English Version
English

لژیون سردار؛ عشق بلاعوض

لژیون سردار؛ عشق بلاعوض

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: "اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند همه قضایا متفاوت خواهد شد."

استاد سردار: "اگر بنایی آباد باشد اما ساکنین آن خراب باشند، بنا هم کم‌کم رو به ویرانی و خرابی می‌رود اما ساکنین آباد، بناهای خراب و یا ویرانه‌ها را هم می‌توانند احیا کنند."

"بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم        فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم"

سلام دوستان یگانه هستم همسفر مهران

 

من با حال خراب، آشفتگی، پریشانی و یک غُصه خیلی سنگین و خاص وارد کنگره شدم؛ به طوری که پنج، شش جلسه اول با گریه می‌آمدم و می‌رفتم. بعد از یک مدتی با شروع نوشتن سی‌دی، کم‌کم افکار و روحیه‌ام رو به بهبودی رفت و دیگر از آن حال خرابی‌ها خبری نبود. بعد از سه ماه، تصمیم گرفتم به خاطر این حالِ خوشی که نصیبم شده است، دِین خودم را نسبت به این مکان مقدس اَدا کنم، مکان مقدسی که با آموزش‌هایش هم دنیا و هم آخرتم را آباد می‌کند. وادی هشتم می‌گوید: برای جبران خسارت نسبت به خانواده و جامعه با خدمت به هم‌نوع اقدام نمائیم. این انگیزه‌ قوی باعث شد، برای جبران خسارتی که به جامعه بدهکار بودم، حرکتی انجام بدهم. تصمیم گرفتم، بعد از رهایی حتماً در هر جایگاهی که توفیق داشته باشم، خدمت کنم و همچنین از نظر مالی در حد توانم کمک کنم. خدا را شکر توفیق حاصل شد و من عضو لژیون سردار شدم.

مطلب دیگری که خیلی برایم جالب بود، در وادی دوازدهم، جناب مهندس می‌فرمایند: "دیگران قبل از شما کاشتند و شما خوردید، بایستی شما هم بکارید تا دیگران بخورند. "این‌جا هم احساس مسئولیت کردم. از خودم پرسیدم زمین این‌جا با پول چه کسی خریداری شده است؟ این ساختمان با پول چه کسی بنا شده است؟ هزینه‌های جانبی کنگره از جمله سیستم گرمایشی، سرمایشی، کامپیوتر، سیستم صوتی، تصویری و ... این‌ها همه با پول چه کسی خریداری شده است؟

 

همه با کمک تک‌تک اعضای کنگره است که این شعبه ساخته شد و امروز من به راحتی می‌آیم و از این مکان استفاده می‌کنم. بنابراین یک عده قبل از ما آمدند و هزینه این مکان مقدس را پرداخت کردند؛ حالا نوبت ما است که هر کدام به اندازه توان خود حمایت مالی کنیم. همچنین در وادی چهاردهم یاد گرفتم که "پله های رسیدن به عشق خالق، عشق بلاعوض به مخلوقین او است."
پس بلاعوض، بدون مِنّت و با عشق خدمت و کمک مالی می‌کنیم. ان‌شالله همه از دام ظلمت و تاریکی نجات پیدا کنند تا آن‌ها هم حالشان خوب شود و از این آموزش‌ها بهره ببرند. امیدوارم در ادامه خداوند به من توفیق تجربه جایگاه دنوری و پهلوانی را هم بدهد.

 

از جناب مهندس دژاکام، بزرگ مرد تاریخ تشکر می‌کنم و یقین دارم نام و حرکت ایشان جاودانه خواهد شد. خداوند پشت و پناهشان باشد. همچنین از کمک راهنمای خوب خودم خانم اکرم عزیز که با صبر، متانت و سِعه صدر به ما کمک می‌کنند و تعالیم کنگره را آموزش می‌دهند تا برای تغییرِ خود و زندگیمان کاربردی کنیم.

 

نویسنده و تایپ مطلب: همسفر یگانه، رهجوی کمک راهنما همسفر اکرم (لژیون یازدهم)

ویراستار: همسفر نجمه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

عکاس: همسفر مهناز، رهجوی کمک راهنما همسفر شفیعه (لژیون چهارم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم رهجوی کمک راهنما همسفر اعظم (لژیون یک)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .