English Version
English

یکی از نشانه های لژیون قوی تحویل خدمتگزار واقعی برای کنگره

یکی از نشانه های لژیون قوی تحویل خدمتگزار واقعی برای کنگره

هفتمین جلسه از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ استادی دیدبان محترم مسافر بابک؛ نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر سهراب، دستورجلسه "ویژگی لژیون قوی چیست؟" ساعت17:00 در روز پنج شنبه 24 شهریور ماه 1401 اغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

 سلام دوستان بابک هستم یک مسافر

شکرگزار خداوند هستم و تشکر می‌کنم، از جناب مهندس و خانواده محترمشان که این بستر و فراهم کردن تا بتوانیم آموزش بگیریم. همچنین از ایجنت محترم نمایندگی ملایر آقا مهدی عزیز بخاطر پیشنهاد ایشان برای حضور من در این شعبه سپاسگذارم.

نمایندگی‌های کنگره۶۰، در همه‌جای ایران به دلیل هماهنگ‌بودن در گرفتن آموزش با یکدیگر فرقی ندارند، مثل یک سقفی که تشکیل شده و چراغی در آن روشن است، که نور آن ابتدا درمان اعتیاد برای سفر اولی‌ها و در ادامه راهنمای خوبی برای درست زندگی ‌کردن انسان‌ها است. اگر بخواهم راجع به دستور‌جلسه صحبت کنم، هر جایی که  بخواهیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم، باید به سمت جلو حرکت کنیم، اگر کنگره را یک رود در نظر بگیریم، نمایندگی‌ها نهرهای کوچک این رود هستند که به بحر و اقیانوس می‌رسند. برای یک سفر اولی اقیانوس همان رسیدن به رهایی است و برای سفر دومی، اقیانوس در واقع  شناخت  خود و جایگاهی که می‌خواهد داشته باشد. چطور می‌توانم انسان بهتری باشم و کمک کنم به دیگر انسان‌ها تا آنها نیز آموزش بگیرند.

اگر من در این مسیر باشم می‌توانم به اقیانوس برسم. دراوایل سفر برای خیلی‌ها درکش  سخت است، که بدانند کجا هستند، به همین خاطر است که ما  می‌گوییم  در دو ماه اول،  مسافر  باید به خوش  کمک کند  و مرزبان‌ها و همچنین  راهنما‌ها هم به او کمک کنند، تا به شناخت خوبی از کنگره برسد، تا توانایی حرکت در مسیر را داشته باشد. خدا را شکر با این پیگیری‌ها و امکانات حاضر آموزش‌ها یک دست هستند، به خاطر همین منابع آموزشی ما فقط مطالب داخل کنگره است.

یکی از نشانه‌های لژیون قوی تحویل خدمتگزار واقعی برای کنگره است، در حقیقت لژیونی حال بهتری دارد که خدمتگزار واقعی به نمایندگی تحویل داده است، تا همان حس خوب، تبادل داشته باشد، هرچه تعداد این خدمتگزاران  بیشتر باشد، آن نمایندگی رو به پیشرفت خواهد بود.

زمانی ما می‌توانیم، به کسی که از ما درخواست پول می‌کند، پول بدهیم که  پول داشته باشیم. در نتیجه موقعی می‌توانیم، در درمان اعتیاد  به کسی کمک  کنیم که خودمان واقعا مرتب و منظم  در جلسات حضور داشته باشیم و حرمت‌ها را رعایت کنیم.

در پایان باید بگویم، دو دیدگاه وجود دارد، اول اینکه که من یک سری مراحل را طی کردم، تا لایق این شال و خدمت باشم و دیگری اینکه به من اجازه داده شده است، تا شال داشته باشم و لایق آن باشم، این می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند.

خدمتگزاران جلسه:

تازه واردین:

لژیون مسافران:

مرزبان خبری: مسافر محمد پاکدل

عکاس و تایپیست: مسافر محمد بیات (لژیون یکم)
ویراستار و ارسال‌کننده مطلب: مسافر سجاد سوری(لژیون دوم)
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .