English Version
English

قدرت تفکر در عمل نمایان می‌شود

قدرت تفکر در عمل نمایان می‌شود

جلسه‌ ششم از دور سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی شعبه شهرضا؛ روز سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه 1401 با استادی مسافر حمیدرضا و نگهبانی مسافر منوچهر و دبیری مسافر مجید با دستور "وادی پنجم و تأثیر آن روی من" ساعت 17 شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حمیدرضا هستم، یک مسافر. در ابتدا از جناب مهندس و خانواده محترم ایشان سپاس‌گزارم که این بستر را برای ما فراهم کرده‌اند و از ایجنت و نگهبان محترم تشکر می‌کنم که به بنده اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم برای آموزش گرفتن و خدمت کردن.
دستور جلسات در کنگره بسیار حائز اهمیت است و بحث آموزش و جهان‌بینی در کنگره بسیار مهم است. جناب مهندس دژاکام که خود اهل مطالعه و کاوشگر هستند، نزدیک به دو هزار جلد کتاب دارند که این کتاب‌ها را مطالعه کرده و ما اعضای کنگره را هم از علم خود بهره‌مند می‌کنند. خود من اگر بخواهم به زندگی گذشته برگردم و کمی در مورد آن تفکر کنم، متوجه می‌شوم که پیشرفت‌ها و تغییراتی که در زندگی‌ام به وجود آمده است، مربوط به زمانی است که تحت آموزش در کنگره بوده‌ام. قبل از اینکه با کنگره آشنا شوم، همیشه در تصمیمات خود به مشکل برمی‌خوردم.
و اما دستور جلسه: وادی پنجم می‌گوید: در جهان ما، تفکر قدرت مطلق حل نیست، بلکه توأم با رفتن و رسیدن آن را کامل می‌نماید. ما هم‌زمان در سه جهان زندگی می‌کنیم: یکی جهان خاکی است که برای همه قابل‌مشاهده است و در حال زندگی کردن و آموزش گرفتن در آن هستیم. جهان دیگر، جهان خواب که در خواب قالب مثالی از جسم جداشده و به جهان‌های دیگری می‌رود و با کوچک‌ترین خطر و هشداری به جسم برمی‌گردد‌. سوم جهان ذهن که همه شما با آن سروکار و آشنایی کامل دارید که جسم در یک مکان ولی ذهن می‌تواند، هزاران جای دیگر باشد. اولین حرکت و قدم در این وادی، برگشت از ضد ارزش‌ها است که در سفر اول با گوش‌به‌فرمان بودن راهنما و در سفر دوم با پرهیز از ضد ارزش‌ها است. مرحله دوم خودداری است که به دستور جلسه هفتگی آینده بی‌ارتباط نخواهد بود (تعطیلات).
یک سفر اولی که در کنگره آموزش گرفته است، باید در این دو هفته تعطیلات، بدون حضور راهنما و جلسات کنگره به زندگی و سفر خود ادامه دهد و برای خود برنامه‌ریزی داشته باشد تا سفر خود را به‌درستی حفظ نماید و از سی‌دی‌ها و متون آموزشی غافل نباشد تا بتواند به‌خوبی تعطیلات را پشت سر بگذارد.
جناب مهندس می‌فرمایند: از سکون و خلأ به حرکت و جنبش می‌رسید؛ یک قطع بسیار کوتاه و وصل دوباره و ادامه آن یعنی نقطه‌ای دیگر است.
ما قبل از آمدن به کنگره در سکون و خلأ بودیم؛ راه کنگره را پیداکرده و درمان شدیم و به سفر دوم راه یافتیم و به حرکت و جنبش رسیدیم.
انسان در یک جایگاه خدمتی که قرار می‌گیرد، یکسری از مشکلات باعث می‌شود که خدمت خود را به انجام نرساند و مانع انجام آن خدمت بشود؛ پس چنانچه انسان توانست با مشکلات خویش کنار بیاید و آن‌ها را در قبال خدمت، نادیده بگیرد، بر عمده‌ای از مشکلات خود پیروز شده است.
خیلی ممنونم که به صحبت‌های بنده گوش دادید.

پیام مرزبانی

دعای کنگره 60

تشکیل لژیون درمان وابستگی به دخانیات

تشکیل لژیون

تایپ: مسافران مجتبی، محسن، مجتبی
ویرایش: مسافر ابراهیم
عکاس: مسافر مجتبی
تنظیم و ارسال: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .