English Version
English

وادی پنجم آغاز حرکت است

وادی پنجم آغاز حرکت است

جلسه ششم از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 قوچان با استادی دستیار محترم دیده بان مسافر محمود، نگهبانی موقت مسافر حسن و دبیری مسافر غلام با دستور جلسه« وادی پنجم و تاثیر ان روی من » شنبه 1 مردادماه 1401 رأس ساعت 17 شروع بکار نمود.

سلام دوستان محمود هستم یک مسافر
بسیار خوشحال هستم که امروز توانستم در جمع شما دوستان عزیز باشم و از این بابت خداوند را شکر می‌کنم. در مورد وادی پنجم، چهارده وادی کتاب عشق به همانند چهارده ستون هستند، این چهارده ستون قوانینی هستند که در هستی وجود دارند و همیشه و به‌طور خودکار در حال انجام کار خود هستند. تمام خلقت جهان بر پایه قوانین هست و دلیل رنج و سختی ما عدم آگاهی از این قوانین است. هرکدام از ما برای درمان اعتیاد وارد کنگره شدیم، درحالی‌که کنگره 60 یک سازمان تحت عنوان جمعیت احیا انسانی کنگره 60 است. برای احیا شدن باید این قوانین را رعایت کنیم

هرکدام از وادی‌ها حامل یک پیام هستند و وادی پنجم نقطه استارت هرکدام از ما و هرکدام از انسان‌هایی است که وارد کنگره 60 شدند. اولین گام برای حرکت وادی پنجم است، یعنی هر آنچه را که آموزش‌دیده‌ایم اکنون باید به عمل تبدیل کنیم. چون حرکت یکی از قوانین هستی است. استارت و شروع به کار یک نمایندگی مصداق همین وادی است که افرادی آمدند و به رهایی رسیدند و ماندند و باعث درمان دیگر افراد شدند که بعد از گرفتن آموزش‌ها به آن‌ها عمل کردند و حرکت کردند.

یکی از نکات مهم در وادی پنجم این است که ما باید ازنظر تفکر و اندیشه دچار تغییر و دگرگونی شویم و برای اینکه تبدیل به یک انسان صالح بشویم باید سه اصل پندار نیک، گفتار نیکوکردار نیک را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به آن عمل نماییم. خیلی از مواقع در زندگی مسائلی برای ما پیش می‌آمد و می‌خواستیم حرکت کنیم ولی راه برایمان باز نبود. دلیل این بسته بودن راه ندانستن مقصد درست بود. وادی پنجم آغاز حرکت است؛ آغاز تغییر مسیر و برگشت از ضد ارزش‌ها، هفت پله برای رسیدن به صلح و آرامش که اصلاً مهم نیست که من می‌توانم چند آیتم را رعایت کنم مهم آیت است که برگردم و شروع کنم.

بحث بعدی خودداری است که در سفر اول خیلی مهم است که با سرخودت نباید تصمیم بگیری و از راهنمای خود کمک بگیری. مسئله مهم بعدی صبر است که در این وادی استاد می‌فرمایند صبر همراه با تلاش و کوشش برای رسیدن به هدف. در پایان با توجه به گفته جناب مهندس اگر انسان چهارده وادی را فهمید این انسان رستگار می‌شود و انشالله با کمک تک‌تک شما دوستان شاهد گسترش این آموزش‌های ناب کنگره در سراسر جهان شویم

پیام مرزبانی

خدمتگزاران

با تشکر از مرزبان کشیک مسافر علی
و همچنین لژیون خدمتگزار لژیون اول

تایپ: مسافر حسین لژیون دوم
عکاس: مسافر محمد لژیون دوم
تنظیم وارسال خبر: مسافر جواد و مسافر مهدی لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .