English Version
English

کارگاه های آموزشی همسفران نمایندگی لوئی پاستور

کارگاه های آموزشی همسفران نمایندگی لوئی پاستور
جلسه ششم از دوره ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی پاستور ویژه همسفران در روز دوشنبه مورخه 95/05/04 با دستور جلسه "کار، تحصیل، قدرت" با استادی خانم رفعت، نگهبانی خانم پروین و دبیری خانم الناز رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 
 

سخنان استاد:
خداوند را شاکرم و خیلی خوشحالم که در این جایگاه هستم، قرار گرفتن در این جایگاه  را لطف و عنایت خداوند میدانمدستور جلسه کار، تحصیل، قدرت است، کار و تحصیل و قدرت باوجود انسان معنی پیدا می‌کند، چگونه قدرت پیدا کنیم؟ قدرت از قدر می‌آید، قدر مساوی قیمت است، هر شب قبل از خواب قدر (قیمت) خود را بسنجیم.

کار و تحصیل ممکن است قدرت بیاورد اما قدرت داشتن صد در صد باعث حس خوب داشتن و انسان خوبی بودن نیست، قدرت بیرونی دست انسان نیست و ممکن است به‌راحتی از بین برود، درواقع قدرت باید درونی باشد و هر کس در وجود خودش قدرت به وجود بیاورد. انرژی یک عمل و کار خوب پخش می‌شود و شامل همه می‌شود، در انسان همه‌چیز اندیشه است و اندیشه بسیار مهم است برای داشتن کار و تحصیل خوب و درنهایت قدرت مطلوب.

چه کسی قرار است به ما قدرت بدهد؟ درون خود را جست‌وجو کنیم من که هستم؟ چرا آمده‌ام و... بعد از معنی کردن خود می‌توانیم کار و تحصیل و قدرت را معنی کنیم 

مشکلات و مسائل در دستان خود هدایایی برای ما دارند، این جمله‌ی ریچارد باک درواقع می‌گوید مشکلات چیزی را که ما به آن احتیاج داریم را به ما می‌رساند.

ما انسان‌ها برای آدم شدن پا به هستی می‌گذاریم، آدم همان دم الهی است که باید سعی کند به خداوند نزدیک و نزدیک‌تر شود پس بهتر است همه کار را با عشق انجام دهیم، تحصیل را با عشق انجام دهیم تا با عشق به قدرت و یک حس خوب و با آرامش برسیم.

 
 
در ادامه جلسه، مراسم اهدای شال کمک راهنمایی خانم فریده توسط اسیستنت محترم شعبه سرکار خانم رمزی انجام گرفت.
 
 
 
نویسنده: همسفر مرضیه
لژیون: خانم لشگری
شعبه:پاستور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .