English Version
English

می‌توانیم از سختی‌ها خیلی چیزها به دست آوریم

می‌توانیم از سختی‌ها خیلی چیزها به دست آوریم

هشتمین جلسه از دوره بیست و دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی کمک راهنمای محترم آقای مجید، نگهبانی مسافر محترم کاظم و دبیری مسافر محترم نورعلی، با دستور جلسه «ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟» در روز دوشنبه 21شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان تشکر می‌کنم از نگهبان و دبیر جلسه که بنده را به این جایگاه دعوت کردند. برای هرکدام از ما یک موهبت خاصی وجود دارد که بعد از قرن‌ها داستان اعتیاد و مشکلات سنگین آن، به‌صورت رایگان در اختیار ما قرارگرفته و برای هرکدام از ما یک راهنما تعیین‌شده است. برای من یک استادی وجود دارد، برای جناب دژاکام هم اساتیدی وجود دارند.

خداوند در کلام اله گفته‌اند، من به انسان امکانات می‌دهم، برای اینکه از آن‌ها آزمونی به‌جا بیاورم، و از او پس نخواهم گرفت مگر آنکه خطایی ببینم. در جای دیگری هم گفته‌شده که مانند خداوند باشید، ببخشید و باز پس نگیرید. در کنگره هم،این‌چنین موهبتی در اختیار ما وجود دارد و ما در حفظ و پاسداشت و انتقال آن به آیندگان وظایفی داریم.

در زندگی هم،پدر مادرهایی هستند که برای فرزندانشان امکانات و آرامش و آسایش قرار می‌دهند، تأمین مالی می‌کنند برای رشد فرزندشان، در طرف دیگر هم پدر مادرهایی هستند که شاید بد باشند، اما خداوند می‌فرماید، فرزندان حق ندارند به آن‌ها ایراد بگیرند و باید به وظایف فرزندی خود، عمل کنند.

در اوایل تأسیس کنگره،بعضی افراد بعد از رها شدن، برای خودشان کلاس‌ها و دور همی تشکیل داده بودند و در حال مصرف سیگار و حتی مشروب بودند، مهندس که نمی‌توانستند با این افراد درگیر شوند، گفتند ما برای خودمان یک گروه تشکیل می‌دهیم، تیمی که دارای افراد منضبطی بودند. بعد از مدتی قوانین وضع کردند، امتحانات و مسائلی آموزشی برگزار کردند، در همان موقع بعضی افراد وارد این گروه شدند و بعضی افراد هم مسیرشان از کنگره جدا شد.

مهندس در مورد ویژگی‌های لژیون قوی چند مورد را بیان کرده‌اند: لژیونی قوی هست که خروجی خوبی داشته باشد، بچه‌هایش سی دی بنویسند، راهنمایش قبل از ره‌جو بیاید و بعد از ره‌جو برود، منتی سر لژیون نداشته باشد، محبت کردن و گذشت کردن بین افراد لژیون وجود داشته باشد، کمک کردن‌های معنوی حتی با گفتن جمله خدا قوت، لژیونی خوب است که دارای خدمتگزار باشد، تعداد افراد ماندگار در کنگره بیشتری داشته باشد، به فرامین مسئولین گوش دهند، کمترین تنش را داشته باشند.
از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

رهایی مسافر بابک رهجوی کمک راهنمای محترم آقا مجید 

لژیون ویلیام وایت 

عکس و صوت: مسافر محمود
خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر حسین
ارسال مطلب: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .