English Version
English

یافتن راه و مسیر درست بسیار مهم است

یافتن راه و مسیر درست بسیار مهم است

سیزدهمین جلسه از دوره بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران آقا کنگره 60؛ نمایندگی حسنانی؛ با استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی مسافرعلیرضا و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه "وادی هفتم و تاثیر آن روی من " دوشنبه 28 شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

در ابتدا خدا را شاکر هستم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا آموزش بگیرم.
اگر بخواهم از تجربه خود بگوییم در سفر اول متوجه سی‌دی‌ها و نوشتارها نمی‌شدم ولی کم‌کم که جلوتر آمدم  طبق گفته راهنمای محترم، محمد آقا که می‌فرمودند: در سفر اول شما هوشیار نیستید و در خواب هستید و هنوز حس‌های شما باز نشده است و واقعا هم به همین شکل بود و هر چه جلوتر آمدم و شروع به خدمت کردم ذره ذره متوجه شدم که این وادی‌ها رمز وراز رسیدن به آسایش و آرامش است.
وادی اول تا چهارم وادی تفکر است و در وادی پنجم باید تفکر خود را از قوه به فعل در آورم و در وادی ششم حکم عقل و همچنین وادی هفتم پیدا کردن راه است و این پیدا کردن راه بسیار بسیار حائز اهمیت است.
تجربه‌ای که من در این زمینه دارم در مورد اعتیاد است و یکی از اطرافیان نزدیک خودم به علت اینکه مصرف شیشه را به یکباره کنار گذاشته بود دست به خود‌کشی زد زیرا افسردگی شدیدی گرفته بود و خود من هم اگر راهم به کنگره نمی‌افتاد معلوم نبود در حال حاضر کجا بودم.

یک عده از افراد نیز به خیال خودشان راه را پیدا کرده اند ولی بیراهه است و موقعی متوجه خواهند شد که کار از کار گذشته است، به گفته آقای مهندس انرژی وجود دارد و در تمام هستی پراکنده است مانند پولی که در بانک مرکزی وجود دارد اما برای کسب انرژی باید تلاش کرد و از راه آن وارد شد، خیلی‌ها برای کسب انرژی به دعا و جادو متوسل می‌شوند و این همان گم کردن راه است.
این وادی در مورد کم‌خردان و انسانهای بدون تفکر صحبت می کند و من خودم چنین آدمی بودم، درهیچ موردی فکر نمی کردم و پس از انجام کار پشیمان می شدم و به شکست ختم می شد پس یافتن راه و مسیر درست بسیار مهم است و کار انسان های خردمند می باشد.

خدمت گزاران:

راهنمای تازه واردین: مسافر عقیل

مرزبان کشیک: مسافر امیر ارسلان

نگارش و تایپ:  مسافر مسعود لژیون 12 و  مسافر احسان لژیون 5

عکاس: مسافر رضا لژیون 18

تهیه و تنظیم: مسافر علی لژیون 12

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .