English Version
English

یک راهنما برای رهجو مانند عقل عمل می‌کند

یک راهنما برای رهجو مانند عقل عمل می‌کند

چهارمین جلسه از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰، نمایندگی خرم‌آباد، به استادی کمک راهنما مسافر آرمین، نگهبانی مسافر یاسر و دبیری مسافر علی با دستور جلسه « وادی ششم و تاثیر آن روی من » چهارشنبه 2 شهریورماه 1401 ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

دستور جلسه وادی ششم است  و مانند دستور جلسات دیگر مهم و زیبا است. قبل از اینکه در مورد عقل صحبت کنم، یک‌بار یک آشنایی با من تماس گرفت و گفت پسر من عقل ندارد که دوباره شروع به مصرف مواد کرده است، ولی باید بگویم چیزی که اهمیت دارد این است که همه ما عقل داریم حالا دسترسی به عقل برای هر کسی ممکن است متفاوت باشد. عقل فر ایزدی دارد یعنی اینکه از طرف نیروهای مثبت است، شخصی که اعتیاد دارد حس هایش بسته می شود، این به چه معناست؟ یعنی دسترسی به عقلش پایین می‌آید، حالا شخص عقل دارد اما حس های او بسته است و دسترسی برایش از بین می‌رود و مثالش همان دیش ماهواره است مسلما وقتی یک پوشش جلوی آن را بگیرد سیگنال دریافت نمی‌کند. ما در کنگره ۶۰ یاد گرفته‌ایم که اگر می‌خواهیم به فرمان عقل برسیم باید آرام آرام و از کم شروع کنیم.

فرمان عقل برای یک مسافر به این طریق است که راهنما به شخص برنامه مصرف دارویی می‌دهد و کم کم این پرده و پوشش کنار می‌رود، ما در اینجا تریاک مصرف می‌کنیم اما آن را دارو می‌بینیم و این با مصرف کردن شخص در خارج از کنگره فرق می‌کند. دارو در کنگره توسط نیروهای مثبت ساپورت می‌شود. عقل همیشه جواب درست را بلد است مگر اینکه اطلاعات غلط به او داده شود. برای اینکه ذره ذره به فرمان عقل برسیم باید از کم شروع کنیم، اگر من حس می‌کنم نیاز به حمام دارم همان لحظه می‌روم، حالا شاید بگویید چه ربطی دارد، اما ارتباط مستقیم با درمان اعتیاد دارد. راهنما به جای عقل کسی که به کنگره می‌آید است و فرمانی که می‌دهد شخص باید انجام بدهد، کسانی که انجام می‌دهند خیلی خوب به درمان می‌رسند. کسانی هم که انجام نمی‌دهند از کنگره حذف می‌شوند. کسانی در خارج کنگره به من می‌گویند تو خدمت می‌کنی پول نمی‌گیری هیچ، پول هم می‌دهی؟! تو دیوانه‌ای! پیش خودم می‌گویم بله باید دیوانه هم باشی. عقل من می‌گوید تو با آن حال خراب وارد کنگره شده‌ای آیا بی معرفتی نیست الان که به درمان رسیده‌ای توهم به دیگران کمک نکنی؟! یک زمانی من می‌ترسیدم کمک راهنما بشوم چون فکر می‌کردم در اینجا بند می‌شوم الان متوجه شده‌ام چقدر در اشتباه بوده‌ام، مسئله اصلی همین است بیرون از کنگره هیچ خبری نیست.

رهایی مسافر مهرداد از لژیون یکم:

رهایی مسافر حمید از لژیون دوم:

رهایی مسافر پیمان از لژیون دوم:

رهایی مسافر سینا از لژیون چهارم:

 

منبع: نمایندگی خرم‌آباد

تایپ: مسافر سجاد لژیون یکم

عکس: مسافر مهدی لژیون یکم

تنظیم و ارسال: مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .