English Version
English

لذتی کوتاه با تخریبی سنگین

لذتی کوتاه با تخریبی سنگین

جلسه دوازدهم از دور پنجم کارگاه‌های آموزشی عمومی شعبه شهرضا؛ روز پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه 1401 با استادی کمک راهنما مسافر هادی و نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" ساعت 17 شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان هادی هستم یک مسافر. از ایجنت محترم و نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم.
دستور جلسه امروز تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST است. در انسان سیستمی وجود دارد بنام سیستم x که از دو بخش تشکیل‌شده است: یک بخش مغز (ساقه مرکزی) یا نخاع که توسط دو سپر خیلی محکم جمجمه و ستون فقرات محافظت می‌شود؛ چون فوق‌العاده آسیب‌پذیر هستند و اگر آسیبی به آن‌ها یعنی مغز و نخاع انسان برسد، درواقع ترمیم آن‌ها غیرممکن است.
قسمت دوم سیستم x، همان سلول‌های عصبی است که از ساقه نخاع جدا می‌شوند و به‌کل بدن انشعاب دارند و درنهایت وظیفه انتقال پیام‌های عصبی در بدن را به مغز و از مغز به بدن را بر عهده‌دارند؛ پس کار سیستم عصبی این است که در مقابل کنش‌ها و واکنش‌ها از خود عکس‌العمل نشان دهد. به سلول‌های عصبی، نورن و به فضای اتصال بین دو نورن، فضای سیناپسی می‌گویند و این فضا به‌وسیله موادی پرشده که همان مواد بیوشیمی (مخدرهای طبیعی) بدن است. حال در صورت مصرف مواد مخدر، اندرفین و مرفین موجود در آن، جایگزین مواد بیوشیمی بدن شده و کار انتقال پیام‌ها را کند می‌نمایند.
حال ما یک سری مواد محرک نیز داریم مانند شیشه و حشیش که تأثیر آن‌ها سرعت دادن به انتقال پیام‌ها در سیستم x بدن است و به همین دلیل در اوایل مصرف، گرایش مصرف‌کننده به این نوع مواد زیاد است، ولی در ادامه تخریب‌های سنگینی بر روی سیستم x بدن مصرف‌کننده وارد می‌کند و باعث توهمات شدید می‌گردد.
عموماً این تفکر به وجود آمده که شیشه درمان سختی دارد و درمان تریاک راحت‌تر است، ولی درواقع تریاک سریع‌تر با داروی OT سازگار می‌شود ولی مشکلاتی فیزیکی آن مثل پا درد تا نه الی ده ماه ادامه دارد؛ ولی در درمان شیشه پس از گذشت حدود دو یا سه ماه تقریباً مشکلات فیزیکی حل می‌شود و فقط مشکل روی صور پنهان و یا به قول خودمان، روان مصرف‌کننده هست که آن‌هم در طول سفر به تعادل می‌رسد. تریاک به دلیل داشتن آلکالوئیدهای بیشتر، سخت‌تر از شیشه است؛ مثل کامپیوتری که ۴۰ تا سیم آن قطع‌شده باشد و بخواهیم آن را تعمیر و بازسازی کنیم، درصورتی‌که شیشه مانند سیستمی است که ۳ سیم آن قطع‌شده باشد، ولی این ۳ سیم مثل سیم پاور به‌شدت خطرناک و مهم هستند.
در کنگره ما یاد می‌گیریم که وقتی انسان به تعادل و رشد فکری برسد، باعث می‌شود که سیستم x خود را تنظیم کند؛ پس اینکه ما جهان‌بینی کار می‌کنیم، خیلی مهم است و آقای مهندس می‌فرمایند: دارو بخش کوچکی از درمان است و جهان‌بینی بخش مهم‌تری از کار مصرف‌کننده است؛ مخصوصاً اگر شخص مصرف‌کننده شیشه هم باشد، تخریب سنگینی به سیستم همسفر خود وارد کرده و با آمدن به کنگره، سیستم x همسفران ترمیم و تعمیر می‌شود و این حقیقتی است که در کنگره در حال انجام است. خیلی متشکرم که به صحبت‌های من گوش کردید.

پیام مرزبانی

آوای کنگره 60

اعلام رهایی

دعای کنگره 60

خدمت‌گزاران

جلسه پروتکل (آمادگی آزمون کمک راهنمایی)

تایپ: مسافران محمدرضا، احمدرضا، روح‌الله
ویرایش: مسافر حمیدرضا
عکاس: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .