English Version
English

وجود قطب مثبت و منفی در معرکه‌گیری

وجود قطب مثبت و منفی در معرکه‌گیری

جلسه یازدهم از دوره پنجاه و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی سمنان ویژه مسافران، با استادی مسافر ابولفضل، نگهبانی مسافر امیر عباس و دبیری مسافر مهدی، با دستور جلسه " رابطه یاد گیری و معرکه گیری" یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان ابوالفضل هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که در این جایگاه حضور دارم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. تشکر می‌کنم از کمک راهنمای خوبم که به‌واسطه ایشان این جایگاه خدمتی را تجربه می‌کنم. از کمک راهنمایان محترم آقا فرزاد و آقا نادر تشکر می‌کنم که در این مدت از راهنمایی‌های این بزرگواران نهایت استفاده را برده‌ام.

من جزء مسافرانی بودم که یاد می‌گرفتم اما استفاده لازم را از آموزش‌ها نمی‌بردم. همیشه با طرز فکری که درگذشته داشتم زندگی می‌کردم و مسیر اشتباه را انتخاب می‌کردم. این خیلی مهم است که ما وقتی‌که آموزشی را فرامی‌گیریم باید بدانیم آن را کجا و در چه برهه‌ای استفاده کنیم. من هر موقع خطایی که انجام می‌دادم آن را نمی‌پذیرفتم و کار را به معرکه‌گیری می‌رساندم و خانواده به‌اجبار این اخلاق ضد ارزشی من را تحمل می‌کردند.

در معرکه‌گیری هم قطب منفی و مثبتی وجود دارد و چقدر خوب است که ما معرکه‌گیری‌مان را در مسیر مثبت انجام دهیم. همین کاری که کمک راهنمایان در کنگره ۶۰ انجام می‌دهند خود معرکه‌گیری مثبت است.

از همه شما عزیزان خواهش می‌کنم که اشتباهاتی که من در سفر گذشته‌ام انجام داده‌ام را انجام ندهید. سعی کنید گوش‌به‌فرمان راهنمای خود باشید. در سفر اولی که حضور دارید نقاط ضعف خود را بپذیرید. اگر این نقاط را اصلاح نکنیم تاوان سختی را باید پرداخت کنیم.

باید تا می‌توانیم از حضور در جلسات استفاده کنیم و یاد بگیریم که اگر معرکه‌گیری می‌کنیم در راستای ارزش‌ها باشد. اگر ما در سفر اول به درمان نمی‌رسیم کمک راهنماها مشکلی ندارند بلکه این مشکل در درون من وجود دارد. امیدوارم که روزی برسد که همه ما در مسیر کنگره ۶۰ درست زندگی کردن یاد بگیریم و بتوانیم آن را به دیگران انتقال دهیم.

برگذاری آزمون داخلی

ورود به سفر دوم جهان بینی مسافر رضا از لژیون نهم 

خدمت گذاران جلسه 

مرزبان کشیک مسافر امیر

عکاس مسافر وحید لژیون یازدهم
نگارش متن مسافر احمد لژیون نهم
ارسال خبر مسافر رامین لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .