English Version
English

لژیون سردار بوی خوشی،غیر قابل وصف

لژیون سردار بوی خوشی،غیر قابل وصف

جلسه ششم از دوره دوم سری جلسات هماهنگی خصوصی لژیون سردار همسفران نمایندگی بیهقی سبزوار با استادی همسفر شکوفه، نگهبانی همسفرلیلا و دبیری همسفرپریا در روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ با دستور جلسه " گلریزان" راس ساعت۴۰ :۱۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم و از نگهبان عزیز هم تشکر می‌کنم. در ابتدا در مورد هفته گلریزان و لژیون سردار برای دوستانی که ممکن است اطلاعی نداشته باشند توضیح کوتاهی می‌دهم گلریزان به معنی گل ریختن که درقدیم بر سر عروس و داماد گل می ریختند یا در زورخانه ها گلریزان داشتند برای جوانمردان که برای نیازمندان پول جمع می‌کردند.این سنت در کنگره توسط آقای مهندس دوباره احیا شد و سالی یکبار در تمام شعب انجام میشود.

هرکس در حد توان هر مبلغی را دوست دارد تقدیم کنگره می‌کند.اگر فردی که در کنگره به عنوان مسافر حضور دارد به یاد بیاورد که در زمان مصرفش چه مبالغی را هزینه می‌کرد تا مواد تهیه کند و یا یک همسفر به یاد بیاورد که چقدر حالش خراب بوده  و حاضر بود هر کاری بکند تا زندگی اش و مسافرش نجات پیدا کند انگیزه برای شرکت در گلریزان و یا لژیون سردار قوی تر می شود.برای عضویت در لژیون سردار مبلغ ۶ میلیون و برای دنور شدن ۵۰ میلیون باید پرداخت کنیم و اگر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان شود به فرد عنوان پهلوانی تعلق میگیرد.

إن‌شاءالله که خداوند به همه ما هم قدرت مالی و هم قدرت بخشش را بدهد چون افرادی هستند که توانایی مالی بالایی دارند ولی قدرت بخشش ندارند.همه ما می‌دانیم که کنگره یک سازمان مردم نهاد است و ازهیچ ارگانی کمک مالی دریافت نمی‌کند این خود ما هستیم که باید دست به دست هم دیگر دهیم و در هر شعبه ای که هستیم برای آبادی آن تلاش و کوشش کنیم تا اهداف کنگره به خوبی میسر شود چون شعبه های کنگره مانند حلقه های زنجیر به هم وصل هستند.

ما جزء پیشگامان شعب خود هستیم و باید برای افراد بعد از خودمان که شاید فرزند ما یا خواهر زاده یا برادر زاده یا یکی از نزدیکانمان باشد که به کنگره نیازمند میشود راه را باز کنیم.کمک های مالی امروز ما برای آینده تاثیر زیادی دارد همان جمله معروف دیگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند.اگر من می خواهم برای حال خوش امروزم شکرگزار خداوند باشم باید در عمل هم نشان بدهم مثلاً عضو شدن در لژیون سردار و اگر هم کسانی را میشناسم که توانایی مالی دارند تشویق کنم تا در این لژیون عضو شوند.من با عضویت لژیون سردار بخشندگی را آموخته ام که برای من هم صور آشکار دارد و هم صور پنهان و آن دست یافتن به آگاهی بالا و برکاتی است که در زندگی من اتفاق افتاده است.

روزی که در شعبه خودم برای دنور شدن دستم را بلند کردم می دانستم که به من الهام شده و باید این کار را انجام دهم .بالاخره این اتفاق افتاد و من توانستم که دنور شوم . بعد از آن قناعت کردن را یاد گرفتم و اینکه از خرید های بی مورد خودداری کنم و اندازه ،نگه دارم.من چهار سال است عضویت لژیون سردار را هم دارم و افتخار می کنم که اولین خانم همسفر بودم که عضو این لژیون شدم من مطمئنم حال خوشی که در زندگیم دارم و هیچ چیزی نمی‌تواند آن را خراب کند مربوط به  لژیون سردار میباشد به نظر من عضویت لژیون سردار بوی خوشی ،غیر قابل وصف است ولی همیشه در زندگیت حس می‌شود.

من کسی بودم که ۱۴ سال از خانه فراری بودم و حس منفی به خانه ام داشتم ولی الان به لطف کنگره و توفیقاتی از دنور شدن و عضویت لژیون سردار به دست آورده ام، هشت سال است که در خانه و زندگی ام به آرامش نسبی رسیده ام.من تا آخرین لحظه ای که کنگره من را قبول داشته باشد خواهم ماند و در هر جایگاهی هرچند کوچک خدمت خواهم کرد. از اینکه به صحبتهای من گوش دادید از شما سپاسگزارم. 

تایپ: همسفر اشرف لژیون دوم به کمک راهنمایی خانم اعظم
عکاس: همسفر زینب لژیون یکم به کمک راهنمایی خانم لیلا
تنظیم و ارسال: همسفر پریا

همسفران نمایندگی سبزوار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .