English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی

سخنان استاد:
سلام دوستان میترا هستم یک مسافر
دستور جلسه این هفته؛ "ویژگی‌های یک لژیون قوی چیست؟"
یک لژیون از راهنما و رهجویان تشکیل شده است. یعنی همه ما، یک تیم هستیم. افرادی که در لژیون ویلیام هستند ولی گریز سیگار می‌زنند، سطح لژیون را پایین می‌آورند. برخی از رهجویان هستند که درک درستی از وظایفشان نسبت به خودشان یا راهنما ندارند، گویی خواب‌اند یا گیج هستند.
پس اگر به‌عنوان یک رهجو می‌خواهم لژیونم قوی و پربار باشد، باید از خودم شروع کنم؛ سر وقت به لژیون بیایم، حرمت‌ها را رعایت کنم و ... کار و هدف ما در لژیون، گرفتن آموزش ‌و درمان نیکوتین است، که باید به نحو احسن انجام شود.
اگر زمانی که به مهمانی یا مسافرت می‌روم، هوس سیگار می‌کنم، یعنی یک ایرادی وجود دارد.  رهجوی قوی این‌گونه است که فکر می‌کند، اشکال کار را بررسی و علت را پیدا می‌کند. شاید آن روز آدامسش را مرتب نخورده یا در جلسه شرکت نکرده است، یا آیتم خودداری را در نظر نگرفته و وارد جمع‌هایی شده که افراد سیگاری بسیاری آنجا بودند، شاید سی‌دی گوش نداده و یا برای دستور جلسه هفته خودش را آماده نکرده تا راجع به آن در لژیون مشارکت کند.
پس از آموزش‌ها و سی‌دی‌ها نباید غافل شد. سی‌دی سیگار و جایگزینی را بنویسید و بارها و بارها گوش دهید. سی‌دی‌ها بسیار مهم هستند. ممکن است هزار جور مسئله و مشکل داشته باشیم، وقتی سی دی گوش می‌دهیم، جواب سؤالمان را می‌گیریم.
برای سی‌دی نوشتن بایستی برنامه‌ریزی داشته‌باشیم. برای مثال؛ نیم ساعت صبح، نیم ساعت عصر، یا ۱ ساعت صبح و ۱ ساعت عصر بنویسیم. با این روش، حتی  رهجویی که مشغله دارد یا کار بیرون از کنگره انجام می‌دهد می‌تواند حداقل هفته‌ای یک یا دو سی دی بنویسد. من با همین روش سی‌دی‌های هفتگی‌ام را می‌نویسم. باید نوشتن را جزو برنامه‌های روزانه در نظر بگیریم. نوشتن سی‌دی غذای روح است، باید وعده روزانه برایش در نظر گرفت.
یک فاکتور مهم دیگر لژیون قوی، مبحث مالی است. کسی که توان مالی دارد، می‌تواند حامی کنگره شود. پس ما باید قوی باشیم. آقای مهندس همیشه مطرح می‌کنند که؛ چشم‌انداز ما باید دانشگاه آکسفورد باشد، که چندین میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد. ما هم باید به آن نقطه برسیم.
چه کسی به‌جز خود من می‌تواند به من کمک کند؟ پس باید تلاش کنم و توان مالی‌ام را بالا ببرم، پس‌انداز کردن را یاد بگیرم، و درست و هدفمند خرج کردن را بیاموزم. افرادی که در کنگره حامی مالی می‌شوند و کارت می‌کشند، فقط یک رابط هستند. درست است که پول از حسابشان برداشت می‌شود، اما به برکت کنگره، دومرتبه جایش پر می‌شود، این معجزه کنگره است.
در یک لژیون قوی، رهجوها برای درمان نیکوتین خود اقدام ‌می‌کنند، ظاهرشان مرتب و منظم می‌شود، سی‌دی گوش می‌کنند و می‌نویسند، و با مسئولین درنهایت احترام برخورد می‌کنند.
کسی که با سیستم یا دیگران می‌جنگد، نشانه قوت و قدرت او نیست، کسی قوی است که می‌تواند صبوری کند، تنش ایجاد نکند و با بدترین و خطرناک‌ترین آدم‌ها در صلح و آرامش باشد. زیرا یاد می‌گیرد که وارد بازی این‌وآن نشود.
نیروهای منفی اطراف ما به شکل غول و هیولا نیستند، بلکه به‌صورت القاء وارد افکار نزدیکان ما می‌شوند تا ما را به هم ‌بریزند. اما باید بدانیم این‌ها حقه‌ی نیروهای منفی است و ما نباید وارد بازی دیگران بشویم.
بنابراین؛ اگر وسوسه مصرف سیگار دارم، باید حواسم را جمع کنم، علت را پیدا کنم و درصدد رفع آن برآیم. وقتی اعضای لژیون‌ درست حرکت کنند، یک نیرو و پتانسیل قوی ایجاد می‌شود. یک لژیون قوی تعداد زیادی عضو سردار دارد.
موضوع مهم دیگر، بازدید از سایت خانم‌های مسافر است. در طول روز حتماً از سایت دیدن کنید، مطالب را بخوانید و کامنت بگذارید. ما می‌توانیم با دنبال کردن وقایع و اخبار، از سایر شعب باخبر و آگاه بشویم، اینکه چگونه در حال حرکت روبه‌جلو هستند.
باید از سایت اصلی کنگره ۶۰ نیز بازدید کنیم و از مطالب سایت استفاده نماییم، مکاتبات آقای مهندس و پروفسور ویلیام را بخوانیم که قرار است در آینده به‌صورت کتاب چاپ بشود. افراد بسیاری در سایت به‌صورت چراغ‌خاموش مشغول خدمت هستند، مطالب را به‌روز گردآوری می‌کنند و در سایت می‌گذارند تا ما دنبال کنیم و بهره کافی را ببریم. بار مطالب بسیار بالاست و یک منبع‌ آموزشی قوی هستند. در حقیقت ما باید آپدیت و به‌روز باشیم و از تمام ارکان کنگره حمایت کنیم.

گردآوری و تایپ: مسافر سودابه- نمایندگی آکادمی
ویرایش: مسافر خاطره
عکس:گروه عکاسی نمایندگی آکادمی
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .