English Version
English

لژیون سردار نمایندگی یاس اصفهان

لژیون سردار نمایندگی یاس اصفهان

سومین جلسه از دوره ششم لژیون سردار خانم‌های مسافر نمایندگی یاس اصفهان، با استادی اسیستانت محترم سردار، مسافر میترا، نگهبانی کمک راهنما مسافر مریم و دبیری کمک راهنما مسافر مهری با دستور جلسه «خدمت مالی و تأثیر آن روی زندگی من» در روز دوشنبه مورخ ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ رأس ساعت 9:00 آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان میترا هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم امروز در خدمت شما عزیزان هستم. من افتخار می‌کنم که خانم‌های مسافر بسیار قوی هستند. چراکه هم خودشان را توانستند قوی کنند و همچنین حرکت درستی داشته باشند و می‌توانند بخشی از مبلغی که در اختیارشان است را، در کار صحیح سرمایه‌گذاری کنند. نمایندگی یاس اصفهان بسیار قوی عمل نموده است. حتماً امسال هم مثل سال‌های قبل درخشش زیادی خواهند داشت. باید حواسمان باشد که، ما خانم‌های مسافر حکم سفیران کنگره را داریم.
این هفته دستور جلسه در مورد «لژیون قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟» است. کسانی که قدرت بخشش دارند، نشان‌دهنده این است که تمام مراحل آموزشی را طی نموده و وقتی به این مرحله می‌رسید، یعنی آموزش را درست دریافت نموده‌اید. ما سفیران کنگره هستیم، علم ما باید در مرحله‌ای باشد که وقتی دیگران در مورد اینکه چرا به کنگره می‌روید؟ سؤال می‌کنند، ما باید با علم و قدرت بیان قوی پاسخ این افراد را بدهیم.
این‌که چگونه سیستم شبه افیونی ازکارافتاده است و در کنگره چگونه این سیستم بازسازی می‌شود. این تبادل اطلاعات طوری باشد که قدرت جذب داشته باشیم و بتوانیم افراد را آگاه کنیم. ما سفیرانی هستیم که با به تعادل رسیدن خودمان، پیام رهایی را به دیگران انتقال می‌دهیم.
اعضا لژیون سردار سفیران لژیون هستند که می‌توانند، بخشندگی را به دیگران آموزش بدهند. یک لژیون قوی باید به مرحله‌ای برسد که دنور و عضو لژیون سردار داشته باشد که نشان‌دهنده تکمیل آموزش‌های کنگره است؛ اما بزرگ‌ترین اثری که لژیون مالی برای من داشته این بود که باوجوداینکه کارمند هستم، مبالغ برایم شکسته شد. در گذشته شش میلیون مبلغ زیادی بود. ولی وقتی توانستم عضو لژیون بشوم، به قدرتی رسیدم که مبالغ برایم شکسته شدند و در من احساس پولداری بیدار شد که شاید افرادی که واقعاً پولدار هستند، این حس را نداشته باشند و این بخشش برایشان بسیار سخت است.
تصور من بر این است که اگر در یک لیوان آب بریزیم ولی خروجی نداشته باشد، اضافه آن سرریز می‌شود. وقتی من ورودی دارم ولی خروجی مالی ندارم، مثل خانه‌ای است که در رهن بانک است و از طرف بانک مصادره می‌شود. پس بیاییم خروجی‌هایمان را به‌صورت درستی برنامه‌ریزی کنیم. اگر من خروجی را درست برنامه‌ریزی کنم، مبالغ برایمان شکسته می‌شود.
خیلی وقت‌ها پولی را که برای شهریه پرداخت می‌کنیم، حسابمان خالی می‌شود ولی مبلغی که برای لژیون سردار واریز می‌کنیم، هیچ‌چیزی از حسابمان کسر نمی‌شود و حس بسیار قشنگی را دریافت می‌کنیم. چراکه حس می‌کنم من انتخاب‌شده‌ام برای پرداخت کردن ولی خیلی از انسان‌ها این امکان برایشان وجود ندارد.

تایپ: کمک راهنما مسافر مهری_ لژیون هشتم_ نمایندگی یاس
ویرایش: کمک راهنما همسفر راضیه_ لژیون هفدهم_ نمایندگی یاس
بازبینی همسفر فاطمه
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .