English Version
English

گزارش جلسه ویلیام وایت پارک ولایت صبح جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱

گزارش جلسه ویلیام وایت پارک ولایت صبح جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱

هشتمین جلسه از دوره‌ی دوم از جلسات ویلیام وایت با استادی مسافر محمدرضا و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر داود با دستور جلسه‌ی "وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من" در مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ رأس ساعت ۷:۳۰ صبح در محل بوستان ولایت برگزار شد.

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر
دستور جلسه وادی دوازدهم می باشد یعنی در آخر امر، امر اول اجرا می‌شود من در مهر ماه سال ۱۳۹۸ وارد کنگره شدم و بذر هایی را کاشتم و ۱۱ ماه بعد به آن رسیدم و بعد از رهایی بزرگ دیگری در ذهنم کاشتن و آن این بود که سیگارم را درمان کنم چون که میگویند درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می شود و آن بذر هم نتیجه داد.
راهنمایم گفت چون شما مواد مصرفیتان شیشه بوده است، باید خودتان را  ایزوله کنید، یعنی یک دوره چهار ساله و یا هشت ساله کمک راهنما بشوید.


دو هفته پیش هفته همسفر بود و در ادامه روز مادر و من سعی کردم با کادو و پاکت زحمات و محبت های همسفرم را جبران کنم و در ادامه تولد مادرم بود که این بار با یک خبر خوش برایش کادو گرفتم و به او گفتم که امروز تاریخ تاسیس لژیون است و مادرم گفت هیچ هدیه‌ای برای من اینقدر با ارزش نبود که تا بتوانید کمک راهنما بشوید.
در وادی دوازدهم می‌گوید بذر نیکو بکار و یک زمانی که می گذرد آن خواسته اولیه که داشتیم در آخر اجرا می شود در کتاب می گوید زمین با قدرت عشق و متراکم شدن امواج به وجود آمده و زمان هم همینطور است که از کند شدن و متراکم شدن به وجود می‌آید این معجزه زمان است که به امواج فرصت داد تا تغییر ماهیت بدهند.


و برای من هم زمان لازم بود تا بتوانم رها بشوم و تغییر در من ایجاد شود و در نهایت تبدیل و ترخیص شامل حال من بشود.
در سیگار هم باید این زمان که ۱۰ ماه است طی شود حضور مستمر در لژیون سیگار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وقتی دکتر میرویم قرص و آمپول و شربت تجویز می‌کند، و ما با مصرف یکی از آنها به تنهایی درمان نمی شویم و همینطور در سیگار هم با مصرف آدامس به تنهایی درمان نخواهیم شد.


ما باید بهای پرداخت کنیم تا به آن حال خوش برسیم من در سفر سیگار با ماشین کار میکردم و از دور ترین جاها خالی برمیگشتم تا به لژیون سیگار برسم و در آخر مزد خود را دریافت نمودم.
مصرف کننده ها زرنگ هستند و چیزی را نمی دهند تا چیز بهتری نگیرند و برای من ورزش کردن بسیار کمک کننده بوده است و مطمئن بودم که اگر سیگار یا قلیان مصرف می کردم نمی توانستم که این گونه ورزش کنم.


هر اتفاقی که هست در لژیون ها می افتد و باید لژیون را جدی بگیریم، درست مانند مثال استاد امین در سی دی کوه که می‌گوید؛ انرژی کوهها به هم بازتاب می کند و کوهی که تنها باشد انرژی دریافت نخواهد کرد امیدوارم که در این مسیر ثابت قدم باشید و بتوانید سیگار را  درمان کنید.
تشکر می کنم که به مشارکت بنده گوش دادید.
تهیه و تنظیم: مسافر فرهاد ل۲۰ نمایندگی شادآباد
عکس: مسافر رحمان  نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .