English Version
English

D.SAP جهشی در درمان بیماری‌ها

D.SAP جهشی در درمان بیماری‌ها

مصاحبه با دیده‌بان محترم، همسفر آنی کماندار، توجه شما را به ادامه این گزارش جلب می‌کنیم.

 

با سلام خدمت دیده‌بان محترم خانم آنی کماندار، لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید.
سلام آنی دژاکام هستم یک همسفر.
امروز 4 آذر 1401 است، در پارک طالقانی حضور داریم و در حال گرفتن نمونه خون از آقایان مسافر و همسفر هستیم. افرادی که در این آزمایش شرکت می‌کنند، حداقل در طول یک سال اخیر به‌طور مستمر از D.SAP استفاده کرده‌اند و حداقل 6 ماه از رهایی آن‌ها گذشته است.
به علت دریافت بازخوردهای خوب از مقالات OT و D.SAP، تصمیم بر این شد تا با کمک جناب مهندس دژاکام و آقای دکتر حقیقت‌فرد آزمایشی صورت بگیرد، تا مشاهده کنیم D.SAP چه تاثیری از نظر مولکولی در جسم افراد می‌گذارد.

این آزمایش در چه سطحی قرار دارد؟
برای این که یک مقاله ارائه بشود ابتدا پیش پروپوزال نوشته می‌شود و با توجه به آن شروع به تحقیق می‌کنند. در ابتدا از داوطلبان نمونه‌ خون‌ گرفته و سوالاتی از آن‌ها پرسیده شد.

 

نتیجه و خروجی این آزمایش چه هست؟
با توجه به آزمایش‌های انجام شده و نمونه‌های عملی، D.SAP در زمان کرونا بسیار موثر بوده است. ویروس کرونا در ناحیه سینوس، گلو و ریه تجمع کرده و درگیری ایجاد می‌کرد؛ اما به دلیل وجود اسید‌های طبیعی در D.SAP، خوردن و بُخور دادن آن تا حد زیادی از درگیر شدن به ویروس کرونا جلوگیری می‌کرد و حتی اگر دچار بیماری می‌شدند بسیار خفیف بود.
آمار مرگ و میر کنگره 60 در دوران کرونا بسیار پایین بود و افرادی که فوت کردند متاسفانه از D.SAP استفاده نمی‌کردند. با دیدن این نتایج تصمیم بر این شد تا آزمایشی صورت بگیرد و جناب مهندس دژاکام در روند اجرایی این آزمایش به ما کمک می‌کنند.

کنگره 60 جز درمان اعتیاد درحال انجام چه آزمایش‌هایی است؟
در ابتدا آقای مهندس تصمیم به درمان خود نداشتند و تنها می‌خواستند میزان مصرف خود را مشخص کنند. و زمانی که میزان مواد مصرفی مشخص شد شروع به تیپر و کاهش مواد مصرفی خود کردند تا به درمان رسیدند. این‌گونه متد DST شکل گرفت و افراد زیادی به وسیله این متد به درمان اعتیاد رسیدند.
بسیاری از افراد غیر از بیماری اعتیاد، درگیر بیماری دیگری هم بودند و در پایان سفر خود به درمان کامل می‌رسیدند. در طول زمان تعداد این افراد افزایش پیدا کرد. و آزمایش‌هایی با متد DST بر بیماری کولیت اولسراتیو با کمک دکتر مغاری انجام گرفت که به نتایج بسیار خوبب رسیده و مقاله آن در دست ارائه است.

به غیر از افراد کنگره 60، چه کسانی در انجام این آزمایش دخیل هستند؟
این آزمایشات با کمک دکتر آرمین حقیقت‌فرد که یکی از نخبان و محققان کشور هستند انجام می‌شود. روند این تحقیقات بدین شکل است؛ عناوین مشخص می‌شود، نمونه‌های خون گرفته شده و به آزمایشگاه فرستاده می‌شود. درضمن؛ این آزمایش در آزمایشگاه کنگره 60 انجام می‌شود.

آیا تحقیقات دیگری در حال انجام است؟
خیر، در حال حاضر تحقیقات در حال انجام بر روی افرادی است که یک سال به صورت مستمر از D.SAP استفاده کرده‌اند و برسی می‌شود که چه تغییراتی در جسم آن‌ها از نظر مولکولی صورت گرفته است.
تحقیق دیگری که در دست انجام است، تحقیق بر روی سرطان سینه و همچنین برسی اجزاء دیسپ است.

اگر امکان دارد کمی راجب دانشگاه کنگره 60 صحبت کنید.
خدا را شکر در دست ساخت است و فکر می‌کنم که به مرحله سفت‌کاری رسیده‌ است. و اما راجب آزمایشگاه کنگره 60 که در ساختمان سیمرغ قرار دارد و توانستیم آن را تجهیز کنیم. در ابتدا کار بسیار سخت بود. شکر خداوند پایه‌های مالی کنگره قوی شده و در حال حاضر کنگره 60 خود دارای آزمایشگاه مجهز است. امیدوارم بتوانیم دانشی که در کنگره 60 وجود دارد را گشترش دهیم تا کنگره 60 جهانی شود.

به چه دلیل این آزمایش D.SAP را انجام می‌دهید؟
مجلات معتبر در آمریکا و انجمن جهانی آنفولانزا و کوئید 19 و همین‌طور سایر دانشمندان جهانی از ما خواستند، روی اثرات D.SAP تحقیق بیشتری انجام دهیم که اکنون در حال انجام است.

آیا تمامی نمونه‌های آزمایشی را امروز دریافت کردید؟
خیر، جمعه هفته آینده مورخ 11 آذر ماه 1401 از گروه خانواده نمونه‌گیری خواهد شد؛ درضمن نتایج آزمایشاتی که قبلاً گرفته شده به افراد موردنظر تقدیم می‌شود تا در جریان میزان سلامتی‌شان قرار بگیرند.

در پایان اگر صحبتی دارید، بفرمایید.
انشالله کنگره 60 جهانی شود و انسان‌هایی که در درد و رنج هستند با این علم از درد رنج آن‌ها کاسته شود. بیشتر درد و رنج بشر از دانش‌های کشف نشده است. امیدوارم این دانش هرچه زودتر گشترش پیدا کند، چه در زمینه اعتیاد و چه در زمینه بیماری‌های دیگر.از وقتی که در اختیار ما قرار دادید سپاسگزارم.

مصاحبه: مسافر سعید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .