English Version
English

بیش از هشت‌هزار نفر در آزمون کمک‌راهنمایی امسال کنگره 60 نام‌نویسی کرده‌اند

بیش از هشت‌هزار نفر در آزمون کمک‌راهنمایی امسال کنگره 60 نام‌نویسی کرده‌اند

1401/6/2

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

دیروز August 23, 2022 به وقت محلی دوشنبه ساعت 2 بعدازظهر جلسه دیده‌بانی که معمولاً دو هفته و یا سه هفته و گاهی چهار هفته یک‌بار تشکیل می‌شود و تمامی تصمیم‌های مهم در آن جلسه گرفته می‌شود، تشکیل شد. در این جلسه پانزده دیده‌بان شرکت داشتند که دو نفر از آن‌ها دوره خدمتشان به پایان رسیده‌ بود؛ چون دوره دیده‌بانی چهار سال است و امکان تجدید آن برای دوره‌های بعدی وجود دارد. در این جلسه با وجود اینکه موضوع دیده‌بانی روابط بین‌المللی شما به طور غیررسمی مطرح شده بود با کسب اجازه و موافقت از شما، این موضوع به طور رسمی مطرح گردید و می‌توان گفت تمامی دیده‌بان‌ها درمورد خصوصیات و همکاری شما و دوستی‌ ما سخن گفتند و همه از شما به نیکی یاد کردند و خدمات شما به کنگره 60 را مطرح و درمورد آن بحث و تبادل نظر به انجام رسید و پس از رای‌گیری به اتفاق آراء همه دیده‌بانان با دادن رای مثبت موافقت و خوشحالی خود را اعلام کردند. در این جلسه افرادی از محبت و کارهای تخصصی و خدمات شما به سایر انسان‌ها به گونه‌ای صحبت کردند که گویی ده‌ها سال است که شما را می‌شناسند و همه می‌گفتند که آقای ویلیام وایت هم اکنون بیش از ده سال است که ایشان عملاً مسئولیت دیده‌بانی روابط بین‌المللی کنگره 60 را بر عهده گرفته‌اند و در راه معرفی کنگره و متد درمانی آن از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

من هم با برداشتن گامی و گشودن دروازه‌های تازه از این اتفاق بسیار خوشنود هستم و از این پس سعی خواهم کرد خلاصه جلسات دیده‌بانی و تصمیمات آن را برای شما ارسال کنم تا از نقطه نظرات شما آگاه شوم و من فردا صبح که جلسه عمومی دارم این موضوع را به اطلاع کلیه اعضاء خواهم رساند.

تنها موضوعی که می‌ماند، دادن شال دیده‌بانی به شما و بستن یک پیمان است که سعی می‌کنم با فکر کردن راهی را برای اجراء این موضوع پیدا کنم.

بیل عزیز، حدود 23 روز دیگر آزمون کمک‌راهنمایی در کنگره به صورت سراسر در بیش از 60 مرکز کنگره 60 به اجرا در خواهد آمد و تا به امروز بیش از هشت‌هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند که این یک رقم بی‌سابقه است. لازم است بدانیم فقط افرادی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که در سفر دوم باشند و یا همسفرانی که بیش از ده ماه در کنگره حضور دارند و مسافر آن‌ها به درمان رسیده باشد.

و من مطمئن هستم که قبول‌شدگان در این آزمون، افرادی هستند که از دانش و تجربه بالائی برای درمان اعتیاد و راهبری خانوانده‌ها بسیار موفق خواهند بود و قادر هستند همه نوع اعتیاد را در انواع و اقسام مواد مخدر به صورت قطعی درمان کنند و من از اکنون درحال طرح سوالات امتحانی هستم.

گفتید که کمی زانوی شما از دوران ورزش گذشته مشکل پیدا کرده‌ است. من در دو هفته تعطیلی با یک فرغون برای خالی کردن تفاله‌های سیب در حال آزمایش بودم که در یک سطح شیب‌دار گوئی فرغون مانند یک تریلی که در یک سراشیبی از کنترل خارج می‌شود و فرار می‌کند، همین اتفاق برای من هم افتاد و تا خواستم فرغون را متوقف کنم، نقش بر زمین شدم و کمی دچار کوفتگی عضلات پا شدم که پس از یک روز استراحت خوب شدم و اکنون خیلی بهترم، خواستم بگویم که درد پاهای ما هم دارد اشتراک پیدا می‌کند.

از معرفی دکتر مارک گالانتر و همکاری با ایشان بسیار خوشحال می‌شوم و در خدمت هستم، درضمن؛ مقاله DST هم از طرف مجله پذیرش شد و امیدوارم تا یکی دو هفته دیگر منتشر شود.

با چاپ این مقاله راه برای درمان DST گشوده خواهد شد، و به عنوان یک روش علمی پذیرفته خواهد شد و ما می‌تواتیم به آرامی آن را کامل‌تر کنیم، تا روش درمان انواع مواد مخدر و الکل را به جهانیان آموزش بدهیم.

دوست عزیز، کار من و شما برای معرفی روش‌های جدید و درمان اعتیاد تازه شروع شده است، و من همه روزه شاید این موضوع هستم که افراد از گروه‌های دیگر حتی با هجده سال پاکی و راهنما بودن و داشتن ده‌ها رهجو وارد کنگره می‌شوند و درمان DST را با OT شروع می‌کنند و تعداد این افراد هر روز زیادتر می‌شود. بایستی به جهانیان نشان بدهیم که اعتیاد درمان قطعی دارد و اعتیاد یک بیماری مرموز و لاعلاج و پیشرونده نیست که با درمان دارویی و روان شناختی و ریکاوری صحیح به نتیجه خوبی می‌رسد. بقیه مطالب باشد برای یادداشت‌های بعدی.

دوست و برادر شما در آسمان و زمین

حسین

August 24, 2022

Dear Bill,

I hope you are fine; I am well.

Yesterday on the 23rd of August the Dideban meeting was conducted. All the critical decisions are being made in these meetings, which are held every 4 weeks and sometimes every two weeks.

15 Didebans were present– Two of them have finished the 4 years serving period, although this period can be extended. With your permission, you were presented as the international Dideban of Congress 60. Everyone started talking about our enduring friendship and all the valuable services you have done for Congress 60. After final voting, you were announced as the international Dideban of Congress 60.

Everyone was talking about you. We posit that you have been doing this responsibility for more than 10 years. You have been doing an excellent job and I am so delighted. From now on I will try to send the excerpt of the Dideban sessions for your review and to know your ideas on the decisions.

Tomorrow I will announce this matter in Congress 60’s public meeting.

The only step that remains is to present you the white shawl of Didebans and to seal the pact.

Dear Bill,

We are about to have the co-guide examinations in 23 days. More than 8000 individuals have enrolled for this exam which is unprecedented.

Only second travelers and those co-travelers with more than 10 months in Congress 60 can take part in this exam.

I posit that accepted candidates are fully capable of curing any type of addiction and guiding the family members through this healing period.

I am designing the questions for the exam.

You mentioned your knee problem. The same happened to me recently and it is like even our injuries are getting similar!

I lost my balance while I was trying to move a full wheelbarrow at the farm and fell. It left me with some knee bruises which were healed after one day of resting.

I will be honored to be introduced to Dr. Galatner. The DST method article was accepted by the magazine and will be printed in two weeks.

Printing this article in a scientific magazine is a big deal that opens the gate of the DST treatment to the world. We need to complete this process step by step to teach this certain addiction treatment to people around the globe.

Dear friend,

Our job of presenting true addiction treatment has just begun!

Every day I can see people with like 18 years of sobriety enter Congress 60 to experience the true treatment with the DST method while they have students and pupils in other addiction treatment advocacies.

This number is increasing.

We have to prove to the world that addiction has a certain cure. Addiction is not a mysterious, progressive, and incurable disease anymore!

Addiction is completely curable with proper treatment composed of medical treatment, psychological treatment, and true recovery.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .