English Version
English

شیشه انسان را می‌شکند

شیشه انسان را می‌شکند

جلسه‌ پنجم از دور سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی شعبه شهرضا؛ روز سه‌شنبه 28 تیر‌ماه 1401 با استادی راهنمای ویلیام مسافر علی و نگهبانی مسافر منوچهر و دبیری مسافر مجید با دستور "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" ساعت 17 شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر
از ایجنت محترم، نگهبان جلسه و دوستان خدمتگزار در شهرضا تشکر می‌کنم و تبریک ویژه خدمت حسین آقا که دبیر آقای مهندس هستند. من از بچه‌های کنگره اصفهان انرژی خاصی دریافت می‌کنم و زمانی که آقای مهندس از نمایندگی‌های اصفهان تعریف می‌کنند، خیلی لذت می‌برم.
اما دستور جلسه امروز که شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST است. تاریخچه شیشه یا آیس به قبل از جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که این ماده را به‌عنوان دارو می‌شناختند و از آن استفاده می‌کردند؛ ولی در درازمدت متوجه شدند که تخریب بسیار بالای را به همراه دارد و شخص مصرف‌کننده از کنترل خارج می‌شود؛ به همین دلیل برای مدت کوتاهی پرونده شیشه بسته شد.
زمان جنگ جهانی دوم به خاطر اینکه آلمان جنگ را پیش ببرد، این ماده را به‌صورت قرص تولید کردند و در بین سربازان توزیع شد تا بی‌وقفه بجنگند. بعد از پایان جنگ همه سربازان به‌یک‌باره بدنشان خالی کرده و از پا می‌افتادند؛ یعنی انرژی که ظرف مدت یک یا دو ماه در بدن خود ذخیره‌سازی داشتند را در طول یک هفته استفاده کرده بودند و به همین دلیل دوباره تولید شیشه متوقف شد تا اینکه آرام‌آرام آمفتامین را در بعضی از داروها استفاده کردند و هر بار با دوزهای مشخص بر روی افراد تست شد و شروع به تولید کردند. ما این مطالب را لازم داریم تا زمانی که به یک شخص مصرف‌کننده شیشه میگوییم: مصرف شیشه بد است، دلایل آن را هم بدانیم و عنوان کنیم. به قول جناب مهندس: علمی که تجربه‌شده باشد، سند بی‌نقص خواهد بود و این تجربیات ما است که در اختیار هم می‌گذاریم.
بنده اعتقاددارم که همه ما آدم‌ها در طول زندگی شیشه شکستیم، اما من در تعجبم که چگونه شیشه آدم‌ها را می‌شکند و خرد می‌کند؛ حتی به نابودی می‌کشاند. هروئین که ما در زمان مصرف باشنیدن اسم آن تن ما به لرزه می‌افتاد، تخریب بسیار کمتری نسبت به شیشه دارد. شیشه با تخریب بالایی که دارد خماری شدید یا درد فیزیکی و بدنی شدیدی ندارد، اما تریاک و شیره و هروئین بااینکه تخریب به‌مراتب کم‌تری از شیشه دارند، خماری و دردهای بدنی و فیزیکی بسیار بالایی دارند و تخریب شیشه از گردن به بالاست؛ یعنی شیشه فرمان و اختیار را کاملاً از مغز انسان می‌گیرد.
کسی که شیره و تریاک مصرف می‌کند هنگام برگشت از مواد مخدر و درمان، شهر وجودی خویش را بازسازی می‌کند، اما فردی که مصرف شیشه داشته تمام بنیان و سیستم شهر وجودی‌اش از بین رفته و کاملاً ویران گشته و در زمان درمان از نو می‌سازد. حال همه میدانیم که بازسازی یک شهر جدید با نقشه‌ای حساب‌شده به‌مراتب آسان‌تر از بازسازی یک ساختمان مخروبه است، پس درمان شیشه به‌مراتب آسان‌تر از تریاک و شیره است.
من واقعاً از خداوند می‌خواهم، هیچ خانواده‌ای مصرف‌کننده شیشه نداشته باشد. یک مصرف‌کننده شیشه به یک طایفه ستم می‌کند، چون از عقل فرمان نمی‌گیرد. در حالت کلی، هر کاری و چیزی که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند، تخریب ایجاد می‌کند و در سیستم عقل اختلال به وجود می‌آورد و بنیان انسان را از بین می‌برد.
ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید.

پیام مرزبانی

تقدیر از اعضای لژیون سردار

نفرات برتر آزمون داخلی شماره 5

خدمت‌گزاران

دعای کنگره 60

تشکیل لژیون

تایپ: مسافران مجتبی، محسن و مجتبی
عکاس: مسافر مجتبی
ویرایش: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .