English Version
English

انسان در هستی نباید نگهبان مالش باشد

انسان در هستی نباید نگهبان مالش باشد

آن کس که بداند و بخواهد که بداند       خود را به بلندای سعادت برساند

مصاحبه‌ای با کمک راهنمای محترم همسفر الهام انجام داده‌ایم که حضور عزیزان تقدیم می‌کنیم. کمک‌راهنما همسر الهام به همراه مسافرشان با بیش از 10سال آنتی‌ایکس متادون وارد کنگره شدند، مدت 11ماه و 7روز با راهنمایی راهنمای محترمشان خانم هاجر و راهنمای محترم مسافرشان آقا محمود سفر کردند، رهایی 17ماه، ورزش در کنگره والیبال

 

چه عاملی باعث جذب شما به لژیون سردار شد؟

از زمان ورودم به کنگره  لژیون سردار را دوست داشتم و فکر می‌کردم کسانی که عضو لژیون سردار هستند توان مالی زیادی دارند ولی به مرور زمان با مشارکت‌های اعضای لژیون سردار می‌دیدم که با شرایط مالی متفاوت و حتی افرادی که نیاز مالی دارند شرکت می‌کنند. آقای مهندس فرمودند: وعده خداوند دروغ نیست و انسان در هستی نباید نگهبان مالش باشد. چند ماه قبل از گلریزان مادر عزیزم را از دست دادم و این سفر مادرم درس بزرگی برای من بود، در طول این مدت آموزشهای کنگره و مشارکتهای عزیزان بستری را در من ایجاد کرد که با سفر ابدی مادرم این بستر کامل شد و به بار نشست. من فهمیدم که مادرم نتوانست هیچ کدام از دارایی‌اش را به جهان دیگری ببرد و هرچه دارد همان آموخته‌ها و اندیشه و تفکرات خودش بود که با خود برده است، پس الهام تو نمی‌توانی چیزی را با خود ببرید و چه بهتر است در جایی ببخشید که از آنجا شفا گرفتیه‌اید و اینجا درمان شده‌اید. برای همین تصمیم گرفتم وارد لژیون سردار شوم. 

برای جذب و دعوت افراد به لژیون سردار چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

اولین و مهمترین چیز حس‌وحالی است که خود من در لژیون سردار دریافت کردم  و همان را به افراد دیگر منتقل کنم. حس و حال واقعی، نه اینکه یک توهم برای شخص ایجاد کنم و آن شخص با آن توهم بخواهد وارد لژیون سردار شود و بیاید و ببیند چیزهایی که می‌گفتند چرا من برداشت نکردم، پس همه اینها دروغ بوده است. حس‌و‌حال واقعی که خودم دریافت کردم، آموزش‌هایی که گرفتم و تغییرات مثبت و رشدی که داشتم را در اختیار دیگران قرار بدهم، اگر پذیرفتند وارد می‌شوند اگر هم نپذیرفتند زمان نیاز دارند تا به آن نتیجه اصلی برسند.

 

خانم الهام عزیز شما مدت 14 ماه نگهبان لژیون سردار بودید، لطفا حس و حال خودتان را لحظه‌ای که این مسؤلیت به شما سپرده شد بفرمائید.

زمانی که من در آزمون کمک‌راهنمایی قبول شده بودم، 70 روز از رهایی ما گذشته بود و اصلا جایگاه خدمتی نداشتم و کمبود خدمت داشتم و نگهبانی لژیون سردار اولین تجربه من بود و خیلی برای من لذت بخش بود. لژیون سردار پر از آموزش است و جایگاه خدمتی خیلی خوب و شیرین و لذت بخش است و کار خاص و پیچیده‌ای ندارد. در این جایگاه انسانها را دعوت می‌کنید و پاسخ مثبت آنها را می‌بینید و این یک کمک به کنگره است و خدمت در کنگره برای من خیلی با ارزش است. قرار نیست همه چیزها در صور آشکار اتفاق بیفتد. من یاد گرفتم که بسیاری از خدمتها در کنگره در صور پنهان انسان تاثیر می‌گذارد. امیدوارم توانسته باشم این خدمت را به خوبی انجام داده باشم.

 

لطفا نظرتان را درباره این چند کلمه با جملات کوتاه بیان بفرمائید.

قوانین و اصول و حرمتها: همه ملزم به رعایت و اجرای آن هستیم واحترام بگذاریم.

کتاب عشق: درس درست زندگی کردن

رهایی: پرواز

آزمون کمک‌راهنمایی: رسیدن محصول

کلام آخر:

برای انجام این مصاحبه از شما ممنونم و از همه خدمتگزاران کنگره و گروه مرزبانی و ایجینت محترم که بستر را برای ما فراهم می‌کنند تشکر می‌کنم. از راهنمای خوبم خانم هاجر عزیز سپاسگزارم که با آموزشهایی که از ایشان گرفتم باعث شد که من هم در این مسیر رشد کنم و حرکت کنم. از آقای مهندس عزیز سپاسگزارم که این بستر را برای ما فراهم کردند تا ما جایگاه های مختلف را تجربه کنیم و از هر جایگاهی آموزش و دریافت و برداشتی داشته باشیم .

در آخر از کمک راهنمای محترم خانم الهام برای وقتی که برای انجام  گفت‌و‌گو در اختیار ما قرار دادند صمیمانه تشکر می‌کنم و از نگاه سبز شما عزیزان که برای این مطلب وقت گذاشتید سپاسگزارم.

 

تایپ: همسفر اکرم رهجوی کمک‌راهنما همسفر الهام لژیون سوم
عکس: همسفر رقیه رهجوی کمک‌راهنما همسفر زینب لژیون دهم
ارسال: مسئول سایت کمک‌راهنمای لژیون یکم همسفر زینب
همسفران نمایندگی نیمایوشیج بهشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .