English Version
English

ویژگی‌های یک لژیون قوی چیست؟( نمایندگی میخک)

ویژگی‌های یک لژیون قوی چیست؟( نمایندگی میخک)

چهارمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم های مسافر نمایندگی میخک مشهد، با استادی مسافر لیلی کمک راهنما، نگهبانی موقت مسافر نسیم و دبیری موقت مسافر نوشین با دستور جلسه «ویژگی‌های یک لژیون قوی چیست؟» در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان لیلی هستم یک مسافر
خدا را شاکر و سپاسگزارم که دوباره در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه این هفته «ویژگی یک لژیون قوی چیست؟» می‌باشد.
تشکیل لژیون‌ها از زمانی شروع شد که در کنگره باندهای منفی ایجادشده بود و آقای مهندس با درایت در مقابل این باندها، لژیون‌ها را تحت سرپرستی یک فرد آموزش‌دیده و صالح، به وجود آوردند.
لژیون‌ها مانند یک سپر محکم و قوی عمل کردند و به‌تدریج این باندها از دایره کنگره خارج شدند، وقتی افراد تحت سرپرستی یک راهنما به سمت هدف که درمان اعتیاد و آموزش است، حرکت کند بهترین نتیجه را خواهد گرفت.
یک لژیون برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید یک سری نکات را عملی کند، لژیونی موفق است که مثلث درمان را کاملا اجرایی کند یعنی اضلاع جسم، روان و جهان‌بینی در همه جهات تقویت شود. یعنی افراد یک لژیون علاوه بر درمان DST، نظم و انضباط را یاد بگیرند، راهنما و رهجو به نوشتن سی دی‌ها اهمیت بدهند. همچنین مطالب و علم به‌روز کنگره و قوانین و حرمت‌ها آموزش داده شود و مهم‌تر از همه پیوند محبت و اعتماد بین راهنما و رهجو برقرار شود.
مشخصه یک لژیون قوی این است که هدف داشته باشد، بیدار باشد و هم زمان با درمان اعتیاد، افراد توانایی و اعتمادبه‌نفس خودشان را به دست بیاورند، در حرکت و تلاش باشند و در مسیر خدمت قرار بگیرند.
لژیون باید از پتانسیل افراد خود بهره لازم را ببرد و مانند آینه عمل کند، بدین صورت که توانایی‌های افراد را به خودشان نشان دهد تا از بین آن‌ها افرادی پرورش پیدا کنند که راهنما، مرزبان، سردار یا پهلوان شوند و به اهداف کنگره کمک کنند. و با انجام خدمت، احساس سرخوشی و سرزندگی داشته باشند و مهم‌تر این که کنگره به دست خود این افراد اداره شود.
بیشترین عاملی که ممکن است باعث ضعف یک لژیون شود این است که فرد هنوز خودش را جزء لژیون نمی داند، هنوز این پذیرش برایش بوجود نیامده است که در سیستم کنگره 60 قرارگرفته و عضوی از این خانواده بزرگ است. من اگر وارد کنگره شدم و در لژیونی که خودم انتخاب کرده ام قرارگرفته‌ام، یعنی همه چیز را پذیرفته‌ام و باید از قوانین و راهنما تبعیت کنم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-19%20at%207.22.03%20PM.jpeg

گمان نکنم مسائلی که گوشزد می‌شود و آموزش داده می شود، برای من نیست و خودم را از لژیون جدا بدانم. لژیون تابع قوانین کنگره 60 عمل می‌کند و من هم باید به عنوان یک عضو در هر جایگاهی تابع قوانین و حرمت‌های این مکان باشم.
دو شاخصه برتر دیگر در مورد لژیون قوی وجود دارد، لژیون قوی در بخش مالی شرکت می کند و از بین افراد لژیون، اشخاصی توانایی مالی شان را بکار بگیرند و یک حامی، سردار، دنور و پهلوان شوند.
یکی دیگر از این شاخصه‌ها؛ اهمیت دادن به ورزش می باشد. همه کسانی که برای درمان به کنگره می‌آیند باید ورزش کنند، چون جسم و اندام فرد در زمان تخریب بسیار ناتوان شده است و بدن در رکود بوده است؛ و با ورزش کردن می‌توان توانایی جسمی بدست آورد و همچنین به تقویت سیستم ایکس و سیستم ایمنی بدن هم کمک می‌کند. در نتیجه یک ورزشکار که دچار بیماری می‌شود، اگر به طور منظم و مستمر ورزش انجام دهد، فیزیولوژی و روان او متعادل‌تر خواهد شد.
آقای مهندس برای ورزش کردن خیلی تأکید می‌کنند و خودشان هم ورزش می کنند. لازم است که لژیونها به همراه راهنما در ورزش کنگره حضورداشته باشند.

تایپ: کمک راهنما مسافر لیلی - لژیون هشتم - نمایندگی میخک
ویرایش: کمک راهنما مسافر مهسا - نمایندگی میخک
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی میخک
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .