English Version
English

در کنگره هدف منفی بودن آزمایش نیست

در کنگره هدف منفی بودن آزمایش نیست

پانزدهمین جلسه از دوره بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی کمک راهنمای محترم آقای میثم، نگهبانی مسافر محترم محمدرضا و دبیری مسافر محترم بابک، با دستور جلسه «کتاب چهارده مقاله» چهارشنبه 16شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

وقتی تازه‌واردی به کنگره می‌آید بااینکه راهنمای تازه واردین او را مشاوره می‌دهد ولی ممکن است هنوز درک خوبی از کنگره و روش درمان در کنگره نداشته باشد. به‌طوری‌که دیده‌شده پس از شش ماه هنوز افراد سؤال می‌کنند که آیا روش سم‌زدایی بهتر نیست؟ آیا می‌توانیم در مهمانی مشروب بنوشیم؟ آیا می‌توانم سفرم را زودتر تمام کنم؟ و از این قبیل سؤال‌ها که به دلیل عدم آگاهی از روش فنی درمان در کنگره است.

 اگر این کتاب و مقاله‌های آن را مطالعه کند کاملاً با روش DST آشنا می‌شود و ازنظر فنی متوجه می‌شود، که در چه مسیری در حال حرکت است و کار راهنما هم خیلی راحت‌تر می‌شود. افراد قبل از ورود به کنگره می‌توانند روش‌های مختلف ترک را انتخاب کنند ولی زمانی که وارد کنگره شدند و روش درمان کنگره را انتخاب کردند، دیگر نمی‌توانند گزینشی عمل کنند و باید طبق برنامه و فرامین راهنما عمل نمایند و نمی‌توانند سلیقه‌ای عمل کنند.

چون در غیر این صورت مثلث درمان اعتیاد که شامل جسم، روان و جهان‌بینی است و این مؤلفه‌ها باید باهم به تعادل برسند دچار اختلال و نهایتاً خود شخص آسیب می‌بیند.  به نظر من شخصی که می‌خواهد کاملاً با روش درمان در کنگره آشنا شود باید این کتاب را بخواند تا تمام ابهاماتش برطرف شود و مطالعه کتاب باعث سهولت کار راهنما و ره‌جو می‌شود.

به نظر من تمام سفر اولی‌ها باید سی‌دی‌های راهکار 1 و 2 و 3 را بنویسند آقای مهندس در این سی‌دی‌ها در مورد مبدأ، مقصد و هدف صحبت می‌کنند و می گویند خارج از کنگره مبدأ مصرف مواد است، مقصد مصرف نکردن مواد است و هدف هم منفی بودن آزمایش ولی در کنگره هدف چیز دیگری است که در دو سی‌دی‌ها و کتاب کامل توضیح داده‌شده است.
از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

انتخابات نگهبان جدید روز چهار شنبه 16 شهریور ماه1401

لژیون ویلیام وایت

جلسه گروه وبسایت با حضورایجنت محترم شعبه

جلسه برگزاری آزمون

لژیون آمادگی امتحان

عکس و صوت: مسافر نورعلی

خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر کاوه
ارسال مطلب: مسافر بابک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .