English Version
English

گروه خانواده- آموزش صفت بخشندگی در کنگره

گروه خانواده- آموزش صفت بخشندگی در کنگره

جلسه دوم از دوره دوم لژیون سردار همسفران کنگره۶۰ نمایندگی دلیجان با دستور جلسه «گلریزان» با استادی همسفر زینب، نگهبانی همسفر پریسا و دبیری همسفر زهرا ساعت 18 روز دوشنبه بیست و سوم آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم. ان‌شاءالله بتوانم آموزش بگیرم و خدمت کنم.

دستور جلسه امروز جشن «گلریزان» است که خدا را شکر همسفران امسال خیلی پررنگ و پرانرژی در جشن گلریزان شرکت کردند. از خداوند بسیار سپاسگزارم که توانستم امسال عضو لژیون سردار شوم.

همانطور که می‌دانیم خداوند بخشنده و مهربان است و از ابتدای کلام الله که با بسم الله الرحمن الرحیم شروع می‌شود بخشندگی خداوند مطرح است. هر صفتی که خداوند دارد در وجود انسان نهادینه شده است ولی به اندازه ظرفیت انسان این ویژگی‌ها به او داده شده‌است.

درکنگره خیلی از افراد بودند که خدمتگزار بودند، کنگره از ابتدا به این شکل نبوده است؛ اما چون هدف مشخصی وجود داشته است، با تلاش و پشتکار به این جایگاه امروزی خود رسیده است. چرا افراد عضو لژیون سردار می‌شوند؟ و یا دنور یا پهلوان می شوند؟ این افراد به آگاهی بالایی رسیده‌اند و بخشندگی را یادگرفته اند.

بیرون از کنگره افراد زیادی هستند که ثروت زیادی دارند ولی نمی‌توانند بخشش داشته باشند. در کنگره می‌گوییم دیگران کاشتند و ما خوردیم اکنون باید ما بکاریم تا آیندگان بخورند.
در نوشتارهای کنگره نوشته شده است که ما به هیچ گروهی وابسته نیستیم و از نظر مالی به خود متکی می‌باشیم و استحکام پایه‌های مالی و علمی همواره از اهداف کنگره است. علم کنگره خیلی به سرعت در حال پیشرفت است و‌ از نظر مالی هم خدا را شکر خود اعضای کنگره حمایت می‌کنند و بیرون از کنگره آقای مهندس کسی را قبول نمی‌کند که بیاید و اجازه کمک مالی داشته باشد؛ زیرا باید به خودمان متکی باشیم تا بتوانیم پایه‌هایمان را مستحکم کنیم.

اگر به گذشته خود نگاه کنیم شکرگزار خداوند می‌شویم که ما را از آن تاریکی‌ها به این جایگاه هدایت کرده است؛ الان که ما به این جایگاه و آرامش و سلامتی رسیده‌ایم نباید چشمانمان را ببندیم و همچنین باید پس انداز کردن را یاد بگیریم.

سال گذشته از نظر مالی در مضیقه بودم اما همان پول کمی که داشتم را پس‌انداز کردم و از خداوند خواستم بتوانم عضو لژیون سردار بشوم و خدا را شکر خواسته‌ام برآورده شد. ان‌شاءالله که در کنگره بمانم و آموزش‌ها را کاربردی کنم و به جایگاه‌های بالاتر برسم.

سپاسگزاری از نگهبان دوره قبل

عکاس: همسفر منصوره رهجوی کمک‌راهنما همسفر مهدیه (لژیون اول)

تایپ: همسفر سعیده رهجوی کمک‌راهنما همسفر الهام (لژیون دوم)

ارسال: همسفر پریسا مرزبان خبری

همسفران نمایندگی دلیجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .