English Version
English

دیده‌بان بین‌المللی کنگره 60

دیده‌بان بین‌المللی کنگره 60

1401/5/1

بیل عزیز

امیدوارم که خوب باشید، من کاملاً خوب هستم.

من هم همیشه از مکاتبات با شما خوشحال می‌شوم و پاسخ‌های شما همیشه برای من آموزنده و لذت‌بخش می‌باشد.

نکته جالبی که خواستم بگویم، این است که کلیه شعب کنگره 60 که در شهرهای مختلف و یا در تهران، فعالیت می‌کنند، تماماً نامگذاری شده‌اند و این نامگذاری معمولاً از شخصیت‌های تاریخی آن شهرها گرفته می‌شود و یا از اندیشمندان جهانی و یا اسطوره‌ها و یا نام گل‌ها؛ که البته نام گل برای شعب خانم ‌های مسافر در نظر گرفته شده است، برای مثال ساختمان مرکزی خانم‌های مسافر رز می‌باشد که از گل رز گرفته شده است و شعب دیگر مثل شعبه گل یاس و یا گل میخک و غیره و همین‌طور نام ساختمان مرکزی آقایان مسافر به نام ساختمان سیمرغ نامگذاری شده است.

و جالب است بدانید که نام ساختمان مرکزی همسفران خانم که به تازگی نامگذاری شده است، ققنوس می‌باشد. وقتی شما از این نام در مکاتبات خود استفاده کردید، من بسیار تعجب کردم که چگونه این پرنده را می‌شناسید که از آن در نامه‌های خود در دو مرحله نام بردید.

در ضمن از یک هفته دیگر، یعنی 5 روز دیگر تعطیلات تابستانی کنگره برای دو هفته آغاز می‌شود و در این دو هفته من در مزرعه هستم و بایستی D.Sap را از سیب‌ها و انگورهای پارسالی که آماده شده است شروع کنم و در این دو هفته امکان نامه‌نگاری برایم وجود ندارد.

و اما بیل عزیز، من خیلی خوشحال هستم که واکنش شما درمورد دیده‌بانی بین‌المللی کنگره 60 مثبت بوده است، قبل از هر مطلبی بایستی بگویم شما از سال 2009 که یکدیگر را ملاقات کردیم، بار این مسئولیت این پست را بر عهده گرفتید و در معرفی کنگره 60 و تئوری‌های آن و همین‌طور کتاب‌های آن به جهانیان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کردید.

من از آن زمان تاکنون هیچ‌گاه برای امور بین‌المللی کنگره 60 هیچ دیده‌بانی را معرفی نکردم، می‌دانید چرا؟! چون عملاً شما این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دادید و من گزارش کارهای شما را هم به شورای 14 نفره دیده‌بانان و هم به اطلاع اعضای کنگره 60 می‌رسانم؛ بنابراین من فکر نمی‌کنم که بر عهده گرفتن این کار دیده‌بانی، کاری باشد که از عهده آن برنیایید، و یا توان آن را نداشته باشید، من علاقه‌مند هستم که همان‌گونه که تاکنون یکی از ستون‌های کنگره 60 بوده‌اید، اکنون به عنوان یکی از برجسته‌ترین دیده‌بانان این کنگره نام شما در تاریخ ثبت گردد که سیستمی که توانست، بیماری اعتیاد را از یک بیماری مرموز و لاعلاج و پیشرونده، به یک بیماری کاملاً قابل درمان تبدیل کند، نام ویلیام وایت هم در صفحات آن می‌درخشد؛ چون واقعاً اگر شما نبودید، ما هرگز نمی‌توانستیم پای خود را از مرزهای کشورمان بیرون بگذاریم، امروز توسط شما، خیلی از متخصصین حوزه اعتیاد آمریکا و جهان ما را می‌شناسند.

من امیدوارم که این عنوان و جایگاه را بپذیرید و ما هیچ کار اضافه از شما نخواهیم خواست و خودتان هرگونه که صلاح می‌دانید و از هر طریق ممکن برای معرفی روش‌ها و متدهای ریکاوری کنگره ما را یاری بدهید، و در هر صورت امکان ما را به سایر اندیشمندان و یا دانشگاه‌های خارج کشور، ما را برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی معرفی کنید.

برای انجام کارهای تشریفاتی این دیده‌بانی شما یک متن پیمان است مانند سوگندنامه پزشکان و پس از آن یک شال سفید به شما داده خواهد شد، تا برای چهار سال در این جایگاه به انسان‌ها خدمت کنید، البته متن پیمان را برای شما ارسال خواهم کرد.

مطلب دیگر؛ همان‌طوری که اطلاع دارید، سازمان NID خانم دکتر نورا می‌خواستند یک آزمایش را برای اعتیاد انجام بدهند و مریض نداشتند و چندتایی از دکتر جرج کمک گرفتند؛ ولی شما نیک می‌دانید که ما امروزه حدود 13 یا 14 هزار نفر از انواع مصرف کنندگان روی درمان DST با OT داریم و این مانند آن است که می‌خواهید روی ماهی‌ها مطالعه کنید و بهترین محل اقیانوس است و کنگره 60 برای مطالعه اعتیاد مانند یک اقیانوس است و آماده هرگونه تحقیقات روانشناسی، فیزولوژی، بیولوژی، سلولی و ملکولی می‌باشد و موضوع مهم‌تر اینکه اکثر این افراد برای هرگونه آزمایشی، آمادگی کامل دارند و داوطلبانه در کلیه آزمایشها شرکت می‌کنند، بدون هرگونه درخواستی.

به هرحال تا بعد از تعطیلات کنگره شما را به خداوند بزرگ می‌سپاریم.

همیشه جوان و جاوید باشید

دوست و برادر شما در آسمان و زمین

حسین

July 23, 2022

Dear Bill,

I hope you are doing well, I am fine.

Reading your emails is always enjoyable and educative.

All the branches of Congress 60 are named after well-known role models of that city. Women's branches are mostly called by a flower’s name like the Rose branch, Jasmine brach, or carnation branch.

The main gentleman’s branch is called phoenix. You are familiar with this iconic bird.

In 5 days our summer holidays begin. I will be spending 2 weeks on my farm to take care of D.sap production and I won't be able to communicate.

Dear Bill,

I am very delighted you were positive about the position of international affairs of Congress 60.

I must say that you were performing this task excellently since 2009 when we met for the first time.

You have done a phenomenal job in introducing Congress 60 internationally.

I have never chosen an international affairs watchman within Congress 60 and you know why? Because you were always taking care of this task.

I was always sharing the results of your amazing job regarding this matter with other watchmen or Didebans of Congress 60.

Thus, this is not something that you can’t handle. You have always been an important pillar of Congress 60’s structure and now I want to officially add your name as one of the most distinguished watchmen of Congress 60 to its history.

This system (Congress 60) was able to transform addiction from mysterious, progressive, and incurable into completely curable and William White’s name will shine there perpetually.

If it wasn't for you we would have never stepped a foot out of our country.

It will be my honor if you accept this position. There is nothing to it and you will decide on how to continue introducing Congress 60’s methods to the rest of the world. Or introduce us to international research systems and universities.

As you mentioned before NIDA was looking for individuals to perform experiments and they asked Dr. George and he was able to present a few people. We have 14,000 individuals now on the DST treatment with OT!

For instance; they want to study the fishes and the best place to do so is in the ocean! Congress 60 is the ocean and we welcome any type of physiological, psychological, biological, or molecular studies.

Be young and immortal

Friends and brothers on heaven and earth forever

مترجم: احسان رنجر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .