English Version
English

ما در سه جهان در حال زندگی هستیم

ما در سه جهان در حال زندگی هستیم

دوازدهمین جلسه از دوره سی‌ام کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران  کنگرۀ 60؛ نمایندگی فردوسی مشهد؛ با استادی کمک راهنمای محترم مسافر ایمان نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر عبدالله با دستور جلسه«وادی پنجم و تاثیر آن روی من» یکشنبه  2 مرداد ماه 1401 ساعت 17 شروع به کارکرد.

سلام دوستان ایمان هستم یک مسافر، خداراشاکر و سپاسگزارم که توانستم مجدد این جایگاه را کسب کنم تا بتوانم خدمت نمایم.
دستور جلسه امروز وادی پنجم است و تأثیر آن روی من، در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توأم با رفتن و رسیدن آن را کامل می کندو قبل از این وادی ما چهار وادی داریم که شامل وادی اول: تفکر در مورد چیزهایی که باید ما در موردش تفکر کنیم یا نکنیم و چگونه باید تفکر را انجام دهیم، وادی دوم: امید و امیدواری به مسیر و هدف است، وادی سوم: انتظار از دیگران نداشته باشیم و باید روی خودمان حساب کنیم، وادی چهارم: نه‌تنها از دیگران بلکه از خدا نیز نباید توقع و انتظاری بیجا داشت.

تا اینجا همه وادی‌ها ذهنی است. و اما در این وادی است که ما با عمل و حرکت و اقدام باید به سمت هدفمان حرکت کنیم. ما در سه جهان در حال زندگی هستیم اول، جهان خاکی دوم، جهان خواب و سوم، جهان تفکر و ذهن است. هر چیزی برای خلق ابتدا در جهان ذهن شکل می‌گیرد. برای رسیدن به رهایی ابتدا باید تصویر ذهنی از رهایی خودمان در ذهن تصور کنیم و هر بار این تصویر را برای خودمان تداعی کنیم و روشن‌تر نمایم و با حرکت و اقدام خودمان در مسیر با رعایت قوانین کنگره در مسیر باشیم.

مرحله بعد گفتار و کردار و رفتار ما است، ما به هرچه فکر کنیم گفتار ما را شکل می‌دهد گفتار ما در کردار و رفتار ما نمایان می‌شود. ما همه نمایندگان کنگره شصت هستیم. برای به تعادل و تزکیه باید این مراحل را طی کنیم. اول: دوری از ضد ارزش‌ها است. دوم: خودداری سوم: قناعت چهارم: صبر پنجم: پس‌انداز ششم: تجسس قضاوت و غیبت هفتم: توکل رضا و تسلیم است. که ما با رعایت این پله‌ها هفت‌گانه می‌توانیم به تعادل برسیم.

معرفی و آغاز به فعالیت به عنوان راهنمای لژیون بیست و یکم توسط کمک راهنمای محترم مسافر مسعود

اعلام رهایی از بند مواد

اعلام رهایی لژیون جونز 

با تشکر از لژیون خدمتگزار لژیون هشتم ( کمک راهنمای محترم مسافر ایمان)

همچنین مرزبان کشیک مسافر محسن

تصویربردار: مسافر سعیدلژیون چهاردهم

تایپ: مسافر سعید لژیون یکم 
ویرایش: مسافر محمد لژیون هشتم
تنظیم و ارسال خبر: مسافر محسن راد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .