English Version
English

گروه خانواده - چرخه آموزش و خدمت شرط لژیون قوی

گروه خانواده - چرخه آموزش و خدمت شرط لژیون قوی

لژیون در کنگره 60، مهم‌ترین پایگاه آموزشی راهنما و رهجو هست، راهنما و رهجو تشکیل دهنده لژیون هستند. در لژیون راهنما آموزش‌های کنگره 60، را به تدریج به شاگردان خود منتقل می‌کند و آن‌ها را برای رسیدن به رهایی و خروج از ظلمات اعتیاد راهنمایی می‌کند. برای این که لژیونی قوی باشد، باید اعضای آن به تعادل برسند، یعنی آموزش بگیرند باید به طور کامل اصول، قوانین و حرمت‌های کنگره را اجرا کنند و اولین شرط حضور و عضویت در کنگره، پذیرفتن اصول و قوانین است.

باید همه اعضا به موقع قبل از تشکیل کارگاه آموزشی در نمایندگی حضور داشته باشند و از منابع آموزشی کنگره کتاب‌ها، جزوات استفاده کنند و شرط اساسی در لژیون، نوشتن سی‌دی هست، چون سی‌دی‌ گوش دادن و نوشتن هست که باعث می‌شود، خیلی از مشکلات درونی و بیرونی رهجو برطرف شود، پس لژیون قوی لژیونی هست که هم راهنما و هم رهجو چه سفر اول چه سفر دوم حتما در هفته یک سی‌دی بنویسند.

یکی از قوانین کنگره وضعیت ظاهری اعضای لژیون و چگونگی لباس پوشیدن هست، پس همه باید با پیراهن سفید و در قسمت همسفران روسری سفید در لژیون حاضر شوند. یکی از ویژگی‌های مهم قوی بودن لژیون مسافران، حضور در لژیون ویلیام وایت است و دیگری خدمت کردن، در کنگره هست. اگر همه تابع قوانین و اصول کنگره باشیم، تبادل انرژی در لژیون به خوبی صورت می‌گیرد، حس بین اعضای لژیون به خوبی در گردش است و ما در لژیون شاهد حال خوش و رهایی همسفران و مسافران هستیم.

برای قوی شدن، لژیون باید از قدم‌های کوچک شروع کرد و فقط به حرف راهنما گوش داد تا به تدریج تغییرات در ما ایجاد شود و همه اعضا جهان‌بینی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا قوی شوند و یکی از موارد حضور رهجو‌ها و راهنما در پارک برای ورزش کردن است.

نویسنده: همسفر فاطمه

ارسال مطلب: همسفر کبری

همسفران نمایندگی ارومیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .