English Version
English

وادی هفتم و تاثیر آن روی من

وادی هفتم و تاثیر آن روی من

جلسه چهاردهم از دور هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، ویژه مسافران با استادی کمک‌راهنما مسافر محسن و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حمید با دستور‌جلسه "وادی هفتم و تاثیر آن روی من"  در ساعت ۱۷:۰۰ روز یک‌شنبه ۲۷شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

امیدوارم حال همه شما خوب باشد، ابتدا تشکر می‌کنم، از جناب مهندس بخاطر فراهم‌کردن این بستر و خدا را شکر می‌کنم، که بار دیگر توانستم این جایگاه را تجربه کنم، تا آموزش بگیرم و همچنین از نگهبان جلسه و ایجنت محترم شعبه ملایر آقا‌مهدی و نیز مرزبانان عزیز تشکر می‌کنم که اجازه دادند در  این شعبه خدمت کنم.

دستورجلسه امروز وادی هفتم است، که می‌گوید: رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است، یکی یافتن راه و دیگری، آنچه برداشت می‌نمائیم. در ابتدا یادآوری می‌کنم، که ما در کنگره، ١۴وادی داریم و برای رسیدن به خود و نیز عشق در کنگره۶٠ همه به دنبال درمان اعتیاد هستیم، جناب مهندس ١۴وادی برای ما گذاشت، تا بتوانیم اصل خواسته خودمان را بشناسیم .

ما در کنگره۶٠ ایمان داریم،  هر شخص که وارد اینجا شده راه را گم کرده است و در واقع هم خلقت و هم داستان زندگی ما به این صورت نبود که ما فکر می‌کردیم، و اما در دل این تاریکی‌ها یک چراغ روشن شده به نام کنگره۶٠ که می‌خواهد، مسیر درست را به ما نشان دهد. سوالی که مطرح می‌شود این است، من به دنبال چه چیزی هستم؟ آیا می‌خواهم فقط قطع مصرف بشوم؟ یا اینکه خودم و عشق را بشناسم؟

 در شش وادی اول در مورد عقل صحبت می‌کند، بعد از آن  وادی هفتم به ما  می‌گوید، رمز و راز کشف حقیقت در چیست؟ در واقع باید دید که ما از آن چه چیزی برداشت می‌کنیم، برای سفر اولی می‌تواند، قطع  شربت اُوتی  و برای سفر دومی دریافت شال کمک‌راهنمایی باشد.

در ادامه باید بگویم، چطور می‌توانم خدمت بگیرم؟ چطور می‌توانم، در جایگاه نگهبان یا دبیر جلسه قرار بگیرم؟ وقتی شروع به خدمت می‌کنم دیدگاه من تغییر می‌کند؟ مثلاً خود من قبل از اینکه وارد کنگره۶٠ بشوم آرزوی این را داشتم، که در جایی باشم و سه ساعت مواد مصرف کنم، اما الان این چرخه، چرخیده و به این فکر می‌کنم که چطور می‌توانم چند رهجو داشته باشم، آیا امکانش هست که من هم راه به چند نفر نشان بدهم؟

در پایان اگر به این صورت عمل کنیم آبادگر خواهیم بود و با اجرا کردن وادی هفتم در  پیدا کردن راه درست موفق می‌شویم.

خدمتگزاران جلسه:

لژیون تازه واردین:

لژیون مسافران:

 

مرزبان خبری: مسافر محمد

عکاس و تایپست: مسافر محمد (لژیون یکم)

تنظیم و ارسال‌کننده مطالب: مسافر سجاد (لژیون دوم)

مسافران نمایندگی ملایر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .