English Version
English

اداره یکصد شعبه، نیاز به مدیریتی وسیع دارد

اداره یکصد شعبه، نیاز به مدیریتی وسیع دارد

جلسه چهارم از دوره دوازدهم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی، کنگره‌۶۰ نمایندگی قیدار با دستور جلسه "هفته دیده‌بان" با استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر اصغر و دبیری مسافر محمدعلی در روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲ در ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. از نگهبان محترم آقای اصغر تشکر می‌کنم که مسئولیت و اداره جلسه را به من واگذار کردند تا خدمت کنم. از ایجنت محترم آقا مسعود و لژیون مرزبانی تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش ببینم.
اما در مورد دستور جلسه این هفته که: جشن هفته دیده‌بان است. قبل از هر چیز هفته دیده‌بان را خدمت آقای مهندس، خانواده محترمشان و تمامی دیده‌بانان کنگره۶۰ تبریک می‌گویم. جشن دیده‌بان و تمام جشن‌های کنگره مرحله‌ای است برای آزمایش ما. یعنی آنچه را که آموخته‌ایم باید به مرحله عمل در آوریم. می‌توان گفت، این عزیزان در ابتدا تمامی آموزش‌های کنگره را فرا گرفته‌اند و بعد از آنکه همه اینها را به اجرا در آوردند، این بار به ما انتقال می‌دهند، این‌ها باعث رشد و توسعه کنگره می‌شوند. هفته دیده‌بان در مرحله اول بخاطر این تشکیل شده است که تمامی مسافران با دیده‌بانان محترم آشنا شوند.
در کنگره شصت ما چهار جشن داریم که اجازه قدردانی با پاکت به ما داده‌اند و این ما هستیم که باید قدردان این جشن‌ها و این هفته‌ها باشیم، چون در اصل جشن مسافران است.
اما در مورد دیده‌بانان، همان‌طور که آقای مهندس فرمودند: دیده‌بانان ستون‌های کنگره هستند. اگر این عزیزان نبودند شاید کنگره به شکل و وسعت امروز نبود، چرا که اداره یکصد شعبه نیاز به مدیریتی وسیع دارد. آقای مهندس گفتند: من به تنهایی قادر به اداره امور نبودم. در این صورت شاید امروز فقط شعبه آکادمی وجود می‌داشت، وجود شعبه در شهرهای مختلف به برکت وجود دیده‌بانان است.
آقای مهندس فرمودند: من به این فکر افتادم که این کنگره باید چهارده دیده‌بان داشته باشد، این‌گونه بود که بعد از تحقیق و بررسی من اولین نفر را به عنوان دیده‌بان انتخاب کردم و نفرات بعدی را با مشارکت دیگر دیده‌بانان انتخاب کردیم. c14 یعنی مخفف کنگره چهارده نفره دیده‌بانان، معنای کلمه دیده‌بان در وجود خود کلمه است. دیده‌بان یعنی شخصی که باید خوب ببیند، بررسی کند و بر اساس آنچه تشخیص می‌دهد قوانین را برای ما طرح می‌کند. جایگاه این عزیزان برای همه ما محترم است، چرا که از جایگاه رفیع و والایی برخوردار هستند. اگر صلاح بدانند که شعبه‌‌ای جمع شود، در حیطه اختیاراتشان هست و می‌توانند این کار را انجام دهند. انتخاب جانشین آقای مهندس هم بر عهده این بزرگواران است. همان‌طور که در جنگ‌ها اشخاصی هستند که شرایط جنگ را رصد می‌کنند تا بهترین راهکارها را جهت پیش‌برد اهداف، ارائه دهند، دیده‌بانان کنگره هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. یعنی خیال نکنیم که از هیچ چیزی خبر ندارند. همه این راه‌ها را رفته‌اند که امروز به ما راه نشان می‌دهند. تغییر جایگاه‌های خدمتی در کنگره یکی از بهترین اتفاقاتی است که هر خدمت‌گذار آرزوی رسیدن به آن را دارد. اما این تغییر قبل از انتخاب شدن، منتخب شدن است، یعنی باید لیاقت این جایگاه در من باشد تا انتخاب شوم. این عزیزان منتخب شده‌اند و امروز ما لیاقت قدردانی از این عزیزان را داریم. بهترین‌ها را برای این عزیزان از خداوند متعال خواستاریم. انشاالله نوری باشد در زندگی‌شان.
امیدوارم روز یکشنبه یک جشن باشکوه با حضور تمام اعضای شعبه داشته باشیم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همگی شما سپاسگزارم.

تایپ و ضبط صدا: مسافر ابوذر، رهجوی لژیون چهارم

تنظیم و ارسال گزارش: مسافر یداله، مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .