English Version
English

رهایی مسافرم یک معجزه بسیار عظیمی بود

 رهایی مسافرم یک معجزه بسیار عظیمی بود

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان شیرین هستم، همسفر مجید؛ مسافرم با بیش از ۱۴ سال تخریب وارد کنگره شد، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی هروئین، متادون و قرص؛ با روش DST با شربت OT درمان شده، راهنمای مسافرم احمد آقا راهنمای خودم خانم لیلا، رهایی حدود چهل روز.

روز رهایی مسافرتان چه حس و حالی داشتید؟
حس و حالش توصیف کردنی نیست، حس عجیب و غریبی داشتم، هم استرس داشتم به خاطر اینکه آقای مهندس را تا آن روز از نزدیک ندیده بودم و هم به خاطر رهایی مسافرم از بند اعتیاد و مواد مخدر خوشحال بودم. این رهایی برای ما و مسافرم یک معجزه بسیار عظیمی بود و روزی هزار بار خداوند را شاکر و سپاسگزارم که ما هم توانستیم، طعم زیبا و شیرین رهایی را بچشیم. آن دو روز خیلی خوش گذشت، چون خیلی از مسافران و همسفران ما را همراهی کردند و من و مسافرم را خوشحال کردند. من در کنار سایر همسفران کلی آرامش گرفتم.

حضور شما به‌عنوان همسفر در کنگره چه تاثیری روی سفر مسافرتان گذاشت؟ و نقش همسفر در کنگره را چگونه می‌بینید؟
حضور من در کنگره قوت قلبی شد که مسافرم بتواند، سفر خود را به خوبی آغاز کند و با یاری و محبت و مهربانی خداوند و استادان و کمک راهنماهای محترم به پایان برساند. قبل از این‌که به‌عنوان همسفر به کنگره بیایم، مسافرم سفر خوبی را در کنگره نداشت، اما وقتی‌که به‌عنوان همسفر وارد کنگره شدم و مسافرم را همراهی کردم با خیال راحت به سفرش ادامه داد. وقتی همسفر در کنار مسافر در کنگره حضور داشته باشد، مسافر با خیال راحت سفر می‌کند و همسفر باید حال مسافرش را درک کند.

مسافر شما قبل از سفر تخریب‌های زیادی داشت، از تغییرات مسافرتان برای ما بگویید؟
بله مسافرم قبل از شروع سفر تخریب‌های زیادی داشت؛ خیلی افسرده و گوشه‌گیر بود و خیلی وقت‌ها حال و حوصله غذا خوردن و صحبت کردن را هم نداشت، وقتی می‌خواستیم به مسافرت برویم، هیچ وقت تمایل نداشت که همراه ما بیاید، در نهایت با اصرار من و مادرم قبول می‌کرد که همراه ما بیاید، ولی در طول مسیر همیشه اخم می‌کرد، ولی الآن در تعطیلات خودش پیشنهاد می‌دهد که به مسافرت برویم. من بابت این تغییرات خیلی خوشحالم.

پیامی برای آرامش خاطر همسفرانی که مسافرشان مثل مسافر شما به سختی سفر می‌کنند دارید؟
پیام من به همه همسفران عزیز این است که فقط صبور باشند و اصلاً به مسافرشان سخت نگیرند یا به قول معروف گیر ندهند و این‌که باید آرام‌آرام تغییرات صورت پذیرد. یک ضرب‌المثل هست که می‌گوید: چشمه باید از خود جوشش داشته باشد و با آب ریختن داخل چشمه نمی‌توان آن را به جوشش درآورد. در مورد صبر می‌گویند: گر صبر کنی ز‌ غوره حلوا سازی، یعنی اگر صبر کنید، می‌توانید همه مسائل را حل کنید و انشا الله به زودی شاهد رهایی همه مسافران عزیز خواهیم بود.

به نظر شما برای حفظ رهایی بهترین کار چیست؟
بهترین کار برای حفظ رهایی این است که اعتماد به نفسشان را کامل کنند و به خودشان اطمینان داشته باشند و این‌که آگاهی و اندیشه کافی را داشته باشند و آموزش لازم را ببینند و با تلاش و پشتکار، جهان‌بینی خود را پیرامون مواد مخدر تغییر بدهند.

کنگره ۶۰ چه تأثیری در زندگی شخصی و حال درونی خودتان گذاشته است؟
کنگره تأثیرات فراوانی در زندگی من داشته، من قبل از ورود به کنگره حال روحی مناسبی نداشتم، خیلی افسرده و پریشان بودم و با همسرم اختلاف و درگیری‌های زیادی داشتم که با ورود به کنگره و آموزش‌های ناب کنگره و با نوشتن سی‌دی‌ها حالم خیلی بهتر شد از حالت افسردگی خارج شدم و با شوهرم خیلی خوب رفتار می‌کنم و به زندگی عادی خودم ادامه می‌دهم.

جمله‌ای در وصف کنگره ۶۰ بگویید.
با تشکر از آقای مهندس و خانم آنی و خانواده محترمشان که ما را با کنگره آشنا کردند و مسافران ما را به رهایی رساندند. بابت آموزش‌هایی که به ما می‌دهند، دستان مبارکشان را از راه دور می‌بوسم.

تهیه گزارش: همسفر محدثه لژیون ششم

تایپ مطلب: همسفر مینو لژیون ششم

ارسال مطلب: همسفر کبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .