English Version
English

حقیقت درمان در کنگره سندی بی نقص است

حقیقت درمان در کنگره سندی بی نقص است

هفتمین جلسه از دور هشتم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی نجف‌آباد به نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر احمد و با استادی کمک راهنمای محترم تازه واردین مسافر یدالله با دستور جلسه " وادی هفتم و تأثیر آن روی من " در روز پنجشنبه 31 شهریور 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود
 

سخنان استاد:
در ابتدا شکرگزار حق تعالی هستم به خاطر اجازه ورود به کنگره 60 و استفاده کردن از رمز و راز حقیقتی که توسط بنیان کنگره60 جناب مهندس پیدا شد و از نگهبان جلسه و کمک  راهنمای عزیزم ایجنت محترم شعبه تشکر می کنم و به همه همسفران و مسافران خدا قوت میگویم و از همه شما برای حضور تان ممنونم. آنچه که من از وادی هفتم برداشت نمودم  این بود که آقای مهندس با کمک نیروهای مافوق (که در اول کتاب 60 درجه میگوید) توانست برای اولین بار راه را پیدا کند و در اختیار ما قرار دهد و این رمز و راز کشف حقیقتی به نام صورت مسئله اعتیاد بود که توسط جناب مهندس با کمک نیروهای مافوق و قدرت مطلق به انجام رسید.
 

در این وادی در مورد افراد کم‌خرد صحبت می‌شود.گفته می‌شود این افراد کسانی هستند که ابتدا حرفی را می‌زنند یا کاری را انجام می‌دهند که هیچ تفکری در مورد آن کارها نکرده‌اند و وقتی به مشکل می‌خورند همه‌کس را و همه‌چیز را مقصر می‌دانند به جزء خودشان، هم برای خودشان و هم برای دیگران مشکلاتی ایجاد می‌کنند. در مقابل خردمندان کسانی هستند که اول فکر می‌کنند و جوانب امر را می‌سنجند و بعد حرف می‌زنند؛ چون حرف زدن پیش‌زمینه عمل کردن است. وقتی پندار یا همان فکر نیک باشد به گفتار نیک منجر می‌شود و گفتار که نیک شد به کردار نیک و یا همان عمل نیک می‌انجامد. 
 

هر کس به کنگره می‌آید درواقع از رمز و رازی استفاده می‌کند و به نتیجه‌ای می‌رسد که آقای مهندس آن را یافته است و این راهی است که پیدا شده و به نتیجه مطلوب رسیده است یعنی علمی است که تجربه‌ شده و درواقع سندی است بدون نقص. رهجوی خردمند کسی است که وارد کنگره می‌شود و می‌بیند که بستر مناسب است و راه هم چه ازنظر علمی و چه ازنظر جهان‌بینی و روان‌شناختی، کامل‌ترین روش درمان اعتیاد است. هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای همسفران. آن‌ها که درواقع به خاطر به‌هم‌ریختگی افکار و اندیشه، خمرشان به‌هم‌ریخته است از این امکانات و شرایط به گونه‌ای مناسب استفاده می‌کنند تا دانایی به دست آورند و آن را به دانایی مؤثر تبدیل نمایند و در زندگی به سمت آرامش حرکت کنند.
 

دریافت تقدیر نامه لژیون سردار

نشان رهایی:

عکاس: مسافر حمید لژیون سوم

تایپ: مسافر حسین لژیون یکم

ارسال: مسافر هوشنگ لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .