English Version
English

وادی پنجم وادی عملیاتی کردن است

وادی پنجم وادی عملیاتی کردن است

جلسه هفتم از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 قوچان با استادی ایجنت محترم مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر بهمن با دستور جلسه« وادی پنجم و تاثیر آن روی من» چهارشنبه 5 تیرماه 1401 رأس ساعت 17 شروع بکار نمود.

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که فرصت خدمت در لژیون قوچان شرکت کنم وامیدارم بتوانیم در کنار هم جلسه خوبی داشته باشیم و آموزش‌های لازم را بگیرم
ما توانایی‌هایی که داریم درکنگره و چیزهایی که فکر و می‌کنیم و عملیاتی می‌کنیم مربوط به وادی پنجم است
همه راهنمایان وقتی می‌خواهند در مورد وادی‌ها صحبت کنند، یک‌قدم‌هایی و پله‌هایی هست که مهندس بر اساس آیات قرآن نظم داده به آن‌ها و ما الآن رسیده‌ایم به وادی پنجم و نمی‌توانیم از آن‌ها بگذریم. مهم‌ترین وادی و پیش‌نیاز وادی ششم که وادی حکم عقل هست. آیا من امروز تمام ساختارهای فکری و آن چیزی که در ذهن من می‌گذرد را اجرایی می‌کنم که بعد بتوانم به سراغ وادی بعدی بروم؟

وادی پنجم خلاصه عملکرد یک مسافر در طی چند ماه که از ورودش به کنگره می‌گذرد هست. شخص از تا قبل از ورود به کنگره با هزاران هزار فکر و حرف و سخن در ذهن هست اما بدون ذره‌ای عمل؛ اما با ورود به کنگره و آموزش‌های آن، با حرکت‌های آهسته‌آهسته و تدریجی شروع به حرکت می‌کند.

وادی پنجم وادی عملیاتی کردن است، مثال زیبایی که جناب مهندس از ساندویچ می‌زنند می‌توان گفت به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین و کامل‌ترین مفهوم این وادی را می‌رساند که من تا زمانی که به ساندویچ فکر کنم و خواسته داشتم اما برای خرید و رسیدن به آن حرکتی نکنم عملاً من به آن نرسیده‌ام و فقط یک فکر خالی بوده است. دقیقاً این مثال برای مسافری است که توسط سیستم کنگره 60 از طرف گمراهی به‌طرف روشنایی در حال حرکت است. امیدوارم که همه ما بتوانیم با آموزش‌های این وادی‌ها و کاربردی کردن آن‌ها در زندگی خود به آرامش برسیم.

 

 

با تشکر از مرزبان کشیک مسافر مجتبی
و همچنین لژیون خدمتگزار لژیون دوم

تایپ: مسافر محمد لژیون دوم
عکاس: مسافر جواد
تنظیم وارسال خبر: مسافر مهدی لژیون یکم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .