English Version
English

همه‌چیز از خود فرد شروع می‌شود

همه‌چیز از خود فرد شروع می‌شود

اولین جلسه از دوره بیست ویکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی مسافر محترم آقای محمدرضا، نگهبانی مسافر محترم امیر و دبیری مسافر محترم مهیار، با دستور جلسه «ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟» چهارشنبه 23شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
پیام وادی چهاردهم ویژگی‌های یک لژیون قوی را به زیبایی بیان می‌کند که می‌گوید: آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است، من که می گویم کلام خود نیست بلکه فردیست در جمع بیکران هستی که باورش کار هرکسی نیست. مگر معنای آن بداند که آن چیست ارابه‌ها را در بیکران به حرکت در آوریدکه نگهبانان ماوراء به آنچه در زمین می‌گذرد نیازمندند. بشکافید آنچه شکافتنی نیست در دل‌سنگ بروید و ترکیب‌ها را جدا کنید.

از پیوند محبت تا کسب علم و دانش در این پیام می‌گوید من فکر می‌کنم همه‌چیز از خود فرد شروع می‌شود. یک فرد قوی باعث می‌شود یک لژیون قوی شود، یک لژیون قوی باعث می‌شود یک شعبه قوی شود، یک شعبه قوی باعث می‌شود ساختار کنگره تقویت شود. یک لژِیون قوی خدمتگزاران قوی دارد و این از خود شخص شروع می‌شود من باید خودم به دنبال کسب آموزش‌ها باشم و باید در مرحله اول فرمان‌بردار خوبی باشم که نتیجه تمام این آموزش‌ها برای خود من مفید است.

کیفیت سفر و رهایی من بستگی به میزان فرمان‌برداری من دارد و آن فرمان‌برداری باعث می‌شود که به‌موقع در کارگاه‌ها و لژیون حضورداشته باشم و جهان‌بینی من تقویت شود و این تقویت در جهان‌بینی باعث می‌شود که من انتخاب کنم تا خدمتگزار خوبی باشم و بخشی از این ساختار قدرتمند باشم که باز درنهایت خودم سود خواهم کرد.

هر مرحله که جلوتر می‌رویم بار آموزشی ما بیشتر خواهد شد و آزمون‌هایی که برای ما اتفاق می‌افتد هم بیشتر می‌شود. در اینجا باید عذرخواهی کنم من در این هفته دوشنبه و شنبه باوجوداینکه دوست دارم از خدمتگزاران کنگره باشم اما با دیر رسیدنم باعث شدم نظم شعبه را به هم بریزم و باید عذرخواهی کنم چون شاید یک سفر اولی به من نگاه کند همان‌طور که من دربدو ورودم به سفر دومی‌ها نگاه می‌کردم. چون وقتی وارد یک جمعی می‌شویم جمع را نمی‌شناسیم و نگاه می‌کنیم ببینیم برخورد و رفتار دیگران چگونه است ما هم همان کار را می‌کنیم چون در بدو ورودمان الگوی دیگری غیر از افراد قدیمی‌تر نداریم امیدوارم این مسئله را در خودم حل کنم.

من باید یاد بگیرم برای تمام آموزش‌های کنگره ارزش قائل باشم و به‌موقع خودم را به آموزش‌ها برسانم. باید آموزش‌ها را به‌خوبی دریافت کنیم و از آزمون‌هایی که برایمان اتفاق می‌افتد به اشتباهاتمان پی ببریم چون اگر اشتباهات خود را نشناسیم مدام آن اشتباه را تکرار خواهیم کرد و این باعث می‌شود که در گردبادی بیفتیم که ما را ذره‌ذره به بیرون پرتاب می‌کند و ما از سیستم خارج می‌شویم. به نظر من تمام اهداف کنگره این است که تمام افراد آموزش بگیرند و بتوانند به تکامل خود و دیگران کمک کنند. امیدوارم همه بتوانیم حال خوب را تجربه کنیم و در حال خوب دیگران هم شریک شویم.
از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

برگزاری آزمون داخلی

لژیون ویلیام وایت

بازدیدOT مرکز

عکس و صوت: مسافر نورعلی

خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر کاوه
ارسال مطلب: مسافر بابک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .