English Version
English

اصل و پایه هر چیزی، حقیقت آن است

اصل و پایه هر چیزی، حقیقت آن است

یازدهمین جلسه از دور سی و یکم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی شفای مشهد با استادی کمک راهنما مسافر هاشم، نگهبانی  مسافر احمد و دبیری موقت مسافر رضا با دستور جلسه « وادی هفتم » پنجشنبه 31 شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان هاشم هستم مسافر؛ خدا را شاکر هستم که بار دیگر این جایگاه را تجربه می کنم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. قبل از هر صحبتی به برگزار کنندگان آزمون خسته نباشید عرض می کنم و برای تمامی شرکت کنندگان آزمون کمک راهنمایی آرزوی موفقیت دارم. دستور جلسه این هفته، وادی هفتم" رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آن چه برداشت می کنیم" می باشد.
ابتدا باید بدانیم، وادی هفتم چه کاربردی در زندگی ما دارد و به چه اندازه تاثیر گذار است. اولین موضوع در این وادی که خودش را نمایان می کند، کشف مجهولات درونمان است، یعنی از وادی اول تا وادی ششم هر چیزی که دریافت کرده ایم را باید کاربردی کنیم. موضوع دوم پیدا کردن راه است، به عنوان مثال برای خارج شدن از دنیای تاریکی کدام انجیو را انتخاب کنم و این موضوع، پیدا کردن راه بسیار دارای اهمیت می باشد که در وادی هفتم به آن اشاره شده است.

در اول وادی که به رمز و راز اشاره می کند، رمز نشانه کلید است و ما تا کلید را به پیدا نکنیم، قدرت باز کردن گاوصندوق را نخواهیم داشت و با به دست آوردن کلید می توانیم به رازها پی ببریم. رمز در قالب سفر این است که بتوانیم کلید کنگره 60 را به دست بیاوریم و راز، آن درست سفر کردن و گوش به فرمان بودن است تا بتوانیم از سفر لذت ببریم. در آخر باید دنبال کشف حقیقت باشیم اکثر حقیقت ها پنهان هستند و بزرگ ترین حقیقت جهان هستی، وجود خداوند است که همیشه قابل لمس اما پنهان است.
حقیقت درمان اعتیاد وجود دارد اما پنهان است و اکثر افراد به راحتی بیان می کنند که قابل درمان نیست، اما این کشف حقیقت باعث می شود که ما در مسیر درست قدم برداریم. به نظر من اصل و پایه هر چیزی حقیقت آن می تواند باشد و باید حقیقت، انتها و پایان خوش آیندی داشته باشد. از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم. 

مرزبان کشیک 

اعلام رهایی و ورود به سفر دوم جهان بینی مسافر علی به کمک راهنمایی مسافر عباس از لژیون دوم 

اعلام رهایی و ورود به سفر دوم جهان بینی مسافر محمد به کمک راهنمایی مسافر رضا از لژیون دوازدهم

 

مرزبان خبری مسافر علی
عکاس مسافر محمد لژیون دوازدهم
تایپ مسافر حامد لژیون هشتم
تنظیم و ارسال خبر مسافر هاشم لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .