English Version
English

کمک راهنما باید اول رهجو را به حال خوش برساند(نمایندگی شیروان)

کمک راهنما باید اول رهجو را به حال خوش برساند(نمایندگی شیروان)

اولین جلسه از دور چهارم سری کارگاه‌های آموزشی_خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی شیروان مشهد، با استادی کمک راهنما مسافر فاطمه، نگهبانی مسافر مریم و دبیری مسافر سحر با دستور جلسه «ویژگی لژیون‌های قوی چیست؟ » در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر
خداراشکر می‌کنم امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم.
دستور جلسه امروز در مورد «ویژگی‌ لژیون‌های قوی» است. همان‌طور که آقای مهندس در صحبت‌های چهارشنبه گفتند؛ ما از تشکیل لژیون‌ها می‌توانیم یک درس بزرگی بگیریم.
در اوایل تشکیل کنگره، لژیونی نبوده و برای جلسه می‌آمدند و بعدازآن اتفاقات بدی می‌افتاد. بعد از جلسه افرادی که مصرف‌کننده بودند، افراد تحت درمان را برای مصرف می‌بردند و به‌این‌ترتیب مشکلات متعددی پیش می‌آمد.
آقای مهندس همیشه می‌گویند؛ ما نباید مشکلات زندگی را لعنت خداوند بدانیم و مرتب گله و شکایت کنیم، باید از این مشکلات درس بگیریم و راه‌حلی برایش پیدا کنیم که دقیقاً آقای مهندس همین کار را انجام دادند، و از مشکلی که پیش‌آمده بود، یک درسی گرفتند و لژیون‌ها را تشکیل دادند.
در این زمان شرایط بهتر شد، چون کسی غیر از اعضای لژیون نمی‌توانست در لژیون بنشیند و بحثی غیر از درمان بکند. و همین باعث قوی‌تر شدن افراد شد. ما داخل کارگاه آموزشی می‌نشینیم، صحبت‌های استاد را گوش می‌دهیم، مشارکت داریم و بعد از کارگاه لژیون تشکیل می‌شود.
لژیون از رهجویان و کمک راهنما تشکیل‌شده است که راهنما لژیون را رهبری می‌کند. لژیون برای یک سفر اولی یا سفر دومی جای مناسبی است که می‌توانیم در آن آموزش بگیریم.
حالا چه لژیونی قوی است؟

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-19%20at%207.00.51%20PM.jpeg

لژیونی قوی است که راهنما فکر نکند که صاحب رهجو است و حس مالکیت نسبت به رهجو نداشته باشد. کمک راهنما باید اول رهجو را به حال خوش برساند و بعد برای خدمت درکنگره تربیت کند. آموزش‌های کنگره را در اختیارشان بگذارد و به رهجو بیاموزد که نوشتن سی دی و گرفتن آموزش‌ها و اجرایی کردن آن‌ها در کنار درمان، تنها راه رسیدن به حال خوش است.
در ادامه لژیونی قوی است که بتواند خدمتگزار بیشتر و کمک راهنمای قوی‌تری برای کنگره تربیت کند. در قسمت مالی رهجوها دنور، پهلوان و سردار باشند. رهجو سرش را با سر راهنما عوض کند و فرمان‌بردار راهنما و کنگره باشد. سر ساعت درکنگره حضورداشته باشد، مشارکت کند. احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها، از نشانه های لژیون قوی است.
باید به این دانایی برسیم که اگر می‌خواهیم لژیون قوی داشته باشیم و به حال خوش برسیم، باید طبق قوانین و آموزش‌های کنگره حرکت کنیم.

تایپ: مسافر سحر –نمایندگی شیروان
ویرایش: مسافر ناهید کمک راهنما –نمایندگی شیروان
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی شیروان
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .