English Version
English

در جستجوی حقیقت

در جستجوی حقیقت

وادی هفتم بیان می‌کند؛ رمزوراز کشف حقیقت در دو چیز است؛ یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم. راز یعنی مطلب پوشیده، پنهانی و کشف به معنای پیدا کردن و حقیقت، اصل و منتهای هر چیزی است. برای کشف حقیقت، باید رمز آن را بگشاییم و در این وادی رمز، پیدا کردن راه یا مسیر حرکت است و راز؛ برداشت آن می‌باشد. واقعیت در گذشته نبوده و در آینده نیز نخواهد بود، بلکه در زمان حال وجود دارد مانند؛ صفحه مانیتور کامپیوتر که قبل از روشن شدن صفحه نبوده و زمان خاموش شدن صفحه کامپیوتر نیز وجود ندارد، اما حقیقت؛ مقوله‌ای است که هم در گذشته و هم در زمان حال و در آینده نیز وجود دارد مانند؛ نفس و ذات پروردگار.
نفس ما قبل از تولد بوده، در زمان حال و پس از مرگ نیز وجود دارد که این حقیقت است. با کمی تفکر و عقب‌گرد به گذشته متوجه مسیرهای اشتباه درمان بیماری اعتیاد و بن‌بست‌های پیش رو شدیم و درنهایت مسافران با تخریب بیشتری مجدداً به مواد روی آورده و در عمق تاریکی‌ها قرار می‌گرفتند، اما بهترین راه درمان اعتیاد؛ روش DST با داروی OT در پله‌های ۲۱ روزه و در طول ۱۱ ماه در کنگره ۶۰ می‌باشد که باید صبور باشیم تا فرد به درمان واقعی برسد.
کنگره، قوانین زندگی درست را به انسان آموزش می‌دهد، بنابراین باید سعی کنیم که در مسیر مستقیم قدم برداریم. علم کنگره بیان می‌کند؛ باید حرکت کنیم و تفکر به‌تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند و در سکون و بی‌حرکتی، آرامش از انسان سلب می‌شود، در این مسیر برای حل هر مشکلی راه صحیح را به انسان آموزش می‌دهند، درنتیجه باید انتخاب درست و صبر را پیشه کار خود قرار دهیم، مانند درمان بیماری اعتیاد در کنگره ۶۰ که فرد با فراگیری جهان‌بینی به درمان واقعی رسیده و برای همیشه دفتر اعتیاد بسته خواهد شد.
موضوع دیگری که در کنگره افراد به موفقیت رسیدند؛ اضافه‌وزن می‌باشد که فرد کارهایی مانند؛ رژیم، کالری‌سنجی، عمل جراحی و کوچک کردن روده را انجام نمی‌دهد، بلکه با روش صحیح غذا خوردن و ورزش کردن در طول ۱۰ ماه به وزن متعادل می‌رسد و مسئله دیگر؛ درمان بیماری کرونا در کنگره ۶۰ توسط D.sap است، این دارو ضدالتهاب بوده، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و بهترین و نخستین دارو برای درمان بیماری کرونا در آمریکا شناخته‌شده است.

باید در کنگره طبق آموزش‌ها تغییر کرده و مسیر اشتباه را انتخاب ننماییم، زمانی که شخص مصرف‌کننده با استفاده از متد DST اعتیاد خود را درمان می‌کند، به عبارتی رمز و راز درمان اعتیاد را کشف کرده است. اعتیاد برای شخص مصرف‌کننده مانند کرکسی خوفناک همه زندگی او را احاطه کرده بود، اما اکنون تبدیل به پرنده کوچکی شده که نوید زندگی سرشار از آرامش و آسایش را می‌دهد و هرگز در باور او نمی‌گنجید که تریاک ویرانگر اکنون تبدیل به داروی درمان شود، درنتیجه حقیقت در دوردست‌ها قرار ندارد، بلکه در همین نزدیکی‌ها نزد ما است.
حقیقت همان درک بودن، از دست دادن و به دست آوردن، باختن و برنده شدن و بر روی امواج زندگی با آموزش‌های کنگره سوارشدن است، درواقع مشکلات، لعنت خداوند نبوده، بلکه رحمت خداوند هستند و همیشه باید وارد عمل شد تا به تعادل و فرمان عقل نزدیک شویم، زیرا زندگی جمع اضداد است.
انسان‌ها ازنظر تفکر و اندیشه به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ کم‌خردان و خردمندان، کم‌خردان مسیر را پیدا می‌کنند، اما بدون تفکر و بدون توجه به نتیجه به مسیر خود ادامه می‌دهند و باوجود مشخص بودن مسیر، تجربه دیگران را نادیده گرفته و شکست می‌خورند، درنتیجه تاریخ تکرار می‌گردد و تنها سخن می‌گویند و بر این باور هستند که هر مطلبی را می‌دانند و اما خردمندان قبل از شروع صحبت، تفکر کرده و به تابلوها و مسیر زندگی توجه می‌کنند، از تجربیات دیگران استفاده و متوجه کوچک‌ترین جرقه‌های زندگی هستند تا در زندگی با شکست روبه‌رو نشوند و با توجه به فرآیند تغییر، تبدیل و ترخیص تبدیل به انسان‌های سالم شده تا نار وجودی خود را به نور تبدیل کنند.

به قلم؛ همسفر اعظم کمک‌راهنمای لژیون دوم
ویرایش؛ کمک راهنما همسفر سپیده (لژیون چهاردهم)
عکس؛ همسفر ریحانه رهجوی کمک راهنما همسفر مهدیه (لژیون بیست و یکم)
ارسال؛ همسفر خدیجه رهجوی کمک راهنما همسفر مهدیه (لژیون بیست و یکم)
نمایندگی همسفران سلمان فارسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .