English Version
English

باید رمز و راز حقیقت را کشف کنیم(نمایندگی یاس)

باید رمز و راز حقیقت را کشف کنیم(نمایندگی یاس)

پنجمین جلسه از دوره پنجاه و پنجم، کارگاه‌های آموزشی _خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی یاس اصفهان، با استادی کمک راهنما همسفر راضیه، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری مسافر کبری، با دستور جلسه «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» روز دوشنبه مورخه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان راضیه هستم یک همسفر.
امروز بسیار خوشحالم و خدا شکر می‌کنم که در این جایگاه قرارگرفته‌ام. امیدوارم شما هم این جایگاه را تجربه و لمس نمایید. دستور جلسه امروز «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» است.
کتاب چهارده وادی، حاوی چهارده قانون است که مانند قوانین الهی، ثابت و لازم‌الاجرا می‌باشد. در وادی‌های اول تا سوم بر روی تفکر تأکید می‌کند و در وادی چهارم حدومرز مسئولیت‌های ما و خداوند را مشخص نموده تا من یاد بگیرم مسئولیت اعمالم را بر دوش خداوند و دیگران نیندازم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-20%20at%206.17.30%20PM.jpeg

در وادی پنجم آنچه در تفکر و اندیشه دارم را به مرحله اجرا درمی‌آورم. ما در وادی ششم، فرمانروایی عقل را به رسمیت شناخته و اکنون در وادی هفتم، باید رمز و راز حقیقت را کشف کنیم. ابتدا راه درست را بیابیم و سپس، در برداشت‌های خود دقت لازم را مبذول داریم.
ما می‌دانیم که عقل با تکیه به قدرت و توانایی خود، نیروهای درون را کشف و راه درست را نمایان می‌سازد. درست است که عقل، فرمانروای وجود من است، اما باید اطلاعات دقیق و درست به او برسد تا فرمان صحیح را صادر نماید.
انسان‌های زیادی بوده‌اند که باوجود اراده‌ای محکم، تنها به دلیل پیدا نکردن راه درست، در آستانه ویرانی قرارگرفته و حتی برخی از آنان، دست به خودکشی زده‌اند. آنان اگر راه درست را یافته بودند، قطعاً افراد موفقی می‌شدند.
اکنون من همسفر یا مسافر که به این مسیر هدایت‌شده‌ایم، باید قدردان این لحظات باشیم، قدر این کارگاه‌های آموزشی و لژیون را بدانیم. چراکه این راه و این مسیر برای هرکسی هموار نمی‌شود. پس انتخاب راه، بسیار حائز اهمیت بوده و انسان به‌واسطه اختیاری که از آن برخوردار است، مرتباً بر سر دوراهی قرار خواهد گرفت. درنتیجه انتخاب راه درست، تعیین‌کننده جایگاه فعلی من در زندگی است، و بایستی نیرو‌های خفته را شناسایی و پیدا کنم تا بتوانم آن‌ها را در راه مستقیم مورداستفاده بهینه قرار دهم.
کشف متد بی‌نظیر و ارزش متد DST یک راز سربه‌مهر بود که به دست جناب مهندس گشوده شد. راز موفقیت در کنگره ۶۰، فراگیری آموزش‌هایی است که بر مبنای متون کنگره، ازجمله کتاب ۶۰ درجه، کتاب چهارده مقاله، کتاب عشق، سی دی‌ها و نوشتارهای استاد امین، تعیین‌شده و مهم‌تر از این‌ها، نکاتی است که من برداشت می‌کنم. من از این‌همه آمدوشد، چه مطالبی را برداشت می‌نمایم؟ آیا برای درمان و ادامه مسیر، دارای هدف هستم؟

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-20%20at%206.17.08%20PM.jpeg

باید با سعی و تلاش مستمر، صبر و پایداری، کوشش کنم تابه‌حال خوش برسم. جناب مهندس در این وادی انسان‌ها را به دو گروه کم‌خردان و خردمندان تقسیم کرده و از ضمیر «ما» استفاده نموده تا این تصور پیش نیاید که شاید من در گروه بی‌خردان نباشم.
با توجه و دقت در اعمال و رفتارم، باید مرتباً خود را محک بزنم و ببینم به کدام گروه تعلق دارم، خردمندان یا بی‌خردان؟ یکی از نشانه‌های بارز افراد بی‌خرد، این است که همیشه قبل از تفکر، وارد عمل شده و دائماً برای خود و دیگران، ایجاد مشکل و دردسر می‌نمایند، اول حرف می‌زنند، سپس فکر می‌کنند.
در مقابل افراد خردمند، ابتدا تفکر نموده و سپس وارد مرحله عمل می‌شوند، درنتیجه کمتر به بن‌بست برخورد نموده و همیشه افرادی موفق هستند. هم‌چنین افراد خردمند بر این حقیقت واقف‌اند که، بهترین و ماندگارترین گنج «گنج درون» خودشان است و خوب می‌دانند که صراط مستقیم فقط یکی است، همان راهی که انسان را سالم به مقصد و هدف نهایی می‌رساند.

گردآوری: کمک راهنما همسفر راضیه _ لژیون هفدهم _ نمایندگی یاس
تایپ و ویرایش: مسافر کبری_ لژیون نوزدهم_ نمایندگی یاس
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی یاس
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .