English Version
English

درمان DST بسیار قوی و نیرومند است

درمان DST بسیار قوی و نیرومند است

بار دیگر این توفیق حاصل شد تا گفت‌وگویی داشته باشیم با ایجنت نمایندگی کرج، مسافر سامان.

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان سامان هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی کراک، شیشه، قرص؛ مدت سفر اول ۱۲ ماه و ۶ روز راهنما آقای فرشید تفرشی، روش درمان DST، داروی درمان اپیوم، رشته ورزشی والیبال؛ رهایی ۱۱ سال و دو ماه و در ادامه سفر نیکوتین داشتم، راهنما آقای فرشید تفرشی، رهایی از نیکوتین ۶ سال و ۵ ماه.

چطور با کنگره آشنا شدید؟
در ظاهر شخصی آدرس کنگره را در اختیار مادرم گذاشتند و من با کنگره آشنا شدم و در باطن خیلی راه‌ها و مسیرها را طی نمودم و ترک‌های متعددی انجام دادم و از خداوند خواستم راهی را به من نشان دهد. تقریباً پاییز سال ۱۳۸۸ بود، حدود دو ماه بعدازاینکه واقعاً خواسته‌ی رهایی داشتم، شخصی آدرس کنگره ۶۰ را به مادرم دادند و من از این طریق با کنگره آشنا شدم.

در جایگاه ایجنت و کمک راهنما، کنگره ۶۰ را چگونه به کسانی که شناختی از کنگره ۶۰ ندارند معرفی می‌کنید؟
همان‌طور که از نام کنگره ۶۰ مشخص است، جمعیت احیای انسانی است و خیلی صحبتی از اعتیاد، ترک و مواد مخدر نمی‌شود و مثلث کنگره معرفت، عدالت و عمل سالم است. همه ما با ورود جایگاه‌هایی چون راهنمایی، ایجنتی را تجربه می‌کنیم. در صورتی جایگاه‌ها برای ما کارساز است که معرفت، عدالت و عمل سالم را به ما آموزش دهند. شخصی که از بیرون به این جایگاه‌ها نگاه می‌کند برایش جای تعجب دارد که چطور انسانی در این سیستم این‌قدر تغییر می‌کند و آثاری از اعتیاد در ظاهر و رفتار شخص وجود ندارد. به نظر من از بیرون نمی‌شود خیلی کنگره را معرفی نمود، فقط از روی نشانه‌ها، آمار رها یافتگان، از روی رشته‌های ورزشی کنگره ۶۰ و از روی مقاله‌هایی که آقای مهندس دادند می‌توانیم خودمان را معرفی نماییم.

بازتاب خدمت در زندگی‌ شما چه بوده است؟
در کنگره ۶۰ اگر خدمت وجود نداشت، من به‌شخصه درمان نمی‌شدم و در کنگره ماندگار نمی‌شدم؛ زیرا بسیاری از گره‌هایی که داشتم از قبیل گوشه‌گیری، انزوا و شاید زود عصبی شدن و مدل صحبت نمودن و ارتباط برقرار کردن با افراد، همه را از خدمت کردن آموزش گرفتم مانند خدمت در آبدارخانه، نشریات پارک طالقانی و بسیاری از خدمت‌هایی که در ادامه گرفتم. اولین خدمتم در آبدارخانه پارک طالقانی و بعد از آن نشریات پارک طالقانی بود و بسیار آموزش گرفتم. در ادامه خدمت کردن کمک کرد که بسیاری از آموزش‌ها را دریافت کنم و در کنگره ماندگار شوم. خدا را شکر می‌کنم که همواره برکات مالی و معنوی در زندگی‌ام جاری بود است.

شما همزمان در جایگاه‌ ایجنت، کمک راهنمای درمان اعتیاد و کمک راهنمای درمان سیگار خدمت می‌کنید، آیا خدمت در این جایگاه‌ها در زندگی شما‌ مشکلی ایجاد نمی‌کند؟
درمان DST بسیار قوی و نیرومند است و افراد بعد از درمان توانایی انجام چندین کار همزمان را دارند. همزمان می‌توانند هم در کنگره خدمت کنند و هم به زندگی‌شان رسیدگی کنند و کسب درآمد داشته باشند و این از معجزات روش DST است که باعث سطح انرژی بالایی می‌شود که بتوانیم چندین کار را همزمان رسیدگی نماییم. ولی در مقابل مسئولیتی که دیده‌بانان انجام می‌دهند و کاری که آقای مهندس انجام می‌دهند و چندین شعبه را همزمان اداره می‌کنند، چند مسئولیت برای من چیز مهمی نیست و از انجام این مسئولیت‌ها لذت می‌برم و احساس خستگی هم ندارم.

به شما تبریک عرض می‌کنم که دوباره جایگاه دنوری را در کنگره کسب کردید؛ لطفاً تأثیر خدمت مالی را در زندگی‌تان بیان کنید؟
وقتی صحبت از جایگاه می‌شود با خودم فکر می‌کنم که جایگاه این نیست که از بقیه افراد یک امتیاز اضافه‌ای دارم و هیچ موقع با این فکر حس خوبی ندارم و به دست آوردن این جایگاه‌ها یا القاب به خاطر این است که وسعت قلب انسان‌ها بالا برود و مفهوم انسانیت را بیشتر متوجه بشوند. اگر انسان‌ها بگویند که وقت می‌گذارم و انرژی صرف می‌کنم و حضور دارم؛ ولی خدمت مالی نمی‌کنم، مثلثشان کامل نیست و خدمت مالی در کنگره بسیار مهم است. من هم سه سال عضو لژیون سردار بودم و دو سال هم افتخار این را دارم که دنور شده‌ام و این‌گونه احساس کردم که حرکت جدیدی را باید آغاز کنم. امیدوارم خداوند برای کسب جایگاه پهلوانی برای سال‌های آینده به من توفیق خدمت بدهد.

به‌عنوان سخن آخر در جایگاه ایجنت و کمک راهنما چه پیامی برای مسافران و همسفرانی که وارد کنگره می‌شوند دارید؟
مسافران اگر به عمق قضیه توجه کنند و به اطرافشان نگاه کنند، روش‌های درمانی که در ایران و خارج از ایران و کل سیستم‌ها وجود دارد، هیچ راه‌حل منطقی و عقلانی تا به امروز برای درمان اعتیاد وجود نداشته است، ولی ما در کنگره به‌راحتی درمان می‌شویم و پرونده اعتیاد بسته می‌شود و دری از رحمت به‌سوی ما باز می‌شود که با بسیاری از علم‌ها آشنا می‌شویم. همه‌ی این‌ها برای این است که تبدیل به انسان بهتری بشویم و کیفیت زندگی‌مان را بالا ببریم. امیدوارم کسانی که در کنگره هستند نهایت استفاده را از این لحظه‌ها ببرند و از این جایگاهی که در اختیارمان قرار می‌گیرد درست استفاده نماییم و هر شخصی که در هر جایگاهی که هست چه در سفر اول و چه در سفر دوم، حداکثر استفاده را انجام دهد و بتوانیم فرمانبردارهای خوبی برای کنگره باشیم.

همسفران هم شاید در ابتدا به خاطر مسافر حضور پیدا می‌کنند، ولی در واقعیت همسفر تا زمانی که گره‌های خود را باز نکند و حال خوش را تجربه نکند. به‌قول‌معروف دوربین خود را از روی مسافر و اشتباهات مسافر بردارد و اشتباهات خود را اصلاح کند. کنگره ۶۰ باعث می‌شود که مسافر و همسفر زبان یکدیگر را متوجه بشوند و به همدیگر نزدیک شوند و درگیری‌هایشان را کنار بگذارند و هرکدام جداگانه آموزش بگیرند که درک بهتری از همدیگر داشته باشند. در انتها برای مسافران و همسفران عزیز آرزوی موفقیت دارم.

از اینکه وقت گران‌بهای خود را در اختیار ما گذاشتید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

عکس: مسافر حسین
مصاحبه و نگارش متن: مسافر مهدی
ویرایش تنظیم و ارائه: مسافر آریا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .