English Version
English

ما سفیران گل‌ریزان کنگره 60 هستیم

ما سفیران گل‌ریزان کنگره 60 هستیم

جلسه هفتم از دور سوم لژیون سردار نمایندگی بنیان به استادی دیده‌بان محترم مسافر مهدی، نگهبانی پهلوان مسافر حسن و دبیری مسافر رضا در با دستور جلسه "گل‌ریزان"    در تاریخ پنجم آبان ماه هزار و چهارصد و یک برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

 از نگهبان عزیز مسافر حسن تشکر می‌کنم که به بنده فرصت خدمت دادند تا از حضور در این جمع انرژی بگیرم. دستور جلسه امروز گل‌ریزان است. در لژیون سردار نیازی به توضیح اینکه گل‌ریزان چیست و اینکه ما می‌توانیم با مشارکتمان چه تأثیر مثبتی داشته باشیم نداریم؛ زیرا که اگر به این آگاهی نرسیده بودید در این جلسه در خدمت شما نبودیم. ولی چند نکته قابل‌ذکر است، قطعاً گل‌ریزان با توجه به اهمیت بالایی که دارد نیاز است که سفیرهای خوبی هم داشته باشد و سفرای اتفاق گل‌ریزان و بیان اهمیت گل‌ریزان تمامی ما افرادی هستیم که اینجا گرد هم آمده‌ایم و در حال خدمت در جایگاه مالی در کنگره ۶۰ هستیم. یک رهجوی سفر اول زمانی که تصمیم به کوک‌کردن به کنگره ۶۰ می‌کند و این کمک را در قبال جشن گل‌ریزان انجام می‌دهد، اولین چیزی که مدنظر اوست، افرادی هستند که قبلاً این کار را انجام داده‌اند.

 

زمانی که سفر اول بودم برای من این حس وجود داشت و خیلی دقت می‌کردم به اعلام سفر افراد؛ برایم مهم بود آن مسافری که قبلاً مثل من بوده است الآن در کجا ایستاده است و آن فردی که فاصله زمانی سفر او با من دو هفته است الآن در کجا ایستاده است و از همه مهم‌تر آن فردی که الآن رهاشده چه حال و جایگاهی دارد و در حال حاضر چه تغییراتی کرده است. اعلام سفر برای ما یعنی طی طریقی که کردیم. این موضوع خیلی برای من مهم بود چرا که من آن زمان هیچ‌کدام از آموزش‌ها و مطالب کنگره را فرا نگرفته بودم تنها موردی که برای من ارزشمند بود همین مسئله به درمان رسیدن و طی سفر یک مسافر بود که نتیجه گرفته و به یک نقطه‌ای رسیده بود و این به من قدرت و انگیزه حرکت می‌داد.
 

امروز هم در بحث مالی هم بنا به تصمیمات و پیش‌بینی‌های درست آقای مهندس، ما به همان مسئله و همان نقطه رسیده‌ایم، یعنی زمانی که هفته گل‌ریزان شروع می‌شود ما می‌شویم الگوی دوستانی که در جشن شرکت می‌کنند، چه به لحاظ رفتاری، چه گفتاری و چه با کردارمان پیام‌ رسان این موضوع هستیم. زمانی که درگیر مشارکت برای گل‌ریزان بودم برای من بسیاری از مسائل و فکرهای گوناگون شکل گرفت، همین‌طور که امکان دارد برای همه شکل بگیرد و من برای آن راه‌حلی پیدا کردم که می‌توانم برای دیگران هم مشارکت کنم تا بتوانند آن‌ها نیز این مسئله را حل کنند. ما آیینه تمام‌قد کسانی هستیم که می‌خواهند لذت این خدمت را مزه، مزه کنند. همان‌طور که کیفیت انجام جشن برای ما دارای اهمیت است، کمیت آن هم بسیار برای ما مهم است. پس ما وظیفه خطیری در این هفته داریم. نوع راهنمایی و نشان دادن مسیر درست به دوستان وظیفه ماست تا بتوانیم به این وسیله خدمتی به دوستان خود انجام دهیم.

به لطف خداوند و اجازه جناب مهندس ما مکانی را برای شهر مشهد در نظر گرفته‌ایم، بودجه‌ای را جناب مهندس در نظر گرفتند برای این قضیه که بیشتر آن تأمین‌شده و شرایطی مهیا شده برای ما که بتوانیم جبران کنیم. برای اینکه حضور حداکثری ما در این فرصت پیش‌ آمده وبرای کمک به آینده و کمک به دوستانی که به دنبال مکانی برای درمان هستند بسیار مهم است. متشکرم که با سکوت زیبایتان به صحبت‌های بنده گوش کردید.
 

تصویربردار: مسافر عباس از لژیون پنجم

تایپ : مسافر مهدی از لژیون یازدهم

ویرایش و ارسال خبر: مسافر یاسر از لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .