English Version
English

انسان باید در هر کاری راه و مسیر درست را پیدا کند

 انسان باید در هر کاری راه و مسیر درست را پیدا کند

چهارمین جلسه از دوره سی و ششم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی ابوریحان در روز چهارشنبه مورخ 30/06/1401 با نگهبانی مسافر حسین و استادی کمک راهنمای محترم مسافر محسن و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه "وادی هفتم و تاثیر آن روی من" راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر، خداوند را شاکر هستم که یک بار دیگر این فرصت را در اختیار من قرار داد تا در حضور شما باشم و در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.

قبل از هر چیز تشکر میکنم از تمامی عزیزان که برای جابجایی شعبه زحمت کشیدند و این فضا را آماده کردند تا همه استفاده نماییم، امیدوارم یک شعبه برای خودمان بخریم تا دیگر این جابجایی ها را نداشته باشیم.
رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دوم آنچه برداشت می کنیم.یک گاوصندوق را در نظر بگیرید اگر برای باز کردن آن از مواد منفجره استفاده بکنیم هم محتویات آن از بین می رود و هم به خودمان صدمه زده ایم، در حالی که می توانیم رمز آن را پیدا کرده و درب آن را باز نماییم، اعتیاد مانند همان گاو صندوق است ما اگر کوتاه ترین راه را برای رهایی انتخاب کنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید باید جستجو کنیم و نتیجه راه های دیگر را بنگریم تا ببینیم دیگرانی که از این راه ها رفته اند به چه نتیجه ای رسیده اند و از کجا سر در آورده اند.

از تجربه خودم می گویم که مجموعه‌های مختلف را رفتم و حتی متادون درمانی هم کردم ولی به نتیجه نرسیدم، تا اینکه خداوند کنگره را سر راه من قرار داد و من مشاهده کردم در گاوصندوق کنگره، کوزه‌ای است حاوی مایع حیات بخش و شیرین، که همان رهایی است. خروجی های کنگره افرادی هستند با حال جسمی و روانی بسیار خوب.
برخی افراد فقط ظاهر کوزه را می‌دیدند و از اینکه قرار است مجددا ازشربت OT برای درمان استفاده کنند از درمان منصرف می‌شدند، اما من ماندم و درمان شدم، چهره افرادی که در کنگره درمان می‌شوند به گونه ای تغییر میکند که گویی هیچ وقت گرفتار اعتیاد نبودند، همه این ها مشروط بر این است که ما خواست رهایی را داشته باشیم.

اصولا در هر کاری انسان باید راه و مسیر درست را پیدا کند و هیچ کاری بدون گذر زمان لازم به نتیجه نخواهد رسید، در انتها برای کسانی که در امتحان کمک راهنمایی شرکت کرده اند آرزوی موفقیت میکنم و خاطر نشان می شوم، بهای این موفقیت تلاش و کوشش خودشان می باشد.

لژیون درمان سیگار(ویلیام وایت)

لژیون جونز(تغذیه مناسب)

تهیه و تایپ گزارش: مسافر مجتبی ، مسافر حسین
عکاس: مسافر علیرضا
مرزبان کشیک: مسافر مهدی
تنظیم و ارسال: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .