English Version
English

جواب حل مسئله، داخل خود صورت مسئله است

جواب حل مسئله، داخل خود صورت مسئله است

سومین جلسه از دوره بیست و دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی کمک راهنمای محترم آقای مجید، نگهبانی مسافر محترم کاظم و دبیری مسافر محترم امیر، با دستور جلسه «وادی پنجم وتاثیر آن روی من» در روز دوشنبه 3 مردادماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم یک مسافر، امروز هم سعادتی نصیب من شد تا در خدمت شما باشم. وادی پنجم شروع عملیاتی کردن کنگره ٦٠ بود. در خاطرم هست ک همیشه می‌گفتم، این وادی مهم‌ترین وادی کنگره، برای من می‌باشد. در کنگره جدای از بحث دارو دادن و دیسیپلین آن، یک سری خواسته‌های جدید را به آدم القا می‌کنند تا برای فردی که تفکرش به شکل خاصی بوده، الآن با تفکر جدید آشنا شود، در پس همه این‌ها تفکری هست، آموزش‌ها و اساتیدی وجود دارند.

یک فردی که می‌خواهد به خط پایان برسد، باید خودش را آماده کند.کفش مناسب، لباس مناسب بپوشد، داخل پیست بایستد و پوزیشن مخصوص حرکت را بگیرد، و این وادی پنجم همان فرمان شلیک دادن است. برای سفر کردن هم، ما شعبه انتخاب می‌کنیم، کلینیک و راهنما را انتخاب می‌کنیم، همه این‌ها برای ما آماده می‌شود و به‌فرمان راهنما و مدیریت شعبه، این ١١ ماه را طی طریق می‌کنیم. ما باید بدانیم که بدون عملیاتی کردن، رسیدن به موضوعی امکان ندارد. اما بدون فکر هم، نمی‌توانیم وارد عمل بشویم، تفکر و خواسته باید باهم باشد.

مهندس می‌فرماید: ما باید قناعت کردن را از زمین و از طبیعت که مادر ما هست یاد بگیریم، به زمین بدترین آب و سخت‌ترین شرایط را می‌دهیم، ولی می‌بینیم که از آن آب گل‌آلود چقدر به ما میوه و سبزیجات می‌دهد. ما باید از سختی سفر، سختی خواب، درد پا و مشکلات دیگر حین سفرمان، برای خود توشه راه درست کنیم، نه اینکه آن‌ها را بزرگ کنیم.

 

آقای مهندس با قطره‌قطره کم کردن درروش دی اس تی کیمیاگری کرده‌اند. ایشان انسان‌های بزرگ و ورزشکار، پیشکسوت و پهلوانان را در کنگره پرورش داده‌اند و این همان کیمیاگری است. یک فرد مصرف‌کننده‌ای که برای جامعه و خانواده مفید نبوده  به کیمیا، برای خودش خانواده و جامعه تبدیل شده است.


الآن می‌بینیم بچه‌های راگبی، قهرمان کشور شده‌اند. بچه‌های هنر که در حال انجام نمایشنامه هستند، بسیار خوب درخشیده‌اند. پیام به کسانیکه به جهان تازه قدم نهادند و به خویشتن خویش، نظر می‌کنند. بر شما واجب و ضروری است که از سخن به نقطه عمل برسید. این فرمان استاد سردار برای مهندس است.


آنجا هم گفته می‌شود که به جهان تازه‌وارد شده‌اید، این جهان باید یک سری مشخصات و مختصات فیزیکی داشته باشد، زمان و مکانش مشخص باشد. قبلاً این مسئله برای من بسیار گنگ بود و همین وادی پنجم باعث شد، مشکلات من حل شود.


این جهان تازه مشخصاتش این است که یک خواسته می‌خواهد تا از خویشتن خویش، سر دربیاوریم. به نیروهای پنهان خودمان دست پیدا کنیم، به شبه افیون سالم، خواب سالم، به پندار، کردار و گفتار نیک خودمان دست پیدا کنیم.
از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

لژیون ویلیام وایت

 

عکس و صوت: مسافر بابک
خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر حسین
ارسال مطلب: مسافر بابک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .