English Version
English

دانائی و ظرفیت بالا باشد نیازی به دزدی کردن از انرژی دیگران نداریم

دانائی و ظرفیت بالا باشد نیازی به دزدی کردن از انرژی دیگران نداریم

بانام و یاد قدرت مطلق الله

عنوان دل نوشته:
برداشت از سی دی منیت
سلام دوستان سلمان هستم یک مسافر. تخریب بیش از ده سال، آخرین آنتی ایکس تریاک شیره، یازده ماه و ده روز سفر می‌کنم، روش درمان دی اس تی، دارو شربت اوتی، راهنما آقای احمد، لژیون 12 نمایندگی فردوسی مشهد، ورزش در کنگره شنا، مصرف در حال حاضر یک گرم 30 روز، تعداد سی دی 58 عدد.

ابتدا باید بگویم، برداشت من از سی دی منیت به این شکل است:
تمام مسائلی که با آن روبه‌رو هستیم به دو بخش تقسیم می‌شود: یکی خود ما هستیم و یکی هم مسائلی که در بیرون اتفاق می‌افتد مثل اعتیاد.
اعتیاد از ترکیب انسان با مواد مخدر به وجود می‌آید. ضد ارزش منیت و چیزهای دیگر از تقابل جهل انسان با عوامل بیرونی تولید می‌شود؛
یعنی دو عامل هست که اگر کسی کار خوبی انجام بدهد شایسته تشویق بوده و این کاملاً طبیعی می‌باشد؛ ولی اگر آن شخص این تشویق را جور دیگری برداشت کرده و خودش را بالاتر از ظرفیتش تعریف کند این دیگر مشکل خود شخص بوده و به دیگران ارتباطی ندارد. ما باید فقط کار خودمان را انجام بدهیم.
تنفر خشونت کینه حسادت مکر و حیله و دروغ، تمام این‌ها محصولات منیت هستند. وقتی جایگاه خود را گم‌کرده و احساس می‌کنیم از دیگران خیلی بهتر هستیم، حصاری دور خود کشیده که مثلاً کسی نتواند به ما آسیبی برساند و به هیچ‌کس اجازه نزدیک شدن نمی‌دهیم؛ بنابراین در یک حصار بسته تنها می‌مانیم و هیچ‌چیز را نمی‌توانیم دریافت کنیم و از همه‌چیز محروم می‌شویم.

کسی که دچار منیت می‌شود یا ارتباط خود را با دیگران قطع می‌کند از همه‌چیز محروم می‌شود یا اینکه شروع می‌کند به حمله کردن و وارد حریم دیگران شدن؛ زیرا جایگاه خودش را بالاتر از دیگران می‌بیند و اجازه وارد شدن به حریم دیگران را به خود می‌دهد؛ پس از شکستن حریم اطرافیانش انرژی به دست می‌آورد.
در کل باید بدانیم وقتی دانائی و ظرفیت بالا باشد نیازی به دزدی کردن از انرژی دیگران نداریم و اگر نتوانیم این مسئله را درست کنیم ارتباطمان با جهان هستی قطع‌شده و آموزش لازم را نمی‌گیریم.
با تشکر از شما دوستان و کمک راهنمای عزیزم.

ویرایش و گردآوری: مسافر علی عنبران لژیون یکم
تنظیم و ارسال خبر: مسافر محسن راد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .