English Version
English

کنگره ۶۰؛ دانایی عام ارائه می دهد.

کنگره ۶۰؛ دانایی عام ارائه می دهد.

دهمین جلسه از دوره‌ ی هفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی شفا مشهد؛ با استادی کمک راهنما محترم مسافر احسان، نگهبانی همسفر مهدی و دبیری همسفر امین با دستور جلسه ی" کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود. 

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احسان هستم مسافر. خداوند را سپاسگزارم که این جایگاه را به من دادند که خدمت کنم.‌ این مثال را من بیان می کنم، همسفر من در تولد ۳ سالگی من گفت؛ پدرم فکر می کرد که من نمی دانم مصرف کننده است، وارد خانه می شد من متوجه می شدم که آیا مصرف خوبی داشته یا مصرف بدی داشته، امشب باید خواسته ای از پدرم داشته باشم یا نداشته باشم؟ و در حال حاضر خیلی احساس خوبی بین من و خانوادم به وجود آمده است.

این محبت و احساس خوب را من از کجا بدست آورده ام؟ تمام دنیا در این موضوع اعتیاد مانده اند و فهمیده اند که اعتیاد در کنگره ۶۰ درمان دارد. تمام دنیا می گویند اعتیاد یک بیماری مزمن و پیشرونده است، فقط در کنگره ۶۰ می گویم اعتیاد درمان دارد؛ آن هم بعد از درمان بشویم کسی که در تمام ابعاد زندگی تغییر می کنیم. در رفتار، ارتباط، آداب و معاشرت و موارد دیگر. در مشاوره های روان شناسی باید برای زمان کوتاه باید مبالغ زیادی را پرداخت کنی تا به ظاهر بتوانند کمک کنند حالت خوب بشود. کنگره ۶۰ که می آییم  بدون پرداخت هزینه مطالبی را آموزش می گیریم که من مسافر در محیط کار با افتخار می گویم من معتاد بودم، چه کسی در محیط کار می تواند بگوید من زمانی معتاد بودم ولی الان نیستم. این ها را چه کسی به من داده؟ من چطور توانستم این همه خوبی را بدست آورم؟ فقط از طریق کنگره ۶۰ باعشق، که توانسته ام حالم و زندگی ام خوب شود. حالا من چه کاری برای کنگره ۶۰ انجام داده ام؟ 

من فکر می کنم آسان ترین و راحت ترین کمک من به کنگره حضور من در کنگره ۶۰ است. برای همسفران همین که هستین و حضور دارین ما لذت می بریم و کمک بسیار زیادی به مسافران می کنید.

عکاس: همسفر محمد مهدی لژیون یکم

تایپ: همسفر بهزاد

نگارش: همسفر بهزاد

ارسال خبر: همسفر امین لژیون دوم

همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .