هم خداوند ثروت به کسی می‌دهد که بتونه خوب پخشش بکنه. ثبت با سند برابر است وقتی در کنگره دعا می‌کنیم، دعای قشنگ بکنیم با جزئیات تصویرسازی بکنیم، اگر می‌خواهیم خدمتگزار باشیم تصویرسازی بکنیم و خودمان را با شال نارنجی اون بالا تجسم بکنیم.

لژیون سردار را دست‌کم نگیریم چون راهنمای این لژیون راهنمای جناب مهندس و راهنمای همه ما استاد سردار هستند. خداوند اجازه و دل خرج کردن پول مون را بهمان داده و فکر کنیم برای جایگاه‌های بعدی و پهلوانی. بنده دارم تلاش می‌کنم برای سال دیگه دستم به‌عنوان پهلوان بالا ببرم و اعلام پهلوانی بکنم. ما پول مون را جایی داریم هزینه می‌کنیم که هممان حسش کردیم و یکی از راه‌های پول‌دار شدن عبور از لژیون سرداره. از همه شما متشکرم که به صحبت‌های بنده گوش کردین.

تایپ: مسافر ولی الله

تنظیم: مسافرمحمد

باتشکرلژیون سردار نمایندگی صالحی۲

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .